Het enige dat ik me kan indenken is het boek op de grond smijten als er iemand dood is.quote:
Vakantie en een tent die niet helemaal 100 % meer was in 't waterdicht-gedeelte. Had het boek in de avond gelezen en had hem bovenop m'n tas gelegd. In de nacht ging het regenen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef Queen_Minny het volgende:
Wat doen jullie dan allemaal met die boeken?![]()
De ergste beschadiging aan die van mij is een bloedvlekje op een van de pagina's.![]()
Ja, maar dat ligt niet aan het boek....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vakantie en een tent die niet helemaal 100 % meer was in 't waterdicht-gedeelte. Had het boek in de avond gelezen en had hem bovenop m'n tas gelegd. In de nacht ging het regenen.
You do the math.
Arm boek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vakantie en een tent die niet helemaal 100 % meer was in 't waterdicht-gedeelte. Had het boek in de avond gelezen en had hem bovenop m'n tas gelegd. In de nacht ging het regenen.
You do the math.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen spreuk kan de doden terughalen, nee. Maar kennen wij personages die misschien niet dood zijn, maar dat toch zijn, als je me snapt? Wie is er overleden die we kennen, dicht bij Harry is, en die geen Avada heeft gekopt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:19 schreef Mr_Booze het volgende:
Ze beweerde toch onlangs in een interview dat Perkamentus/Dombledore geen Gandalf actie gaat uitvoeren dus het is niet mogelijk om andere karakters weer leven in te blazen zoals bijv. Carlo/Cedric.
Ik denk niemand.. ik vroeg me gewoon af of er karakters uit de eerste boeken mischien terug kunnen komen zoals Olivier Plank etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geen spreuk kan de doden terughalen, nee. Maar kennen wij personages die misschien niet dood zijn, maar dat toch zijn, als je me snapt? Wie is er overleden die we kennen, dicht bij Harry is, en die geen Avada heeft gekopt?
Ga je schamen.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:44 schreef zoeperzazke het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door PPL op 11-07-2007 11:14:50 ]Burnt to the core but not broken
Dan zou ik graag de interviews willen zien waarin ze dat allemaal gezegd heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Eigenlijk is de meerderheid bewezen, zie ook Mugglenet ofzo...
http://www.accio-quote.org/quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef archgallo het volgende:
[..]
Dan zou ik graag de interviews willen zien waarin ze dat allemaal gezegd heeft.
Nee, want Voldemort's vloek kan niet worden afgeweerdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:17 schreef Roi het volgende:
Hun stokken deden het wel, hun spreuken botsten alleen tegen elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:38 schreef Cryonic het volgende:Je hebt het boek al gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Zo zou ik het niet noemenquote:
Grote rol voor Bella dus in Hallows.quote:In a new interview with Helena Bonham Carter, the actress talks about her role as Bellatrix Lestrange in the Order of the Phoenix film. She also briefly mentioned the following: "JK Rowling sent a message saying she's [Bellatrix] going to be very significant in the last one."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briefje ophangen dat ze bij de buren moeten leveren?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef Mikkie het volgende:
Oh men, hoor ik net dat m'n ouwelui niet thuis zijn die dag, en m'n pakje dus ook al niet in ontvangst kunnen nemen. Wie o wie moet ik gaan charteren
Siriusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geen spreuk kan de doden terughalen, nee. Maar kennen wij personages die misschien niet dood zijn, maar dat toch zijn, als je me snapt? Wie is er overleden die we kennen, dicht bij Harry is, en die geen Avada heeft gekopt?
Schilderij wellichtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Sirius![]()
Dat zal misschien ook wel iets met die spiegeltjes te maken hebben. Sirius had ten slotte de andere spiegel.
En Dumbledore zal denk ik toch niet helemaal uitgeschakeld zijn. Als levend persoon zal hij niet meer voorkomen in het boek, maar zn broer is er nu, en Fawks is Harry ook al eerder te hulp geschoten om zn trouw aan Dumbledore. Dus ik denk dat we Dumbledore op die manier nog wel terug zullen zien.
En dat plaatje van Harry enzo op de draak in de OP, zou die draak Norbert niet kunnen zijn?
(ok... ik draaf weer eens door, maar t is zo leuk om te raden)
De wands van harry en Voldemort zijn ook broertjes van elkaar. Ze hebben beide een veer van Fawkes erin, volgens mij kwam daar die draad en botsing vandaan, gevolgd door priori incantatum.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:20 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, want Voldemort's vloek kan niet worden afgeweerd. Dumbledore zei dat de toverstokken niet werken en als ze daartoe gedwongen worden, er "priori incantatem" komt.
Daarom denk ik dus dat we Dumbledore nog wel terug zullen zien in de vorm van Fawks ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:03 schreef parselmouth het volgende:
Vind het trouwens dan toch wel typisch dat de grootste duistere tovenaar van deze tijd een toverstaf met als hart de veer van de 'vogel' van een van zijn grootste rivalen.
Zeker gezien Fawkes dus niet zomaar een vogel is, maar meer een gedeelte van Dumbledore ofzo (fawkes verdween toen Dumbledore overleed, Fawkes was eerder op plekken om Harry te redden wanneer Dumbledore nog onderweg was, etc).
Zoals al gezegd, het zijn geen spoilers... het is geen nieuwe informatie ofzo....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:51 schreef Roi het volgende:
Ja lekker, als je iets uit de SPOILER quote maak daar dan ook gewoon [SPOILER] van![]()
Precies, en horcruxen maken behoort to de donkerste vorm van de Dark Arts dus dat zou DD nooit doen. En Fawkes kan het al helemaal niet wezen omdat dat beest op de meest vage momenten doodgaat en weer levend wordt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:10 schreef Game_Error het volgende:
dumbledore zal geen horcrux hebben, simpelweg omdat ie de dood als nu avontuur ziet
Het zou me niets verbazen als DD er op een of andere manier, in overleg met Ollivander, voor heeft gezorgd dat Tom Riddle die veer van Fawkes kreeg in zijn wand. DD heeft als enige al heel vroeg een vreemd gevoel gehad bij Riddle. En ik denk dat het een bevestiging was voor DD dat Harry het broertje van Riddles wand uitkoos, daarmee bevestigde Harry dat hij The Chosen One was. Het is ook niet voor niets dat Ollivander dat gelijk aan DD heeft verteld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:03 schreef parselmouth het volgende:
Vind het trouwens dan toch wel typisch dat de grootste duistere tovenaar van deze tijd een toverstaf met als hart de veer van de 'vogel' van een van zijn grootste rivalen.
Zeker gezien Fawkes dus niet zomaar een vogel is, maar meer een gedeelte van Dumbledore ofzo (fawkes verdween toen Dumbledore overleed, Fawkes was eerder op plekken om Harry te redden wanneer Dumbledore nog onderweg was, etc).
Omdat ze familie van elkaar zijn?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als DD er op een of andere manier, in overleg met Ollivander, voor heeft gezorgd dat Tom Riddle die veer van Fawkes kreeg in zijn wand. DD heeft als enige al heel vroeg een vreemd gevoel gehad bij Riddle. En ik denk dat het een bevestiging was voor DD dat Harry het broertje van Riddles wand uitkoos, daarmee bevestigde Harry dat hij The Chosen One was. Het is ook niet voor niets dat Ollivander dat gelijk aan DD heeft verteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |