Ik vrees ook dat het eigen import wordtquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:40 schreef Z het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die in A'dam te koop is.
Wie?quote:is a quartet comprised of drummer John Stanier of Helmet and Tomahawk, guitarist/keyboardist Ian Williams of Don Caballero and Storm & Stress, guitarist David Konopka of Lynx, and avant solo musician Tyondai Braxton.
Ja, dat heb ik dus ook met Battlesquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:10 schreef Z het volgende:
Nooit gedacht dat ik Math Rock leuk zou vinden.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Ronnie Tober?
Ik had mijn antwoord al ingeklopt voordat ik je hint zag, omdat ik ook in die hoek zat te denken.quote:
Dubbele punten voor MMquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:37 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die woonde in z'n jeugd in de VS.
MadMaster +1
Nee, wel dezelfde oorspronkelijke invalshoek en periode én... hetzelfde land.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:20 schreef bukgeit het volgende:
Catapult?
In totaal hebben ze 3 bescheiden hitjes gehad, maar hun act was bekender...quote:In ons land is het genre enorm populair onder tieners, maar bands en artiesten (over het algemeen twintigers) wagen zich liever niet aan de glamrock. De Leidse groep Catapult is een uitzondering. Deze scoort vanaf 1974 diverse grote hits, waaronder Let Your Hair Hang Down en Teeny Bopper Band. In dezelfde periode scoort Limousine een toptien hit met Seventy Five en haalt de horror-actde hitparade met
. Daarna wordt Nederland overspoeld door disco en punk en waait de glitterrockrage over. Eind jaren negentig trekt de coverband The Block Busters veel bekijks met een set vol glitterhits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |