En vergeet de invloed van Flea niet. Hij bepaalde in de begindagen voornamelijk de muziek.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
Why? Josh Klinhoffer heeft met o.a. Warpaint + zijn werk met John al bewezen muzikale klauwen te hebben.
Jep.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:06 schreef boskameel het volgende:
Jammer geen double zoals SA. Maar kan niet wachten! Wat is Frusciante nu eigenlijk aan het doen? Bezig met een nieuw soloalbum?
Ah, vandaar. Sla ik over denk ik. Ga dat album eens luisteren, maar die tijd van RHCP-concerten bezoeken ligt wel ver achter me nu.quote:
quote:October 7th – Germany, Cologne, Lanxess Arena On sale June 25th (TBC)
October 9th – Germany, Hamburg, O2 World On sale June 25th (TBC)
October 11th – Sweden, Stockholm, Ericsson Globe Arena On sale June 21st
October 12th – Sweden, Stockholm, Ericsson Globe Arena On sale June 21st
October 14th – Denmark, Herning, Boxen Arena On sale June 22nd
October 16th – Holland, Rotterdam, Ahoy On sale June 23rd
October 18th – France, Paris, Bercy On sale June 27th
October 21st – Germany, Frankfurt, Festhalle On sale June 25th (TBC)
December 4th – Germany, Berlin, O2 World On sale June 25th (TBC)
December 5th – Germany, Munich, Olympiahalle On sale June 25th (TBC)
December 7th – Austria, Vienna, Stadthalle On sale June 25th
December 10th – Italy, Torino, Palaolimpico On sale July 4th
December 11th – Italy, Milan, Forum On sale July 4th
December 13th – Switzerland, Zurich, Hallenstadion On sale June 23rd
December 15th – Spain, Barcelona, Palau Sant Jordi On sale June 30th
December 17th – Spain, Madrid, Palacio de Deportes de la Comunidad On
Verwacht het wel. Waar kan je de tickets bestellen? Iemand een idee?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:43 schreef frits22 het volgende:
Ik ga ook kaarten proberen te scoren zal dat lastig worden?
Heb jij daar geen invloed op?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:39 schreef _Flea_ het volgende:
Kaarten zijn behoorlijk aan de prijs. 50 tot 59 euro.
Als je een paar posts terug leest, dan weet je hetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:09 schreef Gauner het volgende:
Yes! Geweldig nieuws!
Wanneer gaan de kaarten in de verkoop?
Slecht in wat voor opzicht?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:21 schreef svenistheman het volgende:
Wil heel graag gaan, maar wat zijn ze live slecht. Net wat youtube filmpjes bekeken, tjezus wat slecht. Meer mensen mee eens? Twijfel nog
Pinkpop 2006. Super slecht, check youtubequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Slecht in wat voor opzicht?
Heb ze zelf nog nooit live gezien, heb wel een paar live optredens op CD en die zijn zeker niet slecht, en DVD @ Slane Castle ook absoluut niet.
Wat is in jouw ogen slecht? Ok, zang is live niet goed, dat beaam ik. Maar wat nog meer?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:21 schreef svenistheman het volgende:
Wil heel graag gaan, maar wat zijn ze live slecht. Net wat youtube filmpjes bekeken, tjezus wat slecht. Meer mensen mee eens? Twijfel nog
Denk inderdaad dat ie Anthony bedoeld. Ach joh, Liam Gallagher was pas slecht live met z'n stem, of je moet er van houden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:57 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen slecht? Ok, zang is live niet goed, dat beaam ik. Maar wat nog meer?
Pinkpop 2006 was super evenals een jaar later in Nijmegen (zoniet beter).
wie is zijn vervanger dan? Hij was voor mij nog één van de redenen om naar de band te gaan.. en Flea.. maar ik denk dat ik ga overslaan.. laatste keer dat ik ze zag vond ik ze niet zo goed...quote:
Hij is vervangen door Josh Klinghoffer, en ik verzeker je, misschien niet John zijn niveau, maar Josh is ook zeer goed!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
wie is zijn vervanger dan? Hij was voor mij nog één van de redenen om naar de band te gaan.. en Flea.. maar ik denk dat ik ga overslaan.. laatste keer dat ik ze zag vond ik ze niet zo goed...
Nou, Josh heeft al eens mee getourd met de Peppers, dus in dat opzicht gaat dat niet voor veel problemen zorgen denk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:37 schreef boskameel het volgende:
Ben zeer benieuwd hoe josh de oudere nummers speelt van de peppers.
Haha same here, ga er sowieso heen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ze komen op fucking MIJN VERJAARDAG naar Nederland
Ik ben op de 15e jarig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ze komen op fucking MIJN VERJAARDAG naar Nederland
Ik heb een aardige zus die nog sneller dan mij kan typen en die zit toch altijd achter de laptop, dus die kan het wel even doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je niet vragen aan iemand of die ze wil kopen voor je? Of op stage vragen of je het mag proberen? Deed ik ook met werk twee jaar terug voor Paul McCartney.
Nijmegen was echt slecht. Ongemotiveerd ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:57 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen slecht? Ok, zang is live niet goed, dat beaam ik. Maar wat nog meer?
Pinkpop 2006 was super evenals een jaar later in Nijmegen (zoniet beter).
Nijmegen ben ik ook voor het laatst geweest, en vond ik echt niet goed. Daarnaast dus Frusciante eruit... kortom ik ga niet.. maar iedereen die wel gaat veel plezier!quote:Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nijmegen was echt slecht. Ongemotiveerd ook.
Ik vond Frusciante in Nijmegen prima, ben nu ook extra blij dat ik hem toen gezien heb. Met name Kiedis stond op automatische piloot.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nijmegen was echt slecht. Ongemotiveerd ook.
Dus dat werkt wel? Ah, dan ga ik dat ook maar doen. Kan je ook met iDeal betalen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:09 schreef Gauner het volgende:
Pre-sale.
http://redhotchilipeppers.com/tour/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |