Zijn er nou kaarten voor morgen lambal?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
van mij mag je mod worden hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal geen BoF! Topics sluiten maar kleine irritantje homotjes maken wel kans
Jij bent ook kleinquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zal geen BoF! Topics sluiten maar kleine irritantje homotjes maken wel kans
Breng wat leven in de brouwerij dan Wat heb jij beleefd dan vandaagquote:
niks, zit echt de hele dag te fokken, check mn posthistoriequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:04 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Breng wat leven in de brouwerij dan Wat heb jij beleefd dan vandaag
heb je de stekker er goed in zitten? zijn de batterijen opgeladen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben al de hele dag bezig om iets werkend te krijgen en wat denk je het werkt nog steeds niet.
Ik heb allemaal troep aangeleverd gekregen en dan verwachten ze dat ik dat als ik het installeer dat alles dat wel prima werkt.
Gelukkig ben ik vrijdag vrij en hoef ik nog maar 1 dag door te komen
Mijn manager stond een uurtje terug ook achter me en die opperde serieus van zulke stomme "oplossingen"quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
heb je de stekker er goed in zitten? zijn de batterijen opgeladen?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:55 schreef RudyCarell het volgende:
Rara: Welk dier heeft altijd voorrang...
een voorrang-oetang...![]()
ik moest lachenquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:55 schreef RudyCarell het volgende:
Rara: Welk dier heeft altijd voorrang...
een voorrang-oetang...![]()
transformer meetquote:
de recensie van nu.nl zuigt idd enorm, maar das een trieste gast oh my godquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou de recensies zijn niet heel lovend .....
yeah right... heb hem nu 2x gezien en hij is MASTER... en IMDB geeft hem zelfs een 8.3 gemiddeld (en dat voor een Michael Bay-flick)...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou de recensies zijn niet heel lovend .....
btw, wat vond je nu van death proof?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
yeah right... heb hem nu 2x gezien en hij is MASTER... en IMDB geeft hem zelfs een 8.3 gemiddeld (en dat voor een Michael Bay-flick)...
ik wacht op Planet Terror en kijk hem dan in 1 keer... zoals het hoort...quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
btw, wat vond je nu van death proof?
quote:Ik wil even reageren op de recentie.
Ik weet niet wat dhr Nien-tiet verwacht van een film als Transformers, maar het is logisch dat het geen serieuse film met diepgaande dialogen is.Hier ligt voor veel mensen zeker een jeugdsentiment en ik kan niet wachten om de film te zien.En het stukje van dikke schreeuwende negers had je ook best weg kunnen laten (beetje onproffesioneel, vind je niet ?).Beetje met moeilijke blabla taal praten over een film als Transformers je moet je heeeeeel erg diep gaan schamen.
Kortom....Meneertje Nien-tiet, ga liever recenties schrijven voor toneelstukken ofzo......
smart! dat moet stukken beter zijn!quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:27 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik wacht op Planet Terror en kijk hem dan in 1 keer...
was meer om ferdi zn vraag kracht bij te zettenquote:
heb je een kaartje dan??quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
was meer om ferdi zn vraag kracht bij te zetten
ik ga nmlk ook mee
als het voor vrijdag ismorgen dus.
nee dat zou frank regelen ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:49 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
heb je een kaartje dan??
Frank! wat is de status van de kaarten? ik wil ook mee!!
Stiekeme BoF-meet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef Sickert het volgende:
Man rijdt dronken rond in brandweerwagen
jp?
quote:De brandweerwagen zat ook nog eens vol met naakte lolbroeken.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
boefje zn Q6600 aant overclocken !!![]()
[afbeelding]
Jullie hadden er echt bij moeten zijn, wat hebben wij gelachen zeg.quote:
we rukten echt uit!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Naakte lolbroeken in een brandweerwagen = spuitgasten.
Een echte brandweerman spuit pas als hij is uitgeruktquote:
Hij zit de hele dat te fokken, enerzijds voor hem zelf en anderzijds houd hij mijn eer ook hoogquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:07 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
niks, zit echt de hele dag te fokken, check mn posthistorie![]()
vanaf hoeveel meter spoten jullie?quote:
Mocht je van je collega's wel weg dan, aangezien die voetbaltafel nog steeds niet af isquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:30 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
![]()
Heb je die gruwelijke casemod gezien? Dikke vette 80mm Fan in die sidepanel
![]()
![]()
De geodriekhoek moest er bij aan te passen komen anders was het niet te metenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
vanaf hoeveel meter spoten jullie?
Nadat de slang eindelijk was uitgerold hebben we toch zeker een meter of 10 gehaaldquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef Silver_Shark het volgende:
vanaf hoeveel meter spoten jullie?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
Mocht je van je collega's wel weg dan, aangezien die voetbaltafel nog steeds niet af is![]()
meten is weten!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
De geodriekhoek moest er bij aan te passen komen anders was het niet te meten![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lief
Maar ik ga het op m'n jasje naaien!
Kheb nog steeds medelij met viro..quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
boefje zn Q6600 aant overclocken !!![]()
[afbeelding]
Koekoekquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
waar is iedereen joh, dis toch niet normaal, wij zijn gewoon de enige up and running![]()
Zullen we onze eigen poule oprichten?? Denk dat we gewoon uitgesloten zijn..quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ferdi: Doe mij ook eens aanmelden voor die tourpoule
Ik heb nog steeds geen mailtje
Ik PM je wel even wat emailadressen, zodat je niet kan missen
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:10 schreef Sickert het volgende:
Man rijdt dronken rond in brandweerwagen
jp?
quote:De brandweerwagen zat ook nog eens vol met naakte lolbroeken. De lolbroeken waren niet bereikbaar voor commentaar.
Dan moet die toch echt eens bij ons thuis komen..quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
cardinal is zelf ook nog van slag na vanmiddag
zoveel slangen had hij nog nooit gezien
OEH! OEH!! Is goed dat je het zegt want dan neem ik mijn fototoestel meequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:55 schreef ursel het volgende:
Dan moet die toch echt eens bij ons thuis komen..
masterquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
yeah right... heb hem nu 2x gezien en hij is MASTER... en IMDB geeft hem zelfs een 8.3 gemiddeld (en dat voor een Michael Bay-flick)...
FF dimmuh gap, moet je hier kommuh.. krijg ie klappies, slaatjequote:
Wehehehequote:Op woensdag 4 juli 2007 18:58 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
FF dimmuh gap, moet je hier kommuh.. krijg ie klappies, slaatje![]()
Opbokkuh bij IJs anders krijg je met mij te maken!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |