Daar wil ik wel aan mee doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
Kaartenactie: AMANDA JE BENT ONTZETTEND ORDINAIR!!!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:55 schreef Meganog het volgende:
Nadia wordt door Amanda redelijk in een hoek geluld...
Gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die een geforceerde hypocriete reactie van Sylvia veel walgelijker had gevonden dan deze reactiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:54 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had er erg opgekeken wanneer Sylvia Lieke om d'r nek was gevlogen.
Ze hoeft er geen schijn van op te houden dat ze Lieke niet mag, ik vind haar tenminste eerlijk.
Heeft ze nog niet geneukt???? Pfffffffff.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia geeft aan dat ze geen vaste vriend heeft en niet neukt.
Ze suggereert wel dat ze een enorm spannend leven heeft, maar volgens mij gaat ze vanavond weer tot 5 uur op Hyves zitten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef Mokum020 het volgende:
Hoe sprak Nadia ordinair uit?
Eurdineeeeeeeeeerrrrrrrr?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef Mokum020 het volgende:
Hoe sprak Nadia ordinair uit?
Eurdineeeeeeeeeerrrrrrrr?
Jaap zit op te stoken manquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:56 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap stelt goede vragen
dáár begrijp ik dan ook écht helemaal geen reet van!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom steunt Lieke, Amanda?
Dat heb ik niet gehoord. Ze vroeg waarom zij Amanda wel een hoer mag noemand en Nadia niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
omdat leiek bang is dat huub uiteindelijk ook met nadia gaat sexenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog een paar borrels en dan volgt: Sterruf jonguhhhhhh.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Amanda blijft redelijk rustig trouwens. Valt me mee dat ze nog niet gaat schelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |