Jij bent ech... wacht, waarom zou je dan gek moeten zijn?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:20 schreef leonieke het volgende:
Waarom verklaart iedereen me trouwens gek als ik zeg dat ik het boek niet wil halen in de winkel, maar dat iemand anders de winkel moet binnenstappen om hem op te pikken?
23 juli... waarschijnlijk pas in de namiddag om het boek gaan... Ik denk door de laatste pagina te lezen dat je al direct weet wie er niet zal stervenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:27 schreef __Saviour__ het volgende:
In die korte tijd kan echt niemand het boek doorbladeren en zo snel zien wie dood gaat
Je bent ook gek, maar dat terzijde. Maar het is begrijpelijk dat je spoilers wilt vermijden. Ik weet ook al dat ik als een speer richting de boekenwinkel race en daarna indien mogelijk nog harder terug. En dat is op zaterdag om 9:00 ofzo. (Geen idee hoe laat de winkel open gaat.)quote:Op maandag 9 juli 2007 21:20 schreef leonieke het volgende:
Waarom verklaart iedereen me trouwens gek als ik zeg dat ik het boek niet wil halen in de winkel, maar dat iemand anders de winkel moet binnenstappen om hem op te pikken?
Handig toch. ALS iemand iets spoilert, dringt eht toch niet tot je doorquote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Aka 8:15 op om even te eten, kop onder de kraan, aankleden, wakker te worden.
Lijkt wel alsof ik dit gepost heb, mijn ritme en plan is precies hetzelde.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je bent ook gek, maar dat terzijde. Maar het is begrijpelijk dat je spoilers wilt vermijden. Ik weet ook al dat ik als een speer richting de boekenwinkel race en daarna indien mogelijk nog harder terug. En dat is op zaterdag om 9:00 ofzo. (Geen idee hoe laat de winkel open gaat.)
Wordt leuk met m'n huidige ritme, nu slaap ik van 1:30 - 2:30 tot 10:15, dan moet ik om 9:00 daar zijn. Aka 8:15 op om even te eten, kop onder de kraan, aankleden, wakker te worden.
Ik ook, of het geluk is weet ik niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:27 schreef Roi het volgende:
Ik ben trouwens van de gezegende generatie die is opgegroeid met het boek, bijna synchroon.
Wat een geluk.
D'r zijn wel meer gelijkenissen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:14 schreef archgallo het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik dit gepost heb, mijn ritme en plan is precies hetzelde.
Ik werk altijd snachts vanaf een uur of 12 tot een uur of 8.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je bent ook gek, maar dat terzijde. Maar het is begrijpelijk dat je spoilers wilt vermijden. Ik weet ook al dat ik als een speer richting de boekenwinkel race en daarna indien mogelijk nog harder terug. En dat is op zaterdag om 9:00 ofzo. (Geen idee hoe laat de winkel open gaat.)
Wordt leuk met m'n huidige ritme, nu slaap ik van 1:30 - 2:30 tot 10:15, dan moet ik om 9:00 daar zijn. Aka 8:15 op om even te eten, kop onder de kraan, aankleden, wakker te worden.
Dat wakker worden is meer iets dat toch wel op de fiets gebeurt.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Handig toch. ALS iemand iets spoilert, dringt eht toch niet tot je door
Same here.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je hebt een PM.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
D'r zijn wel meer gelijkenissen.
Iets met ook Engelse taal en Cultuur willen gaan studeren.
En terug.quote:
De Nederlandse versies zijn gebonden, maar niet erg kwalitatief. De Engelse versies zijn gewoon ingenaaid met een harde kaft, die vallen idd zo uit elkaar. Boek iig nooit helemaal openslaan, daar gaan ze dood van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:39 schreef Game_Error het volgende:
Vinden jullie dat die boeken ook zo snel uit elkaar vallen? zowel mn nederlandse versie van ootp als engelse HBP vallen na 4 keer lezen (meedere mensen lezen hem natuurlijk) echt van ellende uit elkaar, ik heb het hier overigens over de hardcovers....
Die van mij heb ik zeker al 10x gelezen en zijn allemaal nog in prima staat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:39 schreef Game_Error het volgende:
Vinden jullie dat die boeken ook zo snel uit elkaar vallen? zowel mn nederlandse versie van ootp als engelse HBP vallen na 4 keer lezen (meedere mensen lezen hem natuurlijk) echt van ellende uit elkaar, ik heb het hier overigens over de hardcovers....
Same herequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:31 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Die van mij heb ik zeker al 10x gelezen en zijn allemaal nog in prima staat.![]()
Wat moet ik me bij agressief lezen voorstellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:56 schreef Game_Error het volgende:
wat raar dan... ik lees echt niet heel aggresief ofzo
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij agressief lezen voorstellen.
Het enige dat ik me kan indenken is het boek op de grond smijten als er iemand dood is.quote:
Vakantie en een tent die niet helemaal 100 % meer was in 't waterdicht-gedeelte. Had het boek in de avond gelezen en had hem bovenop m'n tas gelegd. In de nacht ging het regenen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef Queen_Minny het volgende:
Wat doen jullie dan allemaal met die boeken?![]()
De ergste beschadiging aan die van mij is een bloedvlekje op een van de pagina's.![]()
Ja, maar dat ligt niet aan het boek....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vakantie en een tent die niet helemaal 100 % meer was in 't waterdicht-gedeelte. Had het boek in de avond gelezen en had hem bovenop m'n tas gelegd. In de nacht ging het regenen.
You do the math.
Arm boek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vakantie en een tent die niet helemaal 100 % meer was in 't waterdicht-gedeelte. Had het boek in de avond gelezen en had hem bovenop m'n tas gelegd. In de nacht ging het regenen.
You do the math.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen spreuk kan de doden terughalen, nee. Maar kennen wij personages die misschien niet dood zijn, maar dat toch zijn, als je me snapt? Wie is er overleden die we kennen, dicht bij Harry is, en die geen Avada heeft gekopt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef Mr_Booze het volgende:
Ze beweerde toch onlangs in een interview dat Perkamentus/Dombledore geen Gandalf actie gaat uitvoeren dus het is niet mogelijk om andere karakters weer leven in te blazen zoals bijv. Carlo/Cedric.
Ik denk niemand.. ik vroeg me gewoon af of er karakters uit de eerste boeken mischien terug kunnen komen zoals Olivier Plank etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geen spreuk kan de doden terughalen, nee. Maar kennen wij personages die misschien niet dood zijn, maar dat toch zijn, als je me snapt? Wie is er overleden die we kennen, dicht bij Harry is, en die geen Avada heeft gekopt?
Ga je schamen.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:44 schreef zoeperzazke het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door PPL op 11-07-2007 11:14:50 ]Burnt to the core but not broken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |