Al de tijd dat ze niet in Barcelona zat ging het er in de kooi ook bij voortduring over. Dus je argument gaat niet op... Maar dat was natuurlijk omdat ze niet in Spanje zat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze weer naar Barcelona is gegaan toch, na DGK?
Lijkt me niet zo raar dat dan regelmatig de woorden Spanje en Barcelona vallen.
Of herken ik nu je ironie niet?![]()
Heul nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:49 schreef mootie het volgende:
Amanda doet net alsof Teasers niet ordinair is?
Ik ga dan inderdaad wel eens een blokje om ja. Beter dan schijnheilig gaan doen in de smoel van diegene en later achter de rug om kwaad over haar te spreken. Sylvia maakte het op deze manier erg duidelijk..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe jij zo tegen mensen die je niet mag dan. Geen begroetingskus geven terwijl ze dat wel doet bij een onbekende? En doe je dat ook als je weet dat je hele goede vriend verliefd is op die persoon? Leuk dan
Inderdaad, topstreams ditquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:49 schreef Zora01 het volgende:
OMG dat gesprek tussen nadia en amanda....
Ordinaire hoer was het. Ik heb het verder ook gemist.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Shit, dan heb ik de 1e keer gemist dat Nadia grof in de mond werd. Ze begint zich dus al aan te passen begrijp ik. Zei ze het recht in die vieze slet haar domme proletensmoeltje?
En Sylvia wel zekerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik schreef dus ook dat Lieke niet gaat vechten. Dat zit niet in haar.
Een tikkeltje is nog zacht uitgedrukt..ze is een schande voor heel Mokumquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:48 schreef noekje het volgende:
Nadia: ik vind je een tikkeltje ordi.
Amanda: wat is het probleem? Omdat ik in mijn bikini kan lopen met mijn buik en jij niet? Ik zie het probleem niet.
Onder het eten zei ze dat ze Amanda een ordinaire persoon vond dat ging in het verhaal over dat iedereen een hoer was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen , Nadia heeft NOOIT gezegt dat Amanda een slet of hoer is. Alleen ze had gezegt dat zei er om BEKEND stond.
Ze is er van overtúigd dat Lieke Huub heeft misbruikt door gevoelens voor hem te faken. Dat heeft ze haar van begin af aan kwalijk genomen, en dat doet ze nu nog steeds. Ik kan me voorstellen dat je iemand niet gaat zoenen die je ervan verdenkt je vriend te bedriegen. Al is wegduwen wel érg lomp (ik heb het niet gezien, weet niet of het echt zo grof ging).quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef pullup het volgende:
Zit nu iedereen hier Sylvia te verwijten dat ze een ander gewoon niet magWat een onzin, dat lijkt me haar goed recht.
De oplossing is stream 3 en 4 uitgooien en vergeten dat Sylvia ooit in die kooi heeft gezeten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef riri het volgende:
?????????????????????????????wat een wartaal slaat dat mens uit
de meeste kijkers zien heel wat anders sylvia....die zien een eerlijke oprechte lieke die door zowat iedereen gepest wordt.
Wat heeft dat mens een vooroordelen zonder dat ze het fijne weet...zo grof zijn over iemand
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef Gert het volgende:
Al is wegduwen wel érg lomp (ik heb het niet gezien, weet niet of het echt zo grof ging).
Heb je die niet op dvd dan???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
Op de TV The Graduate, what to do?
Toen kwam ze er net vandaan dacht ik. Volgens mij is Barcelona haar woonplaats.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:49 schreef demins het volgende:
[..]
Al de tijd dat ze niet in Barcelona zat ging het er in de kooi ook bij voortduring over. Dus je argument gaat niet op... Maar dat was natuurlijk omdat ze niet in Spanje zat.
Ja maar zei heeft dus niet hoer of slet gezegt. Het ging erom dat Amanda erom bekend staat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Onder het eten zei ze dat ze Amanda een ordinaire persoon vond dat ging in het verhaal over dat iedereen een hoer was.
Yeah right.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef petraa het volgende:
N; heeft echt niet gevoeld of gehoord dat Amanda en Brian aan het sexen waren.
Sterker nog, ik had er erg opgekeken wanneer Sylvia Lieke om d'r nek was gevlogen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga dan inderdaad wel eens een blokje om ja. Beter dan schijnheilig gaan doen in de smoel van diegene en later achter de rug om kwaad over haar te spreken. Sylvia maakte het op deze manier erg duidelijk..
hoop en denk hetzelfdequote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef rooie3 het volgende:
Ik hoop dat Lieke zich er niet mee gaat bemoeien.
Laat Amanda het zelf opknappen.
En waar hebben we het over, Amanda is ook belachelijk ordinair.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja maar zei heeft dus niet hoer of slet gezegt. Het ging erom dat Amanda erom bekend staat.
Ik heb die film al tig keer gezien, maar hij blijft TOP.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je die niet op dvd dan???
"Well here's to you, Mrs Robinson...."
Dustin Hoffman
Geen idee. Die is nooit echt keihard aangevallen en die heb ik nooit echt kwaad gezien. Lieke wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |