Had ik maar een F1 carrierequote:
Je had er 133quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Had ik maar een F1 carriere.
Ik had trouwens wel goed aangedaan om sato in te ruilen voor speed, jammer dat die uiteindelijk ook uitviel.
Ik moet eens kijken of en hoeveel punten ik verdiend heb afgelopen weekend.
Helemaal eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:31 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra leuke show om naar te luisteren, maar qua muziek luister ik liever naar Corton/Rudy.
Ik zag hetquote:
Die muziek van Michiel is net de reden dat ik bij de corso toch eindelijk 3fm kan luisteren ipv 538quote:
Tof he! weet niet of je mijn reply in het vorige topic nog had gelezen, maar ik vond de film ook best te doen.quote:
No Doubt is idd tofquote:
Je zit onder een rode lampquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:01 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Neen, een andere michiel. Ik zit "aan de overkant". Of, zoals je ook kunt zeggen:: ik verdien mijn geld achter het glas. Dank voor het welkom!
wat gebeurd er dan achter het glas ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:01 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Neen, een andere michiel. Ik zit "aan de overkant". Of, zoals je ook kunt zeggen:: ik verdien mijn geld achter het glas. Dank voor het welkom!
In dienst van het NOB neem ik aan dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:23 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ik druk op knopjes. Niet die van Annemieke, overigens.
Als ik het wel heb o.a.;quote:
nouja psies wat er staat een animo check of er dus mensen zijn die een keer meewillen als het nieuwe seizoen van club3voor12 met eric corton weer begint. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:02 schreef JeroenV het volgende:
CLUB 3VOOR12 animo check
Purplerose
MissHobje
Wolfrolf
borisz
Areyoutalkintome
Toad
Siegfried
Wat heb ik gemist?
mjammie knoppiesquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:23 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Ik druk op knopjes. Niet die van Annemieke, overigens.
Ik zie het nu ja, thx beebquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:05 schreef purplerose het volgende:
en met die tut ben je gelijk topickiller![]()
mag ik aanschuiven?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke bij kaarslicht.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/04/thumb/img0.jpg]afbeelding][/url]
Er rijden op dit moment geen treinen meer naar station Hilversum Noord, dus je kan er helaas niet meer op een manier die beter is voor het klimaat komen (of je moet gaan fietsenquote:
argh gemistquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:42 schreef rubbereend het volgende:
wtf Uffie op de radio
[afbeelding]
en ook op Lowlands
quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er rijden op dit moment geen treinen meer naar station Hilversum Noord, dus je kan er helaas niet meer op een manier die beter is voor het klimaat komen (of je moet gaan fietsen).
live is dit nog vetterquote:
Voor Annemieke I'd walk a thousand miles.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]is me iets te ver fiesten..... alhoewel voor annemieke......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |