Het is trouwens geen pure gok, want de kans dat ze ja zal zeggen is veel groter dan dat ze nee zal zeggen.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb geen boek nodig om met "zoek haar nummer op en waag een gok" te komen.
Common sense, enzo.
Ben je in ieder geval een middagje weggeweest, en heb je je niet verveeld.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:13 schreef Glennz het volgende:
Dat kan ja, maar wat nou als ik haar niet tegen het lijf loop![]()
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval een middagje weggeweest, en heb je je niet verveeld.En kun je het gewoon nog een keer proberen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 21:49 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Het is trouwens geen pure gok, want de kans dat ze ja zal zeggen is veel groter dan dat ze nee zal zeggen.
Ze verveeld zich namelijk ook dood. en bovendien vind ze jou toch al leuk.
Dus ik schat de kans zeer klein dat ze nee zal zeggen.
Je hebt helemaal geen contactpunten? eehm, via vrienden van haar achter komen ofzo.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:13 schreef Glennz het volgende:
Ik heb al in het telefoonboek gekeken, maar haar nummer stond er niet in.
Man, het is maar een vrouw.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:09 schreef Glennz het volgende:
Ik moet even iets kwijt.
Ik ontwijk nu ook iemand die ik mooi vind. Ik durf wel naar haar te kijken enzo, maar meer ook niet.
Ze zat bij mij op school, maar zei is nu geslaagd en ik ook. Misschien zie ik haar nu nooit meer. Ik weet alleen van haar hoe ze heet en in welk dorp ze woont. Nu is het vakantie en verveel ik me de tering, en ik moet steeds aan haar denken hoe zei naar me keek. Ik heb zelfs vage dromen over haar over dat we samen zijn etc. We hebben maar een keer een woord gewisselt en dan was toen ik haar om vuur vroeg fzo. Nu ben ik zo wanhopig dat ik niet weet wat ik moet doen. Ik heb ook gekeken of ze hyves heeft, maar dat heeft ze helaas niet. Some1 PLEAZ?
![]()
Hey bal gehakt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:00 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Probeer je mij er nou van te overtuigen dat het onzin is wat die man verkoopt?
![]()
Lees eens zo'n boek voordat je oordeelt![]()
Alles is gebaseerd op leren over de vrouwelijke psychologie.
En probeer me niet te overtuigen dat het niet werkt. want ik (en vele anderen) doen het en krijgen resultaten.
De feiten spreken tegen je milagro.
Ik geef het woord nu weer aan de aanklager...
Dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op maandag 9 juli 2007 00:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hey bal gehakt.
Ik heb zo'n boek never gelezen, met al die hoax onzin, ben dan ook niet zo'n onzekere dokus, maar ook geen popi jopi.
En toch geen problemen met vrouwen, lelijk-mooi-medium whatever you want.
So tell me, hoe kom ik aan die wijsheid?
Nee, maar zo laat je het net klinken alsof het een pak suiker is die je bij de supermarkt kooptquote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Ja, MAAR een vrouw. Het is God niet.
Wat is het verschil? Oh ja, ik weet het al, voor een pak suiker betaal ik wel.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:48 schreef amigone het volgende:
[..]
Nee, maar zo laat je het net klinken alsof het een pak suiker is die je bij de supermarkt koopt
Sommige mensen hebben gewoon nodig een schopje de goede richting in en als dat kan met wat leeswerk, dan prima tochquote:Op maandag 9 juli 2007 00:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Hey bal gehakt.
Ik heb zo'n boek never gelezen, met al die hoax onzin, ben dan ook niet zo'n onzekere dokus, maar ook geen popi jopi.
En toch geen problemen met vrouwen, lelijk-mooi-medium whatever you want.
So tell me, hoe kom ik aan die wijsheid?
(hint: I'm not God)
Het enige dat in zo'n boek staat is 'LEEF'. Meer niet. Alleen hij breidt er wat bullshit omheen.
En door die bullshit ga jij leven. Sad dat jij er een boek voor nodig had en wij niet.
De feiten spreken tegen je toljurgen.
Die boeken zijn niet gebaseerd op de vrouwelijke psychologie, maar op de psychologie van de mannelijke lezer.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:00 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Probeer je mij er nou van te overtuigen dat het onzin is wat die man verkoopt?
![]()
Lees eens zo'n boek voordat je oordeelt![]()
Alles is gebaseerd op leren over de vrouwelijke psychologie.
En probeer me niet te overtuigen dat het niet werkt. want ik (en vele anderen) doen het en krijgen resultaten.
De feiten spreken tegen je milagro.
Ik geef het woord nu weer aan de aanklager...
Ik bedoel daar enkel mee te zeggen dat al die mietjes eens moeten stoppen met dat oneindig ophemelen van het vrouwelijke geslacht. Meeen, als je al gaat dromen over het samen zijn met een meid, wat voor saai leven heb je dan....quote:Op maandag 9 juli 2007 00:48 schreef amigone het volgende:
[..]
Nee, maar zo laat je het net klinken alsof het een pak suiker is die je bij de supermarkt koopt
Ja daar heb je gelijk in, maar de manier waarop je het eerder zei kwam een beetje verkeerd over, that's allquote:Op maandag 9 juli 2007 10:53 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Ik bedoel daar enkel mee te zeggen dat al die mietjes eens moeten stoppen met dat oneindig ophemelen van het vrouwelijke geslacht. Meeen, als je al gaat dromen over het samen zijn met een meid, wat voor saai leven heb je dan....![]()
Vrouwen zijn ook gewoon mensen. Niks meer, niks minder.
Precies... gewoon doen... ik heb ooit een soort gelijke actie uitgehaald en ben er nu heel blij mee. Ooit een meid op stap gezien, via een vriendin te horen gekregen waar ze woonde. De volgende dag met mijn auto door het dorpje gereden en ik kwam haar "toevallig" tegen (toen ik aan het tanken was).quote:
Jawel, dat kan ik doenquote:Op maandag 9 juli 2007 12:46 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Precies... gewoon doen... ik heb ooit een soort gelijke actie uitgehaald en ben er nu heel blij mee. Ooit een meid op stap gezien, via een vriendin te horen gekregen waar ze woonde. De volgende dag met mijn auto door het dorpje gereden en ik kwam haar "toevallig" tegen (toen ik aan het tanken was).
Voor de TS... Hebben je vrienden geen vriendinnen die mee op stap gaan? Kun je daar neit gewoon gezellig mee praten om tips op te doen hoe je tegen vrouwen kunt praten.
Pff, wat boeit mij het nou dat 'het opgebouwde schijnzelfvertrouwen als een kaartenhuis in elkaar valt'quote:Op maandag 9 juli 2007 10:27 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Die boeken zijn niet gebaseerd op de vrouwelijke psychologie, maar op de psychologie van de mannelijke lezer.
Dat jij van het tegendeel overtuigt bent geeft echter wèl aan dat ze werken.
Al is het maar voor even, want bij de eerste de beste tegenslag valt het door het boek (andermans ervaringen) opgebouwde schijnzelfvertrouwen als een kaartenhuis in elkaar.
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:33 schreef amigone het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, maar de manier waarop je het eerder zei kwam een beetje verkeerd over, that's all
Tijdje weg gebleven hier...maar je neemt de woorden uit mn mond...ik heb precies hetzelfde...Het gevoel dat je minderwaardig bent dan haar en vervolgens ga je dan zoveel mogelijk afstand nemen van haar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 06:58 schreef Faxie het volgende:
Even een mooie tvp neerplempen, want dit is erg herkenbaar. Ik ben al net zo'n schijterd met vrouwen. Zodra ik een mooie vrouw tegenkom word ik niet vrolijk, maar eerder droevig en afstandelijk, omdat ik mezelf maar blijf wijsmaken dat die mooie vrouwen mij toch niet moeten...
Misschien kom ik hier nog wel wat leuke tips tegen....
Heel mooi voor je, want ik kan met minder aantrekkelijke vrouwen juist heel erg goed opschieten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ken dit, alleen heb ik last van het OVLV-syndroom.
Ik denk dat ik idd ASAP praktijkervaring moet opdoen. Maar eerst moet ik mijzelf eigenlijk "motiveren" om waarom ik dit allemaal wil doen. Tenslotte, je kan er ook blauwtjes mee oplopen terwijl je die met gemak kan vermijden. Maar de vraag is; hoe doe ik die praktijkervaring op? Met de gedachte een gezellig praatje te maken, of om in bed met elkaar te duiken?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:30 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Die inzichten waar jij het over hebt komen in werkelijkheid niet uit een boek, maar uit persoonlijke ervaringen die je in de praktijk hebt opgedaan.
Helaas voor TS gaan de eerste praktijklessen waarschijnlijk vooral over hoe het níet moet.
Hoe eerder hij echter begint met het opdoen van praktijkervaring, hoe eerder hij door dat stadium heen is.
Hoe langer je wacht, hoe moeilijker je het jezelf uiteindelijk maakt, omdat de te overbruggen achterstand simpelweg groter wordt.
Kijk...en dat is nou het probleem...dat aan haar vragen of ze met je uit wil gaan. Stel je bent minder aantrekkelijk dan het gemiddelde, je weet niet zeker of ze al een vriendje heeft, je zou zelf niet eens kunnen voorstellen waarom ZIJ met JOU in hemelsnaam wilt uitgaan (are u thát special, i dont think so), ze kent je helemaal niet, etc. Then why bother? Snap je, dit soort dingen belemmeren je al met het uitvragen van een vrouw. Tenzij je compleet dronken bent, maar dat schijnt ook populair te zijn....quote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Man, het is maar een vrouw.
Je kletst alsof het over een diamant gaat van 1000000000 euro.
Doe normaal, zoek haar op, vraag haar uit. Zo niet, dan niet. Doei.
Wees eens een vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |