Ik moet een zitplek hebben voor mijn pa, ik denk niet dat ie zo lang kan staan namelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:52 schreef Operc het volgende:
Heeft iemand een code voor mij? Of kan iemand een staanplaatskaartje voor me kopen? (Ik heb geen creditcard maar kan wel via internet overmaken)
album kopen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef HaringMilkshake het volgende:
Hoe kom je aan die code?
Ik wil sowieso staanplaatsen voor RHCP.
Wat onderschatten jullie Klinghoffer.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Postkantoren, goeie ouwe tijd.
Frusciante eruit is trouwens wel megakut.Maar alsnog vet want mijn verjaardag
![]()
Alleen creditcard..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dus dat werkt wel? Ah, dan ga ik dat ook maar doen. Kan je ook met iDeal betalen?
Ga ik wel vanuit, de pre-sale ging ook niet via Livenation maar via de RHCP site zelf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor presale toch?
Weet iemand hoe veel de servicekosten zijn?
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:56 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit, de pre-sale ging ook niet via Livenation maar via de RHCP site zelf.
Ik misschien!! Dat ligt eraan hoe veel de servicekosten zijn van die tickets donderdag en of ik nog eten heb.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:34 schreef Gauner het volgende:
Ik hoor net dat een vriend waarvoor ik o.a. een kaartje heb besteld liever naar Keulen gaat. Ik heb dus misschien een kaartje over voor Ahoy.
Iemand hier die interesse heeft in één kaartje (staanplaatsen, voor de oorspronkelijke koopprijs uiteraard)?
Ik vind het lastig, met Pearl Jam was het ook opeens weg en Muse ook. RHCP is misschien wat oudere fans kwijt (best begrijpelijk overigens) maar is wel heel mainstream natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik verwacht niet dat het zo snel gaat dat het binnen een uur uitverkocht is, maar wel binnen 2 uur. Heb al ducktape in huis voor het geval ik moet gaan F5en.
Ik heb al een account bij beide sites dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik vind het lastig, met Pearl Jam was het ook opeens weg en Muse ook. RHCP is misschien wat oudere fans kwijt (best begrijpelijk overigens) maar is wel heel mainstream natuurlijk.
Als je moeite doet lukt het ook zeker wel (mij toen bij PJ en Muse ook gelukt) maar ik vroeg me meer af of die 2 uur niet wat ruim gerekend was zeg maar.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb al een account bij beide sites dus dat komt wel goed.
Ik heb mijn stage al vandaag gedaan om Donderdag de kaartjes te kunnen krijgen. Nou ja, ze zijn heus niet om 12:00 al op hoor, zo snel gaat het nou ook weer nét niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef Operc het volgende:
[..]
Als je moeite doet lukt het ook zeker wel (mij toen bij PJ en Muse ook gelukt) maar ik vroeg me meer af of die 2 uur niet wat ruim gerekend was zeg maar.
Tuurlijk, echte fans komen er heus wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef AppleBite het volgende:
Nouu, ik wil ook al kaarten hebben haha
Maarja, donderdag komt het hopelijk allemaal wel goed
Eerst kijken of ie snel laad, zo niet, refreshen. Steeds dat blijven herhalen tot je iets ziet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:00 schreef Kuthoofd het volgende:
Ik vroeg me af, als je die kaarten wil bestellen morgen om 11 uur, moet je dan de hele tijd de site gaan refreshen of rustig afwachten?
6? Ga je met vrienden ofzo? Volgens mij kun je los bestellen, per bestelling is er maximaal 4. Vind 6 alleen wel veel. Maar goed, als je gaat staan vind ik het niet erg. xDquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja ook ik zit morgen klaar om 11.00 uur.
Ik heb eigenlijk 6 kaarten nodig.
Is het mogelijk dat ik er eerst 4 bestel en daarna nog 2 los ? Iemand hier ervaring mee?
We zijn inderdaad met een groep (houden allemaal van dezelfde muziek). Wij gaan inderdaad voor staanplaatsen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
6? Ga je met vrienden ofzo? Volgens mij kun je los bestellen, per bestelling is er maximaal 4. Vind 6 alleen wel veel. Maar goed, als je gaat staan vind ik het niet erg. xD
Nou ja, ik moet er gewoon bij zijn, ik ben zo'n grote fan van de Peppers... Echte fans verdienen het, zulke gekken(die je altijd blijft houden) die kopen en dan voor 200 ofzo het verkopen verdienen het NIET.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
We zijn inderdaad met een groep (houden allemaal van dezelfde muziek). Wij gaan inderdaad voor staanplaatsen.
Nouja dan moet er iemand maar 2 appart bestellen.
Ik verwacht een snelle uitverkoop want ken veel mensen die gaan
Staanplaatsen? Dat betwijfel ik, de staanplaatsen waren in de pre-sale ook redelijk snel weg. Daarnaast is Ahoy ook niet de grootste venue.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:18 schreef AppleBite het volgende:
Okee dan, morgen klaar zitten om kaartjes te kopen, ik ben benieuwd naar hoe snel het gaat, enig idee of vrienden van me morgenmiddag nog een kaartje zouden kunnen kopen?
Haha gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:31 schreef Gauner het volgende:
Zo, ook de Keulen tickets zijn in de pocket! Wel prijzig, 83 euro.
Het worden mooie tijden voor ons Pepperfans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |