Iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:21 schreef Dididi het volgende:
[..]
ik vind een jongen ook weleens heel leuk, maar dan ga ik niet kwijlend achter hem aan lopen. Dat moet je dus proberen in te houden
Dan moet ik het anders aanpakken, ik weet niet hoe maar toch. Ik had iemand uit haar klas gemaild, maar dat had niet veel nut, want ze is nooit online. Je hebt gelijk het is maar een meisje, maar zei heeft gewoon iets qua uitstraling dan. Ik kan niet vergeten hoe zei naar me keek enzo, en echt zei was zo damn knap.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:16 schreef Dididi het volgende:
oefen dan op haar
nee maar serieus, vraag of ze er is, vraag of ze die mail heeft gelezen.
zo niet, dan moet je het anders aan gaan pakken...
En blijf relaxed, het is maar een meisje
Waar heb je dr ontmoet/gezien?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:32 schreef Glennz het volgende:
[..]
Dan moet ik het anders aanpakken, ik weet niet hoe maar toch. Ik had iemand uit haar klas gemaild, maar dat had niet veel nut, want ze is nooit online. Je hebt gelijk het is maar een meisje, maar zei heeft gewoon iets qua uitstraling dan. Ik kan niet vergeten hoe zei naar me keek enzo, en echt zei was zo damn knap.
idd, je kunt het beste direct op haar afstappen in plaats van via vriendinnen contact maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef amigone het volgende:
[..]
Waar heb je dr ontmoet/gezien?
Ga daar dan nog eens heen en stap op haar af
IRL werkt beter dan via internet.
I know, ze zat bij me op school. Daar kan k niet meer heengaan, want daar zijn we nu allebij vanaf.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:33 schreef amigone het volgende:
[..]
Waar heb je dr ontmoet/gezien?
Ga daar dan nog eens heen en stap op haar af
IRL werkt beter dan via internet.
Weet ik, maar het probleem is hoe kom ik met haar in contact? want ik weet alleen in welk dorp ze woont geen adres etc.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:37 schreef Dididi het volgende:
[..]
idd, je kunt het beste direct op haar afstappen in plaats van via vriendinnen contact maken.
en ze kan best heel mooi zijn, maar laat je daar niet te veel door afleiden. Probeer uit te vinden hoe ze echt is, wat haar interesses zijn enzo. Dat kan alleen door met haar te praten...
Kun je er niet achterkomen waar ze op stap gaat of waar ze werkt of ... ?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:38 schreef Glennz het volgende:
[..]
Weet ik, maar het probleem is hoe kom ik met haar in contact? want ik weet alleen in welk dorp ze woont geen adres etc.
Tja, ik zou niet weten hoe. Ik heb verder geen mensen uit haar klas in mn msn fzo.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:39 schreef amigone het volgende:
[..]
Kun je er niet achterkomen waar ze op stap gaat of waar ze werkt of ... ?
Dat dacht ik ook, gewoon erheen gaan. Maar ik moet nog ff zien wanneer, want het is hier best ver vandaan. En nee ze heeft geen hyves.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:39 schreef Dididi het volgende:
Ga naar het dorp, misschien kom je haar toevallig tegen
en heeft ze geen hyves?
Kun je haar niet opzoeken op hyves/sugababes/cu2/myspace of weetikveel?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef Glennz het volgende:
[..]
Tja, ik zou niet weten hoe. Ik heb verder geen mensen uit haar klas in mn msn fzo.
Je hebt iig haar msn/email nu toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:40 schreef Glennz het volgende:
[..]
Tja, ik zou niet weten hoe. Ik heb verder geen mensen uit haar klas in mn msn fzo.
Heeft niet veel zin, ze is nooit online. Mayb heeft ze geen internet. Ik heb zelfs gegoogledquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:41 schreef amigone het volgende:
[..]
Kun je haar niet opzoeken op hyves/sugababes/cu2/myspace of weetikveel?
Geeft nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:42 schreef amigone het volgende:
Sorry, niet goed bijgelezen voor ik postte![]()
oja dat kan ook gewoon op internetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef amigone het volgende:
Ja lastig idd...![]()
Mss haar thuisnummer opzoeken in het telefoonboek?
Met een beetje geluk heb je ook meteen dr adres
Of het moet zijn dat er 100 mensen met dezelfde achternaam in dat dorp wonen![]()
Misschien weet dat meisje uit haar klas iets, ja. Dat kan k wel vragen, maar niet nu want ze is offline.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef Dididi het volgende:
je hebt dus 2 opties: toch via dat meisje op msn of naar haar dorp toegaan?
Ik heb al in het telefoonboek gekeken, maar haar nummer stond er niet in anders wist k het adres welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:46 schreef amigone het volgende:
Ja lastig idd...![]()
Mss haar thuisnummer opzoeken in het telefoonboek?
Met een beetje geluk heb je ook meteen dr adres
Of het moet zijn dat er 100 mensen met dezelfde achternaam in dat dorp wonen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |