Daar wordt denk ik zo nog wel over gesproken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub was had ik Sylvia dit heel erg kwalijk genomen trouwens. Dat Huub dat absoluut niet schijnt te doen, zet mij wel weer aan het twijfelen over zijn gevoelens voor Lieke.
Dat slaat toch nergens op? Ze doet niet meer mee aan het spel.quote:
Jij hebt niet gekeken/geluisterd, maar hij heeft wel ook tegen Sylvia uitgesproken dat hij wel echt verliefd is op Lieke en dat hij het wel jammer vindt dat syl en lieke elkaar niet mogen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub was had ik Sylvia dit heel erg kwalijk genomen trouwens. Dat Huub dat absoluut niet schijnt te doen, zet mij wel weer aan het twijfelen over zijn gevoelens voor Lieke.
Ben het weer met je eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat ben je vreemd bezigWe hebben net maanden naar mensen gekeken die elkaar verrot schelden en elkaar met kots bekogelen, en dan niet omdat ze elkaar niet mogen maar gewoon voor de gein. En dan zal dit een triest persoon zijn
![]()
Bdoelde je net CONTRAMINE?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia heeft het echt moeilijk met haar buik, ze wil persé een badpak aan in de jacuzzie.
Ze kan nog best wat van Jaap leren, om een stukje schaamte te overwinnen.
Ik snap niet zo wat iedereen tegen haar heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:31 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft al zo'n beetje de hele villa tegen zich.. ik vind het gewoon sneu voor haar dat ze zo behandeld wordt door Sylvia.
Hij heeft het meerdere keren aangekaart. Maar Sil was niet van haar standpunt af te brengen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft toch ook gezegd dat hij het niet leuk vond en dat Lieke dat niet verdiende.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Daar wordt denk ik zo nog wel over gesproken.
Jij bent net zo min een klootzak als Sylvia een topwijf! Face it!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef akveor het volgende:
Ik zal wel een sentimetele klootzak zijn maar dit afscheid doet me bijna net zoveel als Sylvia's vertrek. Topwijf.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef riri het volgende:
denk dat nadia en lieke wel wat aan elkaar gaan hebben
Hij vertelde dat hij echt verliefd was op Liekequote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Zie boven Brian is net gekomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:32 schreef patist het volgende:
komt er nog iets vanavond?
Bedoel je nu Bedoelde je???quote:
Dat is toch het spel?? Sylvia zit niet meer in het spel, dus hoeft daar niet meer aan mee te doen. We zien nu de echte Sylvia, zou je denken. Nou, die kan me dan gestolen worden. Dit vind ik (en ik was gelukkig een keer niet de enige) echt een zwar trieste actie van iemand als Sylvia.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat ben je vreemd bezigWe hebben net maanden naar mensen gekeken die elkaar verrot schelden en elkaar met kots bekogelen, en dan niet omdat ze elkaar niet mogen maar gewoon voor de gein. En dan zal dit een triest persoon zijn
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Jij bent net zo min een klootzak als Sylvia een topwijf! Face it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |