Plaats dan ook de linkquote:Op maandag 10 mei 2010 09:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Eindelijk eens goed nieuws over het nieuwe album. Het kan ook zo zijn dat er Guitar Hero: Red Hot Chili Peppers komt. Elke keer zei ik dat ik GH: RHCP wel wou, en nu komt het misschien wel.
Live at slain intro op guitar heroquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:01 schreef Kuthoofd het volgende:
Mogen ze wel de live versie's van nummers gebruiken voor de mooie solo's.
Wat een vet nummer zeg. Ik hoop hiervan nog eens de studioversie te horen. Evenals van Leverage of Space en Rolling Sly Stone.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:21 schreef BloodSugar het volgende:
Zie hier Mini-epic:
Het is trouwens wel stil hier zeg..
Sorry voor de misleidende kick.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef Gauner het volgende:
Jammer, ik dacht dat er nieuws was..![]()
Damn wat moeten we lang wachten voor er ook maar iets uitkomt, er komt sowieso niks van nieuws uit de laatste tijd.
Klopt die had ik ook gezien. Hij is wel een oude man geworden, die snor moet er maar snel af.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:27 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Sorry voor de misleidende kick.
Zag net wel een interview met Anthony. Ze zijn vorige week begonnen met de opnames.
Exactly my thoughts. Hij leek echt oud zo. Hopelijk wordt het album wel weer energiek.quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:32 schreef Gauner het volgende:
[..]
Klopt die had ik ook gezien. Hij is wel een oude man geworden, die snor moet er maar snel af.
Hele stomme vraag misschien, maar weet je ook of Ahoy '03 beschikbaar is? Zou ik graag nog eens terughoren, is in mijn hoofd het dikste concert ooit, maar misschien is het epischer in m'n hoofd dan dat het daadwerkelijk was...quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:11 schreef _Flea_ het volgende:
Jajajaja, ik heb eindelijk de bootlegs gevonden van Nijmegen en Pinkpop in een redelijk goede kwaliteit.
Nu de Arena nog en ik heb alles waar ik geweest ben.![]()
![]()
Misschien moet je het zo houden dan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:26 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Hele stomme vraag misschien, maar weet je ook of Ahoy '03 beschikbaar is? Zou ik graag nog eens terughoren, is in mijn hoofd het dikste concert ooit, maar misschien is het epischer in m'n hoofd dan dat het daadwerkelijk was...
Tenzij je naar de live set van Slane kijkt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je het zo houden dan.Zonder tussen het publiek te staan is het toch altijd minder.
Ik heb sowieso 1 van de 2 dagen, maar misschien wel allebei. Audio is van redelijke kwaliteit. Was ook een van de vetste optredens waar ik bij was. Zou hem op moeten zoeken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:26 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Hele stomme vraag misschien, maar weet je ook of Ahoy '03 beschikbaar is? Zou ik graag nog eens terughoren, is in mijn hoofd het dikste concert ooit, maar misschien is het epischer in m'n hoofd dan dat het daadwerkelijk was...
quote:How are things with the Peppers?
"Things are good. Very good. We've cut a bunch of songs, so we're probably halfway through the record. I think we've tracked about 20 songs already, and there's a few more left to do. Then we'll whittle them down to make the best record. We always cut a lot of songs and see which ones rise and which ones fall - that's just how we like to work. But the new one won't be a double album like Stadium Arcadium, I can tell you that."
Do things feel any different with Josh Klinghoffer? How's he working out?
"Things are a bit different. You know, he's a different guy. But he's doing great. He's got a terrific sound, he's very musical, he's full of idea - we're enjoying working with him. Things are coming along pretty easily, so that's always a good sign. I've been playing with him for over a year now, so it's feeling very natural.
"What I'm really liking about Josh is how multi-talented he is. He plays guitar, bass, piano, drums, he sings…We've been very fortunate to have him come into our fold and help inspire us to try some new things."
Is his guitar sound radically different from John Frusciante's?
"I wouldn't say it's radically different. Josh is just Josh. He has his own thing, and that's why we love him. The sounds he comes up with are very pleasing to my ears, and I'm pretty sure they will be to everybody else once they hear him on this record."
If the Chili Peppers have dates booked for next summer, I would assume that you'd want the album out by then.
"That would be nice. We probably have three to four more weeks left for cutting basic tracks. Then we'll start doing overdubs - guitars, vocals, all the other things that go on a record. After that, there might be a couple of things to do in January. Or we could start mixing - and as you know, that can take some time. I'm just projecting and guessing, but I would say we'd like to try to deliver the album in March. We're definitely hoping to have it out by next summer. It's been a long time in coming."
Daarnaast zegt Chad Smith dat er al festivals gepland staan voor de zomer van 2011: "Yeah. The Peppers have festival dates booked for the summer of 2011 already, so I can't play in both bands (Red Hot Chili Peppers en Chickenfoot, red.) next year."
QFTquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:31 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik geloof dat ik nooit zo uitgekeken heb naar een album.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:55 schreef Ducktails het volgende:
Ik kijk er wel naar uit, maar niet met veel verwachtingen. Zal denk ik de grootste tegenvaller tot nu toe worden.
Inderdaad, ik kijk er ook echt naar uit. Ik moet en zal ze live zien...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:31 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik geloof dat ik nooit zo uitgekeken heb naar een album.
Plus hij had een goede stem.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:43 schreef AppleBite het volgende:
Ik kijk echt uit naar het volgende album, en ik hoop dat ze me (positief) kunnen verrassen.
Josh is echt een goede gitarist, maar ik vraag me af of hij tegen John op kan, want John was ook nog eens geweldig goed in het schrijven van nummers.
Top nieuws! Spannend....quote:Op maandag 6 juni 2011 11:58 schreef Gauner het volgende:
30 augustus it is: I'm With You!
http://www.redhotchilipeppers.com/2011/06/05/new-album/
Why? Josh Klinhoffer heeft met o.a. Warpaint + zijn werk met John al bewezen muzikale klauwen te hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:59 schreef AppleBite het volgende:
Frusciante is echt een held,
Ik maak me wel een klein beetje zorgen over het feit dat ze nu zijn inspiratie missen, hopen dat het niet allemaal op elkaar lijkt
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Ik heb er zin in! Wel jammer dat het album I'm with you heet, voorspelt wat commercieels..
Het zou wat authentieker zijn geweest inderdaadquote:In eerste instantie zou de naam van het nieuwe album van de Red Hot Chilli Peppers Dr Johnny Skinz’s Disproportionately Rambunctious Polar Express Machine-head krijgen, maar daar heeft de band uiteindelijk toch van afgezien.
zitten toch wel een paar funky titels tussen. en 14 liedjes dat is ook wel netjes. Hoop artiesten stoppen tegenwoordig nog maar 10 liedjes op een albumquote:Op maandag 13 juni 2011 09:42 schreef Gauner het volgende:
En we hebben een tracklist!
http://redhotchilipeppers(...)ing-for-im-with-you/
En vergeet de invloed van Flea niet. Hij bepaalde in de begindagen voornamelijk de muziek.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
Why? Josh Klinhoffer heeft met o.a. Warpaint + zijn werk met John al bewezen muzikale klauwen te hebben.
Jep.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:06 schreef boskameel het volgende:
Jammer geen double zoals SA. Maar kan niet wachten! Wat is Frusciante nu eigenlijk aan het doen? Bezig met een nieuw soloalbum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |