Of vindt ze het juist tof dat je zoveel moeite voor dr hebt gedaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:58 schreef Glennz het volgende:
Dat is waar, misschien lacht ze me gewoon uit![]()
![]()
Idd, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:59 schreef amigone het volgende:
[..]
Of vindt ze het juist tof dat je zoveel moeite voor dr hebt gedaan
zou best kunnenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:00 schreef Glennz het volgende:
Ik voel me echt zo lame hé, dat ik zoo desperate ben. Dat ben k normaal nooit, misschien door de verveling, dat ik iets heb om over na te denken
![]()
Een volgende keer veel sneller handelen dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:00 schreef Glennz het volgende:
Ik voel me echt zo lame hé, dat ik zoo desperate ben. Dat ben k normaal nooit, misschien door de verveling, dat ik iets heb om over na te denken
![]()
Idd, ik vraag haar msn morgen wel ff aan die d00d. Want hij is nu offlinequote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:08 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
[..]
Een volgende keer veel sneller handelen dus.
Dan voorkom je dit soort crap.![]()
Maargoed, vraag die ene dude in ieder geval nog wel even haar msn/email, dan heb je tenminste nog iets.
Die zit te rukken op plaatjes van in Photoshop geretoucheerde aziatische uberbabes.quote:
Discutabele uitspraakquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:01 schreef amigone het volgende:
Bovendien hebben vrouwen liever een jongen die echt zichzelf is dan een cassanova die iedere week scoort
hmmm.. de reputatie krijgen ze omdat ze elke week een ander hebben.. ze zijn dus gewild maar bij zo iemand ga je niet langs voor een relatie.. bij die mensen denk je: ik heb wel zin om te neuken.. en daar zijn ze wel geschikt voor.. elke week een ander..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:37 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Discutabele uitspraak
Aan de ene kant: ja, vrouwen (en mannen ook) hebben liever iemand die volledig voor hun gaat dat iemand die makkelijk een ander kan krijgen als ze/hem niet bevalt. Slecht voor je ego enzo.
Aan de andere kant: players zijn niet voor niets players, en sletjes niet voor niets sletjes. Die reputatie krijgen ze niet omdat niemand hun wil. Tegenovergesteld juist, er zijn juist heel veel mensen bij wie ze in trek zijn. Alleen, omdat iedereen bijna zeker weet dat ze (in ieder geval in de figuurlijke zin van het woord) genaaid worden, komt niemand er voor uit.
Maar het is toch mooi als je een gewild iemand kunt 'scoren'... en daarom zijn sletjes en players zo populair. In de eerste plaats omdat ze iets aantrekkelijks hebben, maar daarnaast ook omdat ze zo gewild zijn bij de rest.
Idd bij zulke mensen ben je alleen maar een nummerquote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:55 schreef doegwonwa het volgende:
[..]
hmmm.. de reputatie krijgen ze omdat ze elke week een ander hebben.. ze zijn dus gewild maar bij zo iemand ga je niet langs voor een relatie.. bij die mensen denk je: ik heb wel zin om te neuken.. en daar zijn ze wel geschikt voor.. elke week een ander..
dus jaa mss zijn ze wel gewild maar voor een relatie zal je toch iemand anders moete zoeke..
maargoed mss helpt het bij sommige voor hun zelfvertrouwen dus er is nix mis mee![]()
Ja maar als je goed gekeken had, had je ook gezien dat die hamsterslachter al dagen niet meer heeft gereageerd in zijn eigen topic...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:11 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Kappen met slowchat, ontopic.
We zijn hier voor HamsterSlayer.
Glennz, open je eigen topic voor je liefdesperikelen.
En dat is reden om een topic te kapen? Misschien leest hij wel alleen mee. Dat mag toch ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:11 schreef amigone het volgende:
[..]
Ja maar als je goed gekeken had, had je ook gezien dat die hamsterslachter al dagen niet meer heeft gereageerd in zijn eigen topic...
Van mij mag ie, maar als hij niet reageert kunnen we net zo goed iemand anders helpen toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:40 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
En dat is reden om een topic te kapen? Misschien leest hij wel alleen mee. Dat mag toch ook.
Gelijk heb je, maar de laatste tijd begin ik wel behoorlijke verlangens te ontwikkelen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef amigone het volgende:
[..]
Is toch niks mis mee?
Je kunt beter 21 zijn en wachten op de juiste persoon dan op je 16e al 16 meisjes gehad hebben
..... aziaat + frustratie rondom "vriendin" = !!.. o wacht, gelukkig, het is nu vakantiequote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:49 schreef amigone het volgende:
[..]
Van mij mag ie, maar als hij niet reageert kunnen we net zo goed iemand anders helpen toch?
En aan die tips heeft hij mss ook wel iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |