abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51163173
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef Lips het volgende:
Vrouwen Ik word helemaal moe van mezelf

Heb 't eigenlijk prima naar m'n zin in m'n uppie en ben, na dik 1,5 jaar ook echt wel gewend aan het single zijn. Kan lekker leven en hoef met niemand rekening te houden! Heerlijk dus....

Tot aan de maar... kijk, ik vermaak me dus prima. Dus daar heb ik niemand voor nodig (en daar zijn je vrienden tenslotte voor)! Ik moet er ook niet aan denken dat ik aan een relatie moet beginnen nu, dat kost de eerste maanden altijd zoveel energie, daar heb ik helemaal geen zin in! Alleen ik begin dus de laatste tijd wel iemand te missen op de ik-heb-het-even-enorm-gehad momenten. Even vloeken na het werk, godverren omdat ik iets uit m'n handen laat vallen, iemand om tegenaan te kruipen nadat je 5 uur vast hebt gestaan in de modder op concert @ sea... dat soort situaties.
Nu weet ik ook wel dat ik niet de enige ben die dit heeft bla bla bla bla, maar ik moest 't dus ff kwijt!!
Dus je wil geen relatie, maar alleen iemand om af en toe even lekker tegenaan te kruipen? Dat gevoel heb ik ook... Maar ja, meestal ga ik dan maar weer naar vrienden, of naar de kroeg, of wat anders doen om de eenzaamheid te verdrijven. Maar tegen een vriend aankruipen en een arm om hem heenslaan wordt niet gewaardeerd als man zijnde, geloof me
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:37:32 #102
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51163316
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:33 schreef CodeCaster het volgende:

Maar tegen een vriend aankruipen en een arm om hem heenslaan wordt niet gewaardeerd als man zijnde, geloof me
Moet je dat eens in een kroeg proberen, kun je helemaal lachen!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:31:47 #103
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51167418
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:33 schreef CodeCaster het volgende:

[..]

Dus je wil geen relatie, maar alleen iemand om af en toe even lekker tegenaan te kruipen? Dat gevoel heb ik ook... Maar ja, meestal ga ik dan maar weer naar vrienden, of naar de kroeg, of wat anders doen om de eenzaamheid te verdrijven. Maar tegen een vriend aankruipen en een arm om hem heenslaan wordt niet gewaardeerd als man zijnde, geloof me
Lol, ik ben nogal visueel ingesteld en dit gaf een grappig plaatje
Ik kan soms nog wel een knuffel bij een vriendin halen en heb ook wel een mannelijk lichaam waar ik soms tegenaan mag kruipen. Maar toch is het anders...
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:40:42 #104
101353 mrbox
Miep miep
pi_51167755
Leven we ondertussen niet in een wereld waar iedereen veelste hoge eisen heeft...
Alles moet helemaal kloppen, maar toch eigen ruimte behouden.
Beetje rekening houden met is er ook weinig....

Of heb ik gewoon een te romantisch beeld van een relatie
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_51176891
Zodirect wat drinken met een leuke jongen.. Ben benieuwd, ik heb de verwachtingen enzo lekker overboord gezet.
pi_51177361
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 19:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zodirect wat drinken met een leuke jongen.. Ben benieuwd, ik heb de verwachtingen enzo lekker overboord gezet.
Met dit soort 'lieve Kitty'-postsmag het ook stukken, stúkken minder hier. Niet elke scheet die in de richting van relatiemateriaal wordt gelaten hoeft gemeld te worden. Hierop valt namelijk weinig anders te zeggen dan 'oh, ok'.
pi_51178917
Blegh, ik heb de laatste dagen steeds minder zin om voor 1 persoon te koken. Ik moet meer eetmaatjes vinden.
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:43:49 #108
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51179016
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:40 schreef Heldopsokken het volgende:
Blegh, ik heb de laatste dagen steeds minder zin om voor 1 persoon te koken. Ik moet meer eetmaatjes vinden.
Waar kan ik aanschuiven??
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:46:22 #109
168739 Red_85
'echt wel'
pi_51179116
tjah, aan de ene kant vind ik het echt super om lekker vrij te zijn. alles doen wat je zelf het beste vind en doen en laten wat je zelf wil. geen gezeur, helemaal niets. lekker alles doen en met iedereen afspreken zonder ook maar met iemand rekening te moeten houden...
en toch zou ik het wel weer leuk vinden om weer een meisje naast me te hebben na een jaar want je mist toch een beetje gezelligheid zo.

altijd zo'n tegenstrijdig gevoel dat vrijgezel zijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 5 juli 2007 @ 20:47:31 #110
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51179147
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:46 schreef Red_85 het volgende:

ben bang dat dat gevoel niet ophoudt als je geen vrijgezel meer bent... dan werkt het alleen de andere kant op
Miauw
pi_51180198
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:40 schreef mrbox het volgende:
Leven we ondertussen niet in een wereld waar iedereen veelste hoge eisen heeft...
Alles moet helemaal kloppen, maar toch eigen ruimte behouden.
Beetje rekening houden met is er ook weinig....

Of heb ik gewoon een te romantisch beeld van een relatie
Nee dat gevoel heb ik dus ook, zodra iemand ook maar 1 negatief iets aan mij ondenkt dat is het meteen doei!!!
blijkbaar moet je tegenwoordig knap, rijk, gevoeldig, behulpzaam, spontaan, en ga zo maar door zijn als man zijnde

Nu ben ik vrij positief ingesteld maar perfect ben ik absoluut niet en dat zou ook erg saai zijn.... nu nog iemand vinden die dat ook snapt
  donderdag 5 juli 2007 @ 21:41:39 #112
141482 Q.
JurassiQ
pi_51181109
Ik vind single zijn nog steeds niet leuk. Ik wil trouwens niet gewoon zomaar een vriendin maar 1 specifieke vrouw. Tja. De rest boeit me niet.
For great justice!
  donderdag 5 juli 2007 @ 21:42:20 #113
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_51181150
singles zijn paupers
pi_51181256
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef Sala-adin het volgende:
singles zijn paupers
En dat baseer je waarop?
  donderdag 5 juli 2007 @ 21:58:55 #115
141482 Q.
JurassiQ
pi_51181852
Over een jaar of vijf zit ik op de leeftijd dat vrouwen weer gaan scheiden en er een 2e kans voor mij is.
For great justice!
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:02:34 #116
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51182004
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:58 schreef Q. het volgende:
Over een jaar of vijf zit ik op de leeftijd dat vrouwen weer gaan scheiden en er een 2e kans voor mij is.
Haha, rare manier van positive thinking. Met een beetje geluk krijg je er dan kids uit haar eerdere huwelijk bij!
Ik geloof dat ik dat toch wel als een drempel zou zien, als iemand al getrouwd is geweest. Iemand die heeft samengewoond is voor mij al 'moeilijker', denk vooral omdat ik zelf nooit samen heb gewoond.
Miauw
pi_51182377
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:46 schreef Red_85 het volgende:
tjah, aan de ene kant vind ik het echt super om lekker vrij te zijn. alles doen wat je zelf het beste vind en doen en laten wat je zelf wil. geen gezeur, helemaal niets. lekker alles doen en met iedereen afspreken zonder ook maar met iemand rekening te moeten houden...
en toch zou ik het wel weer leuk vinden om weer een meisje naast me te hebben na een jaar want je mist toch een beetje gezelligheid zo.

waarom kan je niet vrij zijn en doen wat je wil als je een relatie hebt?
vreemdgaan is natuurlijk niet de bedoeling, maar verder kun je toch doen wat je wil.
en als de ander daar over zeurt en je claimt, moet je gewoon duidelijk maken dat je die vrijheid nodig hebt. als een vrouw echt van je houdt zal ze echt wel accepteren dat jij ook je eigen leventje hebt
pi_51183285
Zoek eigenlijk wat nieuwe contacten op de pc.
Weet er iemand een leuke site?
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
  donderdag 5 juli 2007 @ 22:34:20 #119
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51183339
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:32 schreef Frosting het volgende:
Zoek eigenlijk wat nieuwe contacten op de pc.
Weet er iemand een leuke site?
forum.fok.nl
Miauw
pi_51183878
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:34 schreef Lips het volgende:

[..]

forum.fok.nl
  donderdag 5 juli 2007 @ 23:03:52 #121
168739 Red_85
'echt wel'
pi_51184474
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 21:42 schreef Sala-adin het volgende:
singles zijn paupers
leg eens uit waarom je dat vind? omdat je het zelf bent en je jezelf een pauper vind?
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 22:34 schreef Lips het volgende:

[..]

forum.fok.nl
jesus, die was makkelijk...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_51185966
Aha daarom was deze weg uit mn AT. Heb er op t moment ff klote mee dat er geen lief vriendje voor me is, maar ach zal wel weer een fase zijn ofzo (hoop[ ik)
pi_51187958
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:27 schreef Lips het volgende:
c_c, is mijn geheugen me in de steek aan het laten of heb je vanalles weggehaald? Ik heb namelijk de laatste tijd het idee dat er errug veel weggehaald wordt.
Wat mag er eigenlijk hier wel gepost worden??
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef Lips het volgende:

[..]

Lol, die smilie met die vork Dat wordt geen chinees dan

Ik heb 't met eten gelukkig niet zo vaak. Ik vind het best leuk om te koken en het alleen opeten dat neem ik maar voor lief. Heel sneu is dan de tv m'n gezelschap...
Ik heb over het algemeen toch wel 2 a 3 avonden dat ik niet alleen hoef te eten. Dat vrienden hierheen komen, ik naar hun ga of we lekker uit eten gaan. Het is meer dat ik hier altijd zelf koffie moet zetten na het eten, voor mij alleen... dat is wel 'eenzaam'.
Maar Nijmegen is te doen

mooie dag zijn we jarig he!
Dit soort dingen zijn in ieder geval niet de bedoeling. Al vanaf het begin ben ik vrij duidelijk in het feit dat ik hier geen SC wil hebben, omdat het topic anders geheid verzandt in een 2e SC-topic, waar toevallig veel singles posten. Zo is deze reeks al eerder gesloten. De laatste tijd behoeft hier weer veel schoonmaak, en dat zint me eigenlijk niets. Vooral omdat het telkens dezelfden zijn. Ook hier vind ik het vrij onbegrijpelijk dat *direct* onder een waarschuwing en schoonmaak geslowchat wordt. Je zou toch denken dat de hint overkomt.

Nogmaals: dit topic is niét bedoeld voor slowchat, ook niét om te melden dat je volgende week zaterdag wellicht een keer iets gaat doen met de knul uit de bar die 3 keer naar je omkeek maar dan alleen als hij binnen nu en 2 uur en 14 minuten belt want anders is z'n tijd voorbij. Het is niét bedoeld als een incrowdkliek waar we met z'n allen geilen op het singleleven van die ene vrouwelijke poster.

Dit topic is bedoeld om te praten over het singleleven, om tips te geven om ervanaf te komen.

Enniehoe, hier maar een waarschuwing weer. Chinees eten heeft verdomd weinig met het singleleven te maken.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 00:58:41 #124
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_51188090
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 00:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Chinees eten heeft verdomd weinig met het singleleven te maken.
Er zal vast wel ergens een onderzoek te vinden zijn dat singles minder koken en eerder makkelijke (dus ook afhaal, dus ook afhaal chinees) maaltijden nemen.

Ofzo.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  FOK!fotograaf vrijdag 6 juli 2007 @ 08:52:15 #125
18921 freud
Who's John Galt?
pi_51191405
Hoe zit het trouwens met de discipline om dingen te doen? Huis schoonmaken, elke avond netjes koken, sporten, dat soort dingen? Ik kook eigenlijk wel elke avond voor mezelf, maar krijg vaak te horen dat dat verrassend is. Ook het feit dat mijn huis geen zooitje is, verbaasd af en toe.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')