quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
waar blijf je surinaamse buurman dan
dat wordt dan wat als ik 20 van die beesten in mn kastje flikkerquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:55 schreef staticdata het volgende:
nou het project was wel lachuhal die mensen van
wat een groot beest
yvonnequote:Op woensdag 4 juli 2007 07:58 schreef yvonne het volgende:
Ooooooooooooooooooh, ik had jullie nog niet bedankt voor het cadeautje in de brievenbus!!
Slordig
Enorm bedankt!!!
Liefquote:
echtquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lief
Maar ik ga het op m'n jasje naaien!
Alweer?quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:47 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
onze eigen BoF server, dus trek je knip maar vast![]()
Beloofd!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:04 schreef staticdata het volgende:
willen we natuurlijk wel een foto van dan
moet je ook niet 50 pleuro voor de JT server betalenquote:
Voor die JT had ik hetzelfde betaalt als voor de normale?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
moet je ook niet 50 pleuro voor de JT server betalen![]()
das waarquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voor die JT had ik hetzelfde betaalt als voor de normale?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:17 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
boefje zn Q6600 aant overclocken !!![]()
[afbeelding]
wanneer is die transformersmeet? maybe wil ik ook meequote:
Morgen meen ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
wanneer is die transformersmeet? maybe wil ik ook mee![]()
ow, dan wil ik denk ik niet meequote:
hee stuk vreten, heet ik soms cardinalquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:35 schreef Keltie het volgende:
Dan niet joh!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hee stuk vreten, heet ik soms cardinal![]()
bwehehehehe,quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
hij is goed he!quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
zoals gezegd, je bent scherp vandaag.
zullen wij dan maar over voetbal gaan pratenquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:26 schreef Keltie het volgende:
Het is ongehoord!
Buitenspel!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:27 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
zullen wij dan maar over voetbal gaan praten![]()
uiteraard, zaalvoetbal is voor mietjesquote:
beetje nat, maarja, al die tijd dat droge weer is ook niet allesquote:
Die iceman ook bannen aub, want hij heeft mij geteamkilled toen ik de 2 medics aan usmckant neerschootquote:Op woensdag 4 juli 2007 07:28 schreef staticdata het volgende:
@sickert, mohito's zijn wel lekker hoor alleen moet je geen bacardi voor nemen. de track zit een lekkere bas in dus hij blijft
.
3lmo, welke van die gasten waren aan het statspadden? zou me niets verbazen als het Gigan is. die liep vorige keer al te zeiken dat ie knife kills nodig had en of ie "hulp" mocht krijgen.
ZEKER BANNEN!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:06 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Die iceman ook bannen aub, want hij heeft mij geteamkilled toen ik de 2 medics aan usmckant neerschoot![]()
hmmmquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:06 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Die iceman ook bannen aub, want hij heeft mij geteamkilled toen ik de 2 medics aan usmckant neerschoot![]()
sorry maar tot op heden vond ik het met GC wel meevallen, maar Statspadders worden eraf getief dus hun ook. en die iceman ook omdat hij meehelpt aan statspadden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:09 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ZEKER BANNEN!!OPTIEFEN MET DIE GASTEN!!
![]()
alleen zal je wel ruzie met sumera krijgen![]()
deal, kan ik prima mee leven!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
sorry maar tot op heden vond ik het met GC wel meevallen, maar Statspadders worden eraf getief dus hun ook. en die iceman ook omdat hij meehelpt aan statspadden.
Ik zie graag nog even de zon hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
beetje nat, maarja, al die tijd dat droge weer is ook niet alles![]()
en ik ben dr dan nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik zie graag nog even de zon hoor
Is toch wat fijner tijdens al die afscheids-bbq's
die ga je genoeg zien straksquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik zie graag nog even de zon hoor
Is toch wat fijner tijdens al die afscheids-bbq's
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:38 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Volgens mij niet en de film is al uitverkocht vanavond...quote:Op woensdag 4 juli 2007 06:43 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik dacht ik ga alleen maar burgers eten, maar wordt nu dus pizza
![]()
trouwens, already up and running in rotjeknor
![]()
@ frankie, die hard wil ik echt zien, goede dingen over gelezengaat de transformersmeet nog door? was toch vandaag? als je nog een kaartje kan krijgen wil ik wel mee!
![]()
Nee joh! 18 juli gaat het huis leeg!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
en ik ben dr dan nietvind ik echt jammer
![]()
heb je alles nu al eens geregeld? huis leeg etc?
moet je niet de BBQ alvast verhuizen hequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Nee joh! 18 juli gaat het huis leeg!
Ik heb nu net de stickers van het verhuisbedrijf om aan te geven wat de bestemming van de spullen is ...
Ik ben nog steeds alles aan het uitzoeken, weggooien en weggeven ...
Tegen de tijd van de bofBBQ is het allemaal achter de rug
In eerste instantie alles in en rondom het huis in orde maken, dan vrijwilligerswerk en de taal leren en daarna weer verder kijken!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:37 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
moet je niet de BBQ alvast verhuizen heen weet je al wat je daar gaat doen? baan zoeken, huisvrouw
worden of .....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |