Tja Nadia heeft gewoon mensenkennis!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Omdat Nadia haar een vieze slet noemde.

Nadia gaat dan huilenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:44 schreef schatje het volgende:
Amanda wilde urine van de heren met schaamhaar over Nadia heen gooien.

Ja, ik schreef dus ook dat Lieke niet gaat vechten. Dat zit niet in haar.quote:

Wanneer heeft Nadia dat gezegd?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef schatje het volgende:
[..]

En ook niet in Sylviaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ik schreef dus ook dat Lieke niet gaat vechten. Dat zit niet in haar.

Ik hoop dat dit een grap is?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:43 schreef noekje het volgende:
Wat wil Amanda? Ze wilde iedereen laten plassen in een fles en dat over Nadia heengooien en dan zeggen..wie is hier nu de slet??
wtf..

Shit, dan heb ik de 1e keer gemist dat Nadia grof in de mond werd. Ze begint zich dus al aan te passen begrijp ik. Zei ze het recht in die vieze slet haar domme proletensmoeltje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef schatje het volgende:
[..]

Zullen we heel voorzichtig proberen om 1 post per COS on topic te laten zijn? Gewoon een probeerseltje.quote:

quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef pullup het volgende:
Zit nu iedereen hier Sylvia te verwijten dat ze een ander gewoon niet magWat een onzin, dat lijkt me haar goed recht.

Doe jij zo tegen mensen die je niet mag dan. Geen begroetingskus geven terwijl ze dat wel doet bij een onbekende? En doe je dat ook als je weet dat je hele goede vriend verliefd is op die persoon? Leuk danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:46 schreef pullup het volgende:
Zit nu iedereen hier Sylvia te verwijten dat ze een ander gewoon niet magWat een onzin, dat lijkt me haar goed recht.

had je maar een bril... maar de hele dag op het toilet is ook niksquote:

quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:37 schreef gomi het volgende:
sylvia is gewoon jaloers. zij werd getoneelhaakt en lieke kwam op haar plek.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |