quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef ranja het volgende:
Grey's Anatomy? zit volgens mij een hoop muziek in
Onlangs Alamo Racetrack.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:45 schreef ranja het volgende:
en ik kijk die serie niet eens
ik heb wel regelmatig gelezen dat ze songs van relatief onbekende bands laten horen in de serie, dus vandaar...
ja dat klopt, maar de titels zijn toch echt niet van onbekende bands... ik noem titels als:quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:45 schreef ranja het volgende:
en ik kijk die serie niet eens
ik heb wel regelmatig gelezen dat ze songs van relatief onbekende bands laten horen in de serie, dus vandaar...
quote:Quasi-cult-like in its construction, surgical in its execution, eclectic to a fault,emerged from Nashville, TN, in 1992 as a trio of musical misfits with tremendous technical abilities lead by founder, guitarist, and vocalist Steve Austin. Not the simplest to define sonically,
combines the challenging time signatures and chameleon-esque musical proficiency of King Crimson with the raw-boned intensity, volume, and power of Slayer. Between those poles, Austin and the various incarnations of
have experimented brazenly, audaciously, and fearlessly with sound, tone, and style, utilizing everything from found samples to acoustic instruments to synthesizers to all-out death metal and grindcore beats.
Open ik het bal met Today Is The Day.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:12 schreef bartrid het volgende:
Die ken ik dan alleen weer van 1 singletje en het werk dat ze met Delerium gedaan heeft.
[..]
dat lijkt me een goede opener.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:04 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Open ik het bal met Today Is The Day.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |