zou ik nou nooit doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:57 schreef Glacier het volgende:
Ik doe Ekdom even na en download het even 'per ongeluk'
heb ik daarom zulke slechte ogen, dacht dat dat van iets anders kwamquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:00 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gelukkig maar..want je word er blind van zeggen ze
Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:21 schreef borisz het volgende:
Bart arens maar even een paar UJDT gestuurd![]()
Jij hebt ook stille hoopquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:31 schreef borisz het volgende:
half 4, na Joss Steen hebben we een leuke plaat
Leuk...quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:37 schreef borisz het volgende:
Nakatomi
leuk maar eens iets anders was leuker geweest![]()
Ik ben fan die muziek jaquote:
Ik Prodigy ('everybody in the place'), Praga Khan en Dune ('can't stop raving').quote:
Ik ook niet, maar da's niets om je voor te schamen, integendeelquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:54 schreef Glacier het volgende:
Van het popduel wist ik alleen Toybox niet
ik kan wel 100 nummers uit die tijd posten die minstens even goed zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik Prodigy ('everybody in the place'), Praga Khan en Dune ('can't stop raving').
Toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker!!!!
Ja, ik wel 1.000.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kan wel 100 nummers uit die tijd posten die minstens even goed zijn
Er zat volgens mij een enorme knip in.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:56 schreef Glacier het volgende:
Sloeg die plaat van de Arctic Monkeys nou over?
Die zal het wel weer worden ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens mij ook ja!
Of Born to be Wild
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:39 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
was het ranzig dan? hoef ik rose z'n pm niet te openen dus
Moet trouwens NOB zijn (had even een typo gemaakt), maar Michiel start de reclame in en zorgt ervoor dat we elk uur het journaal kunnen horen. Sinds gisteren heeft hij hier een account.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dan weet ik genoeg jawie is michiel van de nos dan?
Dus een van onze techniciquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet trouwens NOB zijn (had even een typo gemaakt), maar Michiel start de reclame in en zorgt ervoor dat we elk uur het journaal kunnen horen. Sinds gisteren heeft hij hier een account.
Jup.quote:
Oja, dat ook nog inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef Siegfried het volgende:
Jup, en hij mixt natuurlijk de live artiesten
[3FM #194] Lily Allen rocks!! :') (directe link)quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
hoe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |