Ik denk dat Sylvia het heel goed ziet. Maar ook ik kan niet in de toekomst kijken maar de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Huub was had ik Sylvia dit heel erg kwalijk genomen trouwens. Dat Huub dat absoluut niet schijnt te doen, zet mij wel weer aan het twijfelen over zijn gevoelens voor Lieke.
Lieke bleef expres zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:27 schreef Sporti het volgende:
[..]
Echt ..ging ze weg zonder gedag te zeggen?
Wat een dijenkletser!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:33 schreef mootie het volgende:
Nadia loopt weg, Amanda: Nadia je vergeet je kont.
NOS journaal?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:32 schreef patist het volgende:
komt er nog iets vanavond?
Lieke zou wel gek zijn, ze werd bij het begroeten ook al overgeslagen. Dan ga je toch ook niet vooraan staan bij het afscheid nemen?quote:
wat ziet syl better dan ONS streamers.................kom nu ik zit hier niet te slapen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvia het heel goed ziet. Maar ook ik kan niet in de toekomst kijken maar de tijd zal het leren.
Ze viel mij ook erg tegen. Aan de andere kant, Syl heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat ze een hekel heeft aan Lieke, maar een simpel begroeten hoortl bij eenvoudige fatsoensnormen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:29 schreef Copycat het volgende:
Valt me erg tegen van Sylvia. Had toch wel iets meer volwassen klasse van haar verwacht.
Ik dacht dat ze zei dat ze begreep hoe Huub met Eric was omgegaan aan het eind.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Heeft Syl nog contact met Eric? Dat zou misschien iets van haar gedrag verklaren?
Heb je op haar neus gelet...haalde ze hem steeds op, zag je rare vormen...zat ze eraan..restjes wit poeder?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Heeft Syl nog contact met Eric? Dat zou misschien iets van haar gedrag verklaren?
voor mij is het precies andersomquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef Inukshuk het volgende:
Nou ineens besef ik eigelijk weer waarom ik Lieke dus niets vind... ze is vergeleken met Syl iemand die fake overkomt. Robot-achtige gesprekken en gedrag.
Jij zou moeten weten dat het niet interessant is of je de enige bent die iets vond inderdaad dus dat hoef je niet te vermelden.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is toch het spel?? Sylvia zit niet meer in het spel, dus hoeft daar niet meer aan mee te doen. We zien nu de echte Sylvia, zou je denken. Nou, die kan me dan gestolen worden. Dit vind ik (en ik was gelukkig een keer niet de enige) echt een zwar trieste actie van iemand als Sylvia.
Zoenen niet een tamelijk debiele gewoonte waar ik zelf ook een pest hekel aan hebquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze viel mij ook erg tegen. Aan de andere kant, Syl heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat ze een hekel heeft aan Lieke, maar een simpel begroeten hoortl bij eenvoudige fatsoensnormen.
Oké!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zei dat ze begreep hoe Huub met Eric was omgegaan aan het eind.
ik ben voor Knippen gelijk maar even! als het even kan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:36 schreef Marrije het volgende:
Nadia wil het haar van Amanda afknippen. Lieke vindt het maar zo-zo. Nou, Huu is er vast wel voor in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |