De oplossing is stream 3 en 4 uitgooien en vergeten dat Sylvia ooit in die kooi heeft gezeten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef riri het volgende:
?????????????????????????????wat een wartaal slaat dat mens uit
de meeste kijkers zien heel wat anders sylvia....die zien een eerlijke oprechte lieke die door zowat iedereen gepest wordt.
Wat heeft dat mens een vooroordelen zonder dat ze het fijne weet...zo grof zijn over iemand
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef Gert het volgende:
Al is wegduwen wel érg lomp (ik heb het niet gezien, weet niet of het echt zo grof ging).
Heb je die niet op dvd dan???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Op de TV The Graduate, what to do?
Toen kwam ze er net vandaan dacht ik. Volgens mij is Barcelona haar woonplaats.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:49 schreef demins het volgende:
[..]
Al de tijd dat ze niet in Barcelona zat ging het er in de kooi ook bij voortduring over. Dus je argument gaat niet op... Maar dat was natuurlijk omdat ze niet in Spanje zat.
Ja maar zei heeft dus niet hoer of slet gezegt. Het ging erom dat Amanda erom bekend staat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Onder het eten zei ze dat ze Amanda een ordinaire persoon vond dat ging in het verhaal over dat iedereen een hoer was.
Yeah right.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef petraa het volgende:
N; heeft echt niet gevoeld of gehoord dat Amanda en Brian aan het sexen waren.
Sterker nog, ik had er erg opgekeken wanneer Sylvia Lieke om d'r nek was gevlogen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga dan inderdaad wel eens een blokje om ja. Beter dan schijnheilig gaan doen in de smoel van diegene en later achter de rug om kwaad over haar te spreken. Sylvia maakte het op deze manier erg duidelijk..
hoop en denk hetzelfdequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop dat Lieke zich er niet mee gaat bemoeien.
Laat Amanda het zelf opknappen.
En waar hebben we het over, Amanda is ook belachelijk ordinair.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja maar zei heeft dus niet hoer of slet gezegt. Het ging erom dat Amanda erom bekend staat.
Ik heb die film al tig keer gezien, maar hij blijft TOP.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je die niet op dvd dan???
"Well here's to you, Mrs Robinson...."
Dustin Hoffman
Geen idee. Die is nooit echt keihard aangevallen en die heb ik nooit echt kwaad gezien. Lieke wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |