abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:03:52 #121
168739 Red_85
'echt wel'
pi_51184474
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef Sala-adin het volgende:
singles zijn paupers
leg eens uit waarom je dat vind? omdat je het zelf bent en je jezelf een pauper vind?
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:34 schreef Lips het volgende:

[..]

forum.fok.nl
jesus, die was makkelijk...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_51185966
Aha daarom was deze weg uit mn AT. Heb er op t moment ff klote mee dat er geen lief vriendje voor me is, maar ach zal wel weer een fase zijn ofzo (hoop[ ik)
pi_51187958
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:27 schreef Lips het volgende:
c_c, is mijn geheugen me in de steek aan het laten of heb je vanalles weggehaald? Ik heb namelijk de laatste tijd het idee dat er errug veel weggehaald wordt.
Wat mag er eigenlijk hier wel gepost worden??
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Lips het volgende:

[..]

Lol, die smilie met die vork Dat wordt geen chinees dan

Ik heb 't met eten gelukkig niet zo vaak. Ik vind het best leuk om te koken en het alleen opeten dat neem ik maar voor lief. Heel sneu is dan de tv m'n gezelschap...
Ik heb over het algemeen toch wel 2 a 3 avonden dat ik niet alleen hoef te eten. Dat vrienden hierheen komen, ik naar hun ga of we lekker uit eten gaan. Het is meer dat ik hier altijd zelf koffie moet zetten na het eten, voor mij alleen... dat is wel 'eenzaam'.
Maar Nijmegen is te doen

mooie dag zijn we jarig he!
Dit soort dingen zijn in ieder geval niet de bedoeling. Al vanaf het begin ben ik vrij duidelijk in het feit dat ik hier geen SC wil hebben, omdat het topic anders geheid verzandt in een 2e SC-topic, waar toevallig veel singles posten. Zo is deze reeks al eerder gesloten. De laatste tijd behoeft hier weer veel schoonmaak, en dat zint me eigenlijk niets. Vooral omdat het telkens dezelfden zijn. Ook hier vind ik het vrij onbegrijpelijk dat *direct* onder een waarschuwing en schoonmaak geslowchat wordt. Je zou toch denken dat de hint overkomt.

Nogmaals: dit topic is niét bedoeld voor slowchat, ook niét om te melden dat je volgende week zaterdag wellicht een keer iets gaat doen met de knul uit de bar die 3 keer naar je omkeek maar dan alleen als hij binnen nu en 2 uur en 14 minuten belt want anders is z'n tijd voorbij. Het is niét bedoeld als een incrowdkliek waar we met z'n allen geilen op het singleleven van die ene vrouwelijke poster.

Dit topic is bedoeld om te praten over het singleleven, om tips te geven om ervanaf te komen.

Enniehoe, hier maar een waarschuwing weer. Chinees eten heeft verdomd weinig met het singleleven te maken.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:58:41 #124
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51188090
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Chinees eten heeft verdomd weinig met het singleleven te maken.
Er zal vast wel ergens een onderzoek te vinden zijn dat singles minder koken en eerder makkelijke (dus ook afhaal, dus ook afhaal chinees) maaltijden nemen.

Ofzo.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  FOK!fotograaf vrijdag 6 juli 2007 @ 08:52:15 #125
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51191405
Hoe zit het trouwens met de discipline om dingen te doen? Huis schoonmaken, elke avond netjes koken, sporten, dat soort dingen? Ik kook eigenlijk wel elke avond voor mezelf, maar krijg vaak te horen dat dat verrassend is. Ook het feit dat mijn huis geen zooitje is, verbaasd af en toe.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:27:21 #126
141482 Q.
JurassiQ
pi_51191846
Mijn huis is behoorlijk netjes, ik kan niet tegen chaos. Voor jezelf koken na een lange dag hard werken gebeurt me eigenlijk veel te weinig, voor je eentje koken is ook niet leuk. Eigenlijk. De afwas blijft wel vaak staan.
For great justice!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:40:45 #127
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51192061
Bij mij is het niet écht een zootje, hoewel het wel duidelijk een mannenhuishouden is.
Dus nét iets te lang wachten met stofzuigen en de afwas... maar ben de laatste tijd wel veel bezig met verandering in mijn huis, qua schilderen en zo. Dus onbelangrijk vind ik het zeker niet!

Als ik voor mezelf kook is het meteen voor drie dagen, voor de rest: viva la magnetron! en sporten doe ik ook nog regelmatig.

[ Bericht 19% gewijzigd door Garisson72 op 06-07-2007 09:48:20 ]
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 09:43:00 #128
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51192087
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 08:52 schreef freud het volgende:
Hoe zit het trouwens met de discipline om dingen te doen? Huis schoonmaken, elke avond netjes koken, sporten, dat soort dingen? Ik kook eigenlijk wel elke avond voor mezelf, maar krijg vaak te horen dat dat verrassend is. Ook het feit dat mijn huis geen zooitje is, verbaasd af en toe.
Same here.

Ik kan niet tegen rommel dus alles is netjes. Trouw elke avond de afwas doen, 2x per week stofzuigen, wassen, strijken ( ) etc. etc.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_51192739
Mijn huis is uber netjes, maar dat zal wel komen omdat ik een vrouw ben

Elke dag stofzuigen, afwassen, bed opmaken, was bijhouden etc.

Thuis eten doe ik echt bijna nooit, eet iedere dag wel bij een oma, vriendin, ouders, kennis, in het centrum.. noem maar op.

Dus de momenten dat ik voor mezelf kook zijn in een maand op een hand te tellen. Maja, kga het natuurlijk niet afslaan als ze bellen om te vragen of ik die avond bij hun kom eten
pi_51193565
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:41 schreef Q. het volgende:
Ik vind single zijn nog steeds niet leuk. Ik wil trouwens niet gewoon zomaar een vriendin maar 1 specifieke vrouw. Tja. De rest boeit me niet.
Dat is idd vervelend. Als ik iemand leuk vind wil ik ook alleen haar en niemand anders en dan kunnen ze wel roepen dat er meer vrouwen dan kerken zijn, maar ik word elke keer weer totaal verdrietig als ze mij niet moet of nog erger, als ze voor mijn neus met een ander staat te tongworstelen. En dat ze dan samen weg gaan. Dan wet je al: die gaan iets meer doen dan een potje kickdammen. Als ik er aan denk draait mijn maag zich al om.
pi_51193994
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 10:49 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is idd vervelend. Als ik iemand leuk vind wil ik ook alleen haar en niemand anders en dan kunnen ze wel roepen dat er meer vrouwen dan kerken zijn, maar ik word elke keer weer totaal verdrietig als ze mij niet moet of nog erger, als ze voor mijn neus met een ander staat te tongworstelen. En dat ze dan samen weg gaan. Dan wet je al: die gaan iets meer doen dan een potje kickdammen. Als ik er aan denk draait mijn maag zich al om.
je bent een typisch slachtoffer van one-itish
  vrijdag 6 juli 2007 @ 13:08:17 #132
101353 mrbox
Miep miep
pi_51197787
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 11:05 schreef jorgentol het volgende:

[..]

je bent een typisch slachtoffer van one-itish
one-itisch
waarom vraag ik dit ook
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51198048
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:08 schreef mrbox het volgende:

[..]

one-itisch
Uit context zou ik zeggen: "het vaste geloof in één enkele ware, uiteraard opeenvolgend wel steeds een andere, dus meer één ware tegelijk" .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_51198181
Een beetje zoals m'n ex dus. "Je bent de enige voor me, ik kan niet zonder je", en meer van dergelijke uitspraken. Die ze ondertussen tegen nog een man of 2, 3 deed.

codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_51198264
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:18 schreef CodeCaster het volgende:
Een beetje zoals m'n ex dus. "Je bent de enige voor me, ik kan niet zonder je", en meer van dergelijke uitspraken. Die ze ondertussen tegen nog een man of 2, 3 deed.

Nee, tegelijkertijd is gewoon liegen. Het is veel meer de ene waar je een oogje op hebt (ook en vooral als dat niet wederzijds is) verheffen tot de maatstaf waar geen ander (en als je eerlijk bent, ook de ene niet) aan kan tippen.
pi_51198564
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef Litpho het volgende:

[..]

Uit context zou ik zeggen: "het vaste geloof in één enkele ware, uiteraard opeenvolgend wel steeds een andere, dus meer één ware tegelijk" .
Het is als je gelooft dat er één bepaald meisje voor je is en je helemaal geen andere wilt hebben.
Ook al heeft zij helemaal geen interesse in je.
pi_51198584
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het is als je gelooft dat er één bepaald meisje voor je is en je helemaal geen andere wilt hebben.
Ook al heeft zij helemaal geen interesse in je.
De enige manier om hiervan af te komen is door heel veel anderen te neuken, waardoor je ziet dat ze helemaal niet zo speciaal is.
pi_51200943
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 13:21 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee, tegelijkertijd is gewoon liegen. Het is veel meer de ene waar je een oogje op hebt (ook en vooral als dat niet wederzijds is) verheffen tot de maatstaf waar geen ander (op dat moment) aan kan tippen.
Dit lijkt me beter.Maar als het wel wederzijds is , staat ze waarschijnlijk nog mijlenver boven de rest. Op zich wel een goed iets dat je je eigen lief de liefste en mooiste van de wereld vindt, maar dan moet het idd wel wederzijds zijn.

Anders heb je redelijk het gevoel dat et nooit meer goed komt.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:38:43 #139
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51203226
volgens mij is het raadzaam om vooral zet-es-em van dat hele 'liefste en mooiste van de wereld'- concept af te stappen.
Alleen al vanuit mathematisch oogpunt is het ondenkbaar dat er maar één is die voor jou de mooiste is. De kans is oneindig veel groter dat er veel, véél meer zijn die geweldig bij je passen. Er hoeft dus niemand op een voetstuk geplaatst te worden.

Ik vind dat een erg opbeurende gedachte, trouwens. Geeft rust.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:21:57 #140
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51204778
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
volgens mij is het raadzaam om vooral zet-es-em van dat hele 'liefste en mooiste van de wereld'- concept af te stappen.
Alleen al vanuit mathematisch oogpunt is het ondenkbaar dat er maar één is die voor jou de mooiste is. De kans is oneindig veel groter dat er veel, véél meer zijn die geweldig bij je passen. Er hoeft dus niemand op een voetstuk geplaatst te worden.

Waarheid als een koe. Daarmee wordt ook meteen het concept "de ware" van tafel geveegd, misschien helaas voor de romantische zieltjes onder ons.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:24:30 #141
172358 oddman
Introspecteur
pi_51204889
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef Garisson72 het volgende:es-em , een erg opbeurende gedachte.
Out-of-context quoten om aan te geven hoe mijn single brein werkt.
(EDIT: inhoudelijk be ik het overigens roerend met je eens, hoor)

Even een roll call:

Wie is er hier blij met het single-bestaan,
en wie is er op zoek naar een relaasie?
Graag ook aangeven of je XX bent of XY.
(Klinefelters en omgebouwde mensen zich melden bij de organisatie.)
Ik begin:
XY, niet op zoek.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_51204925
"Op elk potje past een dekseltje!"

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_51204940
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:25 schreef WeirdMicky het volgende:
"Op elk potje past een dekseltje!"

Prima, en je oplossing voor mensen die geen lesbiënne zijn is?
pi_51205040
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:26 schreef Litpho het volgende:

[..]

Prima, en je oplossing voor mensen die geen lesbiënne zijn is?

"Tame the cunt! Take what you belong!"

- Magnolia -
pi_51205083
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:38 schreef Garisson72 het volgende:

Inderdaad! Als je gaat zitten wachten op perfectie mis je veel kansen.
pi_51205313
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:24 schreef oddman het volgende:

[..]

Even een roll call:

Ik begin:
XY, niet op zoek.
blij met single bestaan
altijd op zoek, maar op het moment niet actief.
XY
pi_51205325
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:24 schreef oddman het volgende:

[..]

Even een roll call:

Ik begin:
XY, niet op zoek.
Even tussendoor, aangezien we toch op het psychologische deel van fok! zitten:

Waarom wil je dit weten? Waarom interesseert het jou of iemand een relatie zoekt (of juist niet) en of dat met een mannetje of vrouwtje is?

Mensen zullen zichzelf en anderen voortdurend voorliegen dat ze niet op zoek zijn. Maar ondertussen stiekem wel bij elk contact in de wolken zijn en bidden voor een relatie.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:41:30 #148
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51205485
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Mensen zullen zichzelf en anderen voortdurend voorliegen dat ze niet op zoek zijn. Maar ondertussen stiekem wel bij elk contact in de wolken zijn en bidden voor een relatie.
Je kunt idd wel stellen dat bijna iedereen wel opzoek is naar een relatie ja. De ene alleen wat wanhopiger dan de ander.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:51:49 #149
172358 oddman
Introspecteur
pi_51205829
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:37 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Even tussendoor, aangezien we toch op het psychologische deel van fok! zitten:

Waarom wil je dit weten? Waarom interesseert het jou of iemand een relatie zoekt (of juist niet) en of dat met een mannetje of vrouwtje is?

Ik denk dat het zo simpel niet ligt en wil daar graag inzicht in hebben middels een zeer simpel sociologisch experiment.

Onderstaande niet lezen voor wens en geslacht gepost te hebben, AUB. Blind testen en dergelijke.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:05:34 #150
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_51206305
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:51 schreef oddman het volgende:

[..]

Ik denk dat het zo simpel niet ligt en wil daar graag inzicht in hebben middels een zeer simpel sociologisch experiment.

Onderstaande niet lezen voor wens en geslacht gepost te hebben, AUB. Blind testen en dergelijke.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jouw experiment loopt dus nog steeds spaak op het probleem dat Mickey aanhaalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')