wat wil je hebben dan? toch niet een wii ofzoquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:35 schreef Keltie het volgende:
Godverdomme!:(:(
Wil je geld uitgeven.. Is dat takkekutapparaat waaraan je het wil geven bijna nergens te krijgen
heb nog nooit een vies plaatje gepostquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ze had viese plaatjes gepost ofzo![]()
beetje you're kind of woman foxy!
Acer Aspire 9520quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat wil je hebben dan? toch niet een wii ofzo![]()
is dat een telefoonquote:
Laptop, nepnerd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
is dat een telefoon![]()
wees es duidelijk man![]()
waarom schrijf je dan niet meteen Laptopquote:
quote:
Jah, maar ik wil geen willekeurige laptop, ik wil die laptopquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:41 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
waarom schrijf je dan niet meteen Laptopis toch veel makkelijker?
koop je toch een andere, doe niet zo moeilijk manquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, maar ik wil geen willekeurige laptop, ik wil die laptop
Anderen moet je zooi bijkopen / in laten bouwen, terwijl deze redelijk compleet en goed is/ oogtquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
koop je toch een andere, doe niet zo moeilijk man![]()
maar je mist je mati FJD zeker vandaag![]()
nouja vooruit dan maarquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Anderen moet je zooi bijkopen / in laten bouwen, terwijl deze redelijk compleet en goed is/ oogt
Dus nee, geen andere
quote:
Ik hoor mijn naam?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:04 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
maar je mist je mati FJD zeker vandaag![]()
jezus waar zat jij de hele dag joh??quote:
Jij was er toch om voor de scherpe opmerkingen te zorgenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jezus waar zat jij de hele dag joh??
jah maar niet om jouw retejong bezig te houdenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij was er toch om voor de scherpe opmerkingen te zorgen
retejong?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
jah maar niet om jouw retejong bezig te houden![]()
ik bedoelde keltie johquote:
wat ga je nu eigenlijk doenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:31 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ben volwassen geworden un diploma opzak ;p
Cock opleiding op ROC in apeldoornquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:32 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wat ga je nu eigenlijk doen![]()
dan kan je na school zo oefenen met koken bij jorrit thuisquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:33 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Cock opleiding op ROC in apeldoorn
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dan kan je na school zo oefenen met koken bij jorrit thuis![]()
Wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:30 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
jah maar niet om jouw retejong bezig te houden![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel de lusten maar niet de lasten.![]()
Ik was vanmorgen een inwonersvergunning aan t aanvragen, daarna m'n bank zaken naar Den Haag overhevelen, toen naar Alternate voor een nieuw MB, toen de PCs hier in huis even gefixed waarbij vooral de PC van m'n zusje loopt te bokken.
MB vervangen en alles ging perfect behalve het LAN gedeelte. Internet was dramatisch traag. Zal wel komen doordat het vorige MB een Marvel LAN had en deze een Realtek en sowieso is XP nooit heel erg blij met een MB-swap. Met geen mogelijkheid meer goed te krijgen dus dan maar de boel herinstalleren. Kost toch maar een uurtje
dat klinkt gewoon alsof je echt een leven naast FOK! hebt!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dat klinkt gewoon alsof je echt een leven naast FOK! hebt!![]()
Ik vond het ook een erg enge constateringquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dat klinkt gewoon alsof je echt een leven naast FOK! hebt!![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik vond het ook een erg enge constatering
Ow ja en ondertussen natuurlijk naar Misa kijken![]()
Wimbledon...rings a bell?quote:
Voetbal Toernooi?quote:
Oke meneer de Ambtenaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo is 't genoeg Foxie.
Iemand hier al de 2de trailer van GTA IV gezien?
Je begint wel op een Moderator te lijkenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo is 't genoeg Foxie.
Iemand hier al de 2de trailer van GTA IV gezien?
frankie is vats aant oefenen voor GAM modquote:
Als het maar laat om deze topic te sluitenquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:58 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
frankie is vats aant oefenen voor GAM mod![]()
Ik zal geen BoF! Topics sluiten maar kleine irritantje homotjes maken wel kansquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:01 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Als het maar laat om deze topic te sluiten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |