Ah, in dat genre ken ik alleen Reel Big Fish, Less Than Jake en die tjappies van Baggy Trousers. Die zijn iig niet aziatisch..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ze maken SKA
+ Orchestra voor de volledigheid. Knars mag punt + vraag.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef knars het volgende:
Tokyo Ska Paradise?
Knars +2quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:11 schreef knars het volgende:
Tokyo Ska Paradise?
880quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:35 schreef NJlo het volgende:
Al di Meola, heb nog een leuk dvd'tje van m liggen
Ghehe, mooie! Zou er bijna een puntje voor willen gevenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef cafca het volgende:
Typisch dat iemand die door een Truck overreden wordt, vervangen wordt door iemand die Truck heet
quote:
ik denk inderdaad dat hij dat bedoeldquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:41 schreef ranja het volgende:
Ha, gevonden.
Ik snap de vraag trouwens niet. Een andere band?
Waarin heeft Trucks Allman vervangen, behalve in the Allman Bros. Zit hem in principe ook in een band, maar ik bedoel het iets specifieker. Bedenk iets belangrijks wat Duane heeft gespeeld ooit..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:41 schreef ranja het volgende:
Ha, gevonden.
Ik snap de vraag trouwens niet. Een andere band?
Niet ergquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:11 schreef ranja het volgende:
Ik ken helemaal niks van de Allman brothers
De tune van Top Gear; Jessica.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:11 schreef ranja het volgende:
Ik ken helemaal niks van de Allman brothers
Frankie Miller: daar ging het gisteren om. Excuses voor het niet afmaken van de vraag, maar mijn internet lag er plots uit....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Deze weet ik niet, maar volgens mij is 't origineel van "Willem.." Darlin' van Frankie Miller.
Heeft het iets te maken met de gitaarpartijen in Layla?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:07 schreef NJlo het volgende:
[..]
Waarin heeft Trucks Allman vervangen, behalve in the Allman Bros. Zit hem in principe ook in een band, maar ik bedoel het iets specifieker. Bedenk iets belangrijks wat Duane heeft gespeeld ooit..
Het antwoord dat ik zocht was meer in de richting dat hij Duane's partijen uit Derek and the Dominos heeft overgenomen bij EC en dus ook Laylaquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:16 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Heeft het iets te maken met de gitaarpartijen in Layla?![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:47 schreef NJlo het volgende:
Okay die middelste gast komt me TE bekend voor... Is dit beetje Southern Rock hoek? Gov't Mule ofzo?
Nee, het is een soort van raar loopje. 1-2-3-4...-2-3-4, en met een verspringing in halve tonen, die buiten het akkoord vallen.quote:
Tip: is het niet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:18 schreef belsen het volgende:
Als je nu de gitaartab even post, want dit moet bijna wel een gitaarpatroon zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |