Zie mijn referenties eerder in dit topic....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:25 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Wat ik echt zou waarderen is tips te krijgen van ware (mannelijke) casanova's die wekelijks of maandelijks "scoren".
Waarom wil je uit alle macht vermijden een blauwtje op te lopen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:25 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik idd ASAP praktijkervaring moet opdoen. Maar eerst moet ik mijzelf eigenlijk "motiveren" om waarom ik dit allemaal wil doen. Tenslotte, je kan er ook blauwtjes mee oplopen terwijl je die met gemak kan vermijden. Maar de vraag is; hoe doe ik die praktijkervaring op? Met de gedachte een gezellig praatje te maken, of om in bed met elkaar te duiken?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Waarom wil je uit alle macht vermijden een blauwtje op te lopen?
Het zou juist goed voor je zijn om een paar keer goed hard op je bek te gaan.
Zo kom je eindelijk eens van die kinderlijke naïviteit af, doe je mensenkennis op, leer je omgaan met tegenslagen en leer je je eigen sterke punten en gebreken kennen.
Allemaal goed voor je zelfvertrouwen en best handig voor als je in de toekomst nog eens een keer een vrouw aan de haak wilt slaan.
Even doorheen bijten dus en er lekker op los stuntelen.
Hè, wat is het leven toch kut....![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:25 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Wat ik echt zou waarderen is tips te krijgen van ware (mannelijke) casanova's die wekelijks of maandelijks "scoren".
Mwoah. De nepheid van jouw zelfvertrouwen (of zeg maar gerust arrogantie) is zelfs in geschreven tekst al terug te vinden, dus zo goed zal het niet werkenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:37 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Pff, wat boeit mij het nou dat 'het opgebouwde schijnzelfvertrouwen als een kaartenhuis in elkaar valt'
Als het maar werkt toch.
En het werkt beter dan ik had durven dromen.![]()
Je ziet volgens mij de grenzen (nog) niet tot hoe ver je kunt gaan zonder als gemaakt en onaangename gesprekspartner over te komen. Het feit dat je het "hardop" (in dit geval getypt) moet repeteren geeft al aan dat je het zelf niet oprecht gelooft. En nee, daar is geen boek overquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:53 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Maar ik neem geen genoegen met minder. Waarom niet hoor ik je al vragen. Omdat ik het beste van het beste verdien.
Heeelemaal mee eensquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:06 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Waarom wil je uit alle macht vermijden een blauwtje op te lopen?
Het zou juist goed voor je zijn om een paar keer goed hard op je bek te gaan.
Zo kom je eindelijk eens van die kinderlijke naïviteit af, doe je mensenkennis op, leer je omgaan met tegenslagen en leer je je eigen sterke punten en gebreken kennen.
Allemaal goed voor je zelfvertrouwen en best handig voor als je in de toekomst nog eens een keer een vrouw aan de haak wilt slaan.
Even doorheen bijten dus en er lekker op los stuntelen.
Hè, wat is het leven toch kut....![]()
Cassanova's die iedere week scoren gaan echt niet met de vrouwen om omdat ze gezellig een praatje willen maken of whatever. Dat is gewoon scoren en niks meer dan dat. Als dat is wat je wilt, zoek een paar van makkelijke meisjes en dan kun jij ook scoren. Maar wat heb je daaraan? Of het moet zijn dat dat is wat je wilt, maar dan moet je niet zeuren dat je over 5 jaar nog steeds geen lange relatie hebt gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:25 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Wat ik echt zou waarderen is tips te krijgen van ware (mannelijke) casanova's die wekelijks of maandelijks "scoren". Sorry dat ik het zo grof zeg maar hier draait het in feite wel om. Het scoren klinkt misschien grof en is zeker niet mijn eerste intentie, maar het zegt wel veel over het persoonlijk karakter van diegene.
ik vind het gewoon kut, omdat dat lame-ass dorp hier ver vandaan is en ik heb geen zin om voor nix te fietsen. Wat nou als ik haar niet tegenkom?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Man, het is maar een vrouw.
Je kletst alsof het over een diamant gaat van 1000000000 euro.
Doe normaal, zoek haar op, vraag haar uit. Zo niet, dan niet. Doei.
Wees eens een vent.
Ben eerder benieuwd naar wat je zou doen als je haar per ongeluk wèl tegen zou komen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef Glennz het volgende:
[..]
ik vind het gewoon kut, omdat dat lame-ass dorp hier ver vandaan is en ik heb geen zin om voor nix te fietsen. Wat nou als ik haar niet tegenkom?![]()
Tuurlijk johquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:01 schreef Nexie het volgende:
[..]
Mwoah. De nepheid van jouw zelfvertrouwen (of zeg maar gerust arrogantie) is zelfs in geschreven tekst al terug te vinden, dus zo goed zal het niet werken
Denk je nou echt dat je vrouwen nodig hebt om zelfvertrouwen te krijgen? Bij mij kwam dat uit heel andere bronnen, hoor. En pas toen ik daar zelf klaar voor was, waardoor ik er ook 100% in geloofde.
Perfect voorbeeld:
[..]
Je ziet volgens mij de grenzen (nog) niet tot hoe ver je kunt gaan zonder als gemaakt en onaangename gesprekspartner over te komen. Het feit dat je het "hardop" (in dit geval getypt) moet repeteren geeft al aan dat je het zelf niet oprecht gelooft. En nee, daar is geen boek over
10 euro zegt dat jij nog steeds het eerste het beste bespringt dat enigszins interesse toont.
Milagro, je hebt mijn respect - hoe houd je het vol
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk. Als jij makkelijk met vrouwen omgaat, is je keuzemogelijkheid vooral een stuk groter...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef amigone het volgende:
[..]
Cassanova's die iedere week scoren gaan echt niet met de vrouwen om omdat ze gezellig een praatje willen maken of whatever. Dat is gewoon scoren en niks meer dan dat. Als dat is wat je wilt, zoek een paar van makkelijke meisjes en dan kun jij ook scoren. Maar wat heb je daaraan? Of het moet zijn dat dat is wat je wilt, maar dan moet je niet zeuren dat je over 5 jaar nog steeds geen lange relatie hebt gehad
Nee het sluit elkaar niet uit, maar je moet wel in de goede volgorde beginnen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk. Als jij makkelijk met vrouwen omgaat, is je keuzemogelijkheid vooral een stuk groter...
Je kan beter eerst wat aan je minderwaardigheids gevoel gaan doen, met bv wat professionele hulp.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Kijk...en dat is nou het probleem...dat aan haar vragen of ze met je uit wil gaan. Stel je bent minder aantrekkelijk dan het gemiddelde, je weet niet zeker of ze al een vriendje heeft, je zou zelf niet eens kunnen voorstellen waarom ZIJ met JOU in hemelsnaam wilt uitgaan (are u thát special, i dont think so), ze kent je helemaal niet, etc. Then why bother? Snap je, dit soort dingen belemmeren je al met het uitvragen van een vrouw. Tenzij je compleet dronken bent, maar dat schijnt ook populair te zijn....
Ik denk ook niet dat hij dat verwacht...quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef amigone het volgende:
[..]
Nee het sluit elkaar niet uit, maar je moet wel in de goede volgorde beginnen.
Als je nog nooit goed contact hebt gehad met vrouwen moet je vooral niet verwachten dat je na een paar tips de nieuwe cassanova bent ofzo
Werkelijk? Wat is echt jezelf zijn trouwens? Dat die Casanova iedere week scoort zegt overigens volgens mij al genoeg over de slagingskansen in dit geval...quote:Bovendien hebben vrouwen liever een jongen die echt zichzelf is dan een cassanova die iedere week scoort
Hier spreek je jezelf enorm tegen....quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef amigone het volgende:
Bovendien hebben vrouwen liever een jongen die echt zichzelf is dan een cassanova die iedere week scoort
Tja misschien mag je dan ook nadenken is ze de kans waard?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef Glennz het volgende:
[..]
ik vind het gewoon kut, omdat dat lame-ass dorp hier ver vandaan is en ik heb geen zin om voor nix te fietsen. Wat nou als ik haar niet tegenkom?![]()
Hahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 08:56 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Hier spreek je jezelf enorm tegen....
Ik denk juist van wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef amigone het volgende:
[..]
Cassanova's die iedere week scoren gaan echt niet met de vrouwen om omdat ze gezellig een praatje willen maken of whatever.
Waarom heb ik dan nog steeds geen vriendin?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef amigone het volgende:
Bovendien hebben vrouwen liever een jongen die echt zichzelf is dan een cassanova die iedere week scoort
Het een staat hier los van het ander.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan nog steeds geen vriendin?
In andere topics wordt er ook gezegd dat vrouwen niet op doetjes (een jongen die echt zichzelf is) maar op macho's vallen. Ik dacht zelfs dat ik gister een post zag waarin je ongeveer zoiets zei
Ik denk dat ze ooit begonnen zijn met 24/7 toneelspelen, net zolang tot het een gewoonte/levensstijl is geworden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:40 schreef jorgentol het volgende:
Of geloof je dat macho's alleen maar 24/7 toneelspelen.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:56 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Hier spreek je jezelf enorm tegen....
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ooit begonnen zijn met 24/7 toneelspelen, net zolang tot het een gewoonte/levensstijl is geworden.
Misschien moet ik het ook eens proberen![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
TS heeft ook last van Het ontwijken-van-je-eigen-topic-syndroom?
quote:No retreat, no surrender, never give up
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Uit welk boekje heb je dat? De Koran?
Hehe, moet toegeven dat ik je best een slim ventje vind...quote:
Precies... Jezelf zijn, dat is wel zo'n waardeloze tip. Geen enkele (leuke) vrouw zal vallen op een watje/zeikerd etc... Als je dat bent kun je maar beter zorgen dat je dat verbloemt of proberen er vanaf te komen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:40 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Het een staat hier los van het ander.
Je kunt en jezelf zijn, maar ook macho. dit is immers wie je bent.
Of geloof je dat macho's alleen maar 24/7 toneelspelen.
Denk je dan dat een vrouw op een vriend zit te wachten die voor haar al 100 anderen heeft gehad? Nee dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies... Jezelf zijn, dat is wel zo'n waardeloze tip. Geen enkele (leuke) vrouw zal vallen op een watje/zeikerd etc... Als je dat bent kun je maar beter zorgen dat je dat verbloemt of proberen er vanaf te komen.
Of ze er op zit te wachten is niet zo relevant, veel belangrijker is of ze valt voor haar vriend (en wees eens eerlijk: kun jij aan iemands hoofd zien wat zijn bedverleden is?).quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef amigone het volgende:
[..]
Denk je dan dat een vrouw op een vriend zit te wachten die voor haar al 100 anderen heeft gehad? Nee dus.
Net alsof je persoonlijkheid absoluut statisch is, en net alsof je jezelf niet kunt verkopen...quote:Als je een watje/zeikerd bent moet je er idd vanaf zien te komen want dat is niet echt succesvol, maar je voordoen als een persoon die je totaal niet bent is dat ook niet.
En wat als je dat allemaal niet hebt? Moet je je er bij neerleggen, omdat je anders niet jezelf bent?! ...quote:Je moet zorgen dat je een goede uitstraling krijgt en zelfverzekerd wordt en vooral niet over je heen laten lopen
Nee natuurlijk niet, maar cassanova's die iedere week scoren zijn over het algemeen toch wel bekend en dus zou ik zo iemand al niet meer willen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
Of ze er op zit te wachten is niet zo relevant, veel belangrijker is of ze valt voor haar vriend (en wees eens eerlijk: kun jij aan iemands hoofd zien wat zijn bedverleden is?).
Dat zeg ik helemaal niet, tuurlijk kun je jezelf verkopen. Waar een wil is, is een weg.quote:Net alsof je persoonlijkheid absoluut statisch is, en net alsof je jezelf niet kunt verkopen...
Dan moet je zorgen dat je dat wordt! Zonder zelfvertrouwen en uitstraling bereik je vrij weinig in je leven.quote:En wat als je dat allemaal niet hebt? Moet je je er bij neerleggen, omdat je anders niet jezelf bent?! ...
Alleen in een dorp.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:16 schreef amigone het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar cassanova's die iedere week scoren zijn over het algemeen toch wel bekend en dus zou ik zo iemand al niet meer willen.
En waarom heb je daar niets aan?quote:[..]
Dat zeg ik helemaal niet, tuurlijk kun je jezelf verkopen. Waar een wil is, is een weg.
Maar imo heb je daar geen ene f*ck aan.
Maar wat is dan 'jezelf zijn'? Leg het me eens uit.quote:[..]
Dan moet je zorgen dat je dat wordt! Zonder zelfvertrouwen en uitstraling bereik je vrij weinig in je leven.
Je bent mijns inziens pas ècht jezelf als je zelfverzekerd genoeg bent om ook je gevoelens en gebreken te tonen en je kwetbaar op durft te stellen. Op je bek durft te gaan zonder daarbij te vervallen in zelfmedelijden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
Maar wat is dan 'jezelf zijn'? Leg het me eens uit.
Op je bek durven gaan is altijd verstandig (maar niet makkelijk), maar wat is je gevoelens tonen/je kwetsbaar opstellen, in welke sitautie (elke?!) kun je dat doen, levert het je ook voordeel op?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:44 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Je bent mijns inziens pas ècht jezelf als je zelfverzekerd genoeg bent om ook je gevoelens en gebreken te tonen en je kwetbaar op durft te stellen. Op je bek durft te gaan zonder daarbij te vervallen in zelfmedelijden.
Het niet kunnen accepteren van een gebrek kan er ook voor zorgen dat je een manier vindt om er toch succesvol mee te zijn, er zelfs vanaf komt.quote:Als je niets te verbergen hebt sta je sterk en straal je vertrouwen/betrouwbaarheid uit.
Het niet kunnen accepteren en verbergen van je eigen gebreken maakt je alleen maar kwetsbaar en afhankelijk. Je hebt tenslotte een leugen in stand te houden.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef amigone het volgende:
[..]
Is het accepteren van een gebrek niet de eerste stap naar een oplossing voor dat gebrek?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
Het niet kunnen accepteren van een gebrek kan er ook voor zorgen dat je een manier vindt om er toch succesvol mee te zijn, er zelfs vanaf komt.
Ehm, dat zeker wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:31 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Tja misschien mag je dan ook nadenken is ze de kans waard?
Makkelijk zeker niet, maar gelukkig zijn het juist de moeilijke dingen die je de meeste uitdaging en uiteindelijk voldoening brengen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
Op je bek durven gaan is altijd verstandig (maar niet makkelijk)
Met je kwetsbaar opstellen bedoelde ik dat je je simpelweg in situaties durft te begeven waarbij de mogelijkheid bestaat dat je op je bek gaat.quote:maar wat is je gevoelens tonen/je kwetsbaar opstellen, in welke sitautie (elke?!) kun je dat doen, levert het je ook voordeel op?
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Het niet kunnen accepteren van een gebrek kan er ook voor zorgen dat je een manier vindt om er toch succesvol mee te zijn, er zelfs vanaf komt.
Even mailen om haar e-mail/msn/telefoonnummer te vragen zodat je zèlf contact op kunt nemen al in je opgekomen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef Glennz het volgende:
Een vriendin van haar die ik in mn lijst heb, waar k nooit mee praat praatte opeens tegen mij. Helaas is zei nu offline.Ik kon niet reageren, want ik was aan het eten. Maar ik dacht misschien vraagt diegene die me leuk lijkt aan diegene die k in mn lijst heb of ze me in haar lijst heeft. got it? maar het kan ook valse hoop zijn![]()
Waarom wachten op bevestiging van haar kant als je het ook gewoon zelf kunt achterhalen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:28 schreef Glennz het volgende:
Ja, maar ik wacht nog even wat ze zegt als ze online komt. Ik had dat ook eerder kunnen bedenken natuurlijk, maar ik wist niet dat ik haar nog in mn lijst had.En als het niet zo is wat ik hoop, dan vraag ik het alsnog als ze online is.
Ze zegt vanzelf wel iets tegen me als ze online komt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:48 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Waarom wachten op bevestiging van haar kant als je het ook gewoon zelf kunt achterhalen?![]()
Als je die vriendin NU mailt, heb je met een beetje geluk morgen haar gegevens en kunnen jullie dit weekend nog wat leuks gaan doen mits zij dat wil.
Zo niet, kun je ook weer verder met je leven...
Hoe moeilijk kan het zijn.
Van uitstel komt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:08 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ze zegt vanzelf wel iets tegen me als ze online komt.Ik heb geen haast ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |