Ze loopt graag in haar blote kont. Namama heeft gezegd dat ze er erg goed uitziet op de streams.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:42 schreef blomst het volgende:
Nadia heeft vast last van doorlekken.
[afbeelding]
Zou ik ook van over de kook gaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Amanda is volledig in paniek, koken voor 8 personen, ze is zooooooooooo druk.
Namama heeft de borstencommentaren hier niet gelezen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze loopt graag in har blote kont. Namama heeft gezegd dat ze er erg goed uitziet op de streams.
ze is al 19..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:44 schreef Liess het volgende:
Je kan veel zeggen maar ze probeert het wel hoor.
Ze doet 19, in het echt schijnt ze al 23 te zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:45 schreef SIRA het volgende:
[..]
ze is al 19..
dan kan je toch wel een beetje rijst koken en roerbakken
lijkt me niet al te moeilijk
Ik had net een fotoklusje, en toen heeft mijn dochter van 13 mihoen gekooktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:45 schreef SIRA het volgende:
[..]
ze is al 19..
ze heeft een rare platte kont, ziet er niet goed uitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze loopt graag in haar blote kont. Namama heeft gezegd dat ze er erg goed uitziet op de streams.
En straks allemaal bekeerd tot het Christendom en in De Here.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
Wat lees ik nu. Jaap ziet opeens in dat hij geen terrorJaap meer hoeft te zijn. Zo zit hij eigenlijk niet in elkaar???
![]()
Tjonge jonge wat een acteur. We worden zo in de maling genomen. Geen terror meer omdat DGK naar rtl5 gaat.![]()
Zou ik me ook voelen als ik met Denniks onder 1 dak woon.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:43 schreef SIRA het volgende:
Nadia kleedt zich nog maar 's om,
ze zag er nl zoooooooooooooo vies uit
hahahahaha.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:48 schreef Elounda het volgende:
[..]
En straks allemaal bekeerd tot het Christendom en in De Here.
Dat zou mooi zijn.
*edit* Laat maar, ik zie haar al...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:46 schreef kissa het volgende:
Waar is Lieke?
Ze zijn wel met de Heren bezig al heel langquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:49 schreef itsme het volgende:
[..]
hahahahaha.![]()
Ja we krijgen nu beschaafde discussies (O lukt dat wel met Del en Natasja)
![]()
Ze zegt toch dat ze niet kán koken, en nooit iets heeft hoeven te doen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:45 schreef SIRA het volgende:
[..]
ze is al 19..
Eric begon daarmee.... en als het gay is dan is het hip jeweetsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef De_Moester het volgende:
Een stropdas op een t-shirt..Is dat trendy??? Ik kan het niet meer volgen![]()
Jelte!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer bijgelezen.
Ik hoorde vanmorgen op Q-music (tja) dat er iemand had gebeld, ze mochten zijn naam niet zeggen. Dat diegene intressant nieuws had maar dat pas na 10 uur kon zeggen.
Het was iemand (een man) die in het huis gezeten heeft maar geen geheimhoudingscontract heeft getekend.....
Daarna heb ik geen radio meer kunnen luisteren maar uit de Cossen kon ik op maken dat er niks meer bekend is geworden.
oops ik vind het gewoon ongelofelijk dom staan, mja ik kom niet uit het amsterdamsequote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eric begon daarmee.... en als het gay is dan is het hip jeweets![]()
Robbie Williams begon ermeequote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eric begon daarmee.... en als het gay is dan is het hip jeweets![]()
Dat lijkt me dan Jelte, maar ik heb het ook niet gehoord.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer bijgelezen.
Ik hoorde vanmorgen op Q-music (tja) dat er iemand had gebeld, ze mochten zijn naam niet zeggen. Dat diegene intressant nieuws had maar dat pas na 10 uur kon zeggen.
Het was iemand (een man) die in het huis gezeten heeft maar geen geheimhoudingscontract heeft getekend.....
Daarna heb ik geen radio meer kunnen luisteren maar uit de Cossen kon ik op maken dat er niks meer bekend is geworden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef De_Moester het volgende:
Een stropdas op een t-shirt..Is dat trendy??? Ik kan het niet meer volgen![]()
ja die komt er wel mee weg denk ikquote:
Robbie krijgt altijd overal de schuld van, niet eerlijkquote:
Totaal off topic...quote:
Jeh... wist ik tochquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:01 schreef Liess het volgende:
[..]
HARTstikke ontopic, het gaat om de stropdas.
dat is een sjaaltje ..hoor..................maar geef nie toch lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:01 schreef Liess het volgende:
[..]
HARTstikke ontopic, het gaat om de stropdas.
De streams worden gedomineerd door een verschrikkelijk fout gedragen stropdas, een paar voorbeeldjes in de COS van hoe het wel moet zijn dan ook zeker niet overbodigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:02 schreef wolferl het volgende:
Kunnen we effe bij de streams blijven.
2e niet. Kon geen duidelijke foto vinden, maar aangezien de dvd elke dag opstaat ..... weet ik toevallig dat hij dat had op Knebworth.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:02 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dat is een sjaaltje ..hoor..................maar geef nie toch lekker![]()
Nou, precies.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
De streams worden gedomineerd door een verschrikkelijk fout gedragen stropdas, een paar voorbeeldjes in de COS van hoe het wel moet zijn dan ook zeker niet overbodig![]()
Dus nu kan ze zometeen ongegeneerd de boulimia-patient gaan uithangen??quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft net gegeten en vraagt om pijnstillers, ze heeft buikpijn. Hoe subtiel![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
De streams worden gedomineerd door een verschrikkelijk fout gedragen stropdas, een paar voorbeeldjes in de COS van hoe het wel moet zijn dan ook zeker niet overbodig![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:07 schreef milk-shake het volgende:
Dimitri is in da house..................
Ehhh... da's een goede stropdas... met Dimitri eraanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:07 schreef milk-shake het volgende:
mitch is in da house..................Natasssssssssss![]()
Wat voor battle? Dimitri kan trouwens niet veel, die heeft rechts een slijmbeursontsteking.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:07 schreef noekje het volgende:
Dimitri is er!!
Vanavond is de battle zeker niet met Brian?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehhh... da's een goede stropdas... met Dimitri eraan![]()
ikkequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehhh... da's een goede stropdas... met Dimitri eraan![]()
Thaiboxen met Brian.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat voor battle? Dimitri kan trouwens niet veel, die heeft rechts een slijmbeursontsteking.
Mijnquote:
Nu wel.......post onder je....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:04 schreef milk-shake het volgende:
ken die blouse niet een knoopje hoger dicht ...sorry Mokum...oja je ziet het toch niet![]()
joh ...kijk maar lekker hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu wel.......post onder je....
en anders doe ik mijn ogen wel dicht![]()
Dimitriquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, gemist. Brian met wie, Dimitri? Huub?
Kon toch zijn, dat je Dimitri maar niks vindt? Ik vind Mitch trouwens de leukste, al is het weer niet leuk dat hij meelacht met pesterijen. Dimitri is toch meer een jochie nog.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijnwas een compliment voor je geweldige overgang van stropdassen naar de entree van Dimitri
![]()
Kickboksen met Brian. Is toen afgesproken naar het handjedrukken. Brian wilde toen met hem een gaan wedstrijd houden. Haantjes! You gotta love them..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat voor battle? Dimitri kan trouwens niet veel, die heeft rechts een slijmbeursontsteking.
Eucalyptaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog meer vrouwen die op A eindigen, Melisa....
Hoe krijgen ze het voor elkaar??
Ach.. ik vind ze geen van beiden een straf om naar te kijken.... dus capt u rustig verderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Kon toch zijn, dat je Dimitri maar niks vindt? Ik vind Mitch trouwens de leukste, al is het weer niet leuk dat hij meelacht met pesterijen. Dimitri is toch meer een jochie nog.
Kun je nagaan dat mijn geest op blank gaat zodra het over sport gaat - helemaal gemistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Kickboksen met Brian. Is toen afgesproken naar het handjedrukken. Brian wilde toen met hem een gaan wedstrijd houden. Haantjes! You gotta love them..![]()
Een hoop vrouwennamen eindigen nou eenmaal op een klinker, en daarbij zal de A wel meer voorkomen dan de andere klinkersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog meer vrouwen die op A eindigen, Melisa....
Hoe krijgen ze het voor elkaar??
LeandrAquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een hoop vrouwennamen eindigen nou eenmaal op een klinker, en daarbij zal de A wel meer voorkomen dan de andere klinkers
Op deze pagina alleen al: Disana, Elounda, Leandra... so farquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
LeandrAHmmm, ik zit even te denken in de familie, en inderdaad, er eindigen veel vrouwennamen op A.
Waarom zitten ze met zijn allen zo "knus"? I don't like
Maar mijn NA komt van Najibquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op deze pagina alleen al: Disana, Elounda, Leandra... so far
mijne echte naam ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kut ik heb een dubbele voornaam allebei eindigen ze op een Aquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn Leandra komt van iets heel anders.... en dan zou dat ook niet meetellenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut ik heb een dubbele voornaam allebij eindigen ze op een A![]()
ja lelijk he...................quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
Hoe kan Amanda als gevierd visagiste toch altijd haar ogen ZO opmaken dat ze nog kleiner lijken en de hoeken nog meer naar beneden wijzen?![]()
Bart. Als we dan toch loos gaan speculerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
Even terug... die vriend van jaap heeft niet in het huis gezeten. Zelf dacht ik aan Nicolaas. (de man die interessant nieuws zou hebben)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:03 schreef wolferl het volgende:
Nadia wordt is echt een bitch let maar op.
Het ging toch om Jelte, die was aanwezig bij de bootcamp? Wat weet jij wat wij niet weten? Vertel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
Even terug... die vriend van jaap heeft niet in het huis gezeten. Zelf dacht ik aan Nicolaas. (de man die interessant nieuws zou hebben)
Ik weet er nog een van je die wel op een A op het eind had... Maar die zal ik niet herhalenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn Leandra komt van iets heel anders.... en dan zou dat ook niet meetellen
M'n echte naam eindigt overigens niet op een A
Geen van mijn 3 voornamen eindigt met een A... sterker nog: er zit geen enkele A in mijn naam![]()
Daar zitten we echt op te wachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Hallo lieve streamertjes! Ik ben er vanavond ook weer om jullie te entertainen!
![]()
Dacht ik ook aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
Lijkt mij dat Nicolaas dus wel getekend heeft voor geheimhouding e.d. dus die valt af..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
Doe dan maar Robbie Williams.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dan begin ik maar niet eens aan radenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn Leandra komt van iets heel anders.... en dan zou dat ook niet meetellen
M'n echte naam eindigt overigens niet op een A
Geen van mijn 3 voornamen eindigt met een A... sterker nog: er zit geen enkele A in mijn naam![]()
gezelliequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
![]()
Die begon ook met een A, maar die heb jij me gegeven, dus die telt nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet er nog een van je die wel op een A op het eind had... Maar die zal ik niet herhalen![]()
![]()
Ben wel nieuwsgierigquote:
Let meeeeeeeeeeeeeeeee entertain you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
is er een cap van Jelte (ken hem ..denk ik)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging toch om Jelte, die was aanwezig bij de bootcamp? Wat weet jij wat wij niet weten? Vertel.
LeandraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAquote:
Ze bereiden zich voor op Ome Fons.quote:
Oei... zoveel Jelte's ken ik niet ? Vertelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
is er een cap van Jelte (ken hem ..denk ik)
Heeft niemand het gehoord ????quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik dacht inderdaad ook aan Nicolaas maar ze hebben er niet bij gezegd of hij daar had gewoond..
there's an angel................quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Let meeeeeeeeeeeeeeeee entertain you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Toch geen Amanda hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
Mijn tweede naam begint met een A en de laatste letter is ook een A.
Neuh.. doe maar niet, 3 voornamen en 1 achternaam en allemaal minimaal 7 letters en dan ook nog eens allemaal zonder Aquote:
Ik heb er een.... even zoeken. Hier:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
is er een cap van Jelte (ken hem ..denk ik)
Rock DJquote:
HIj lijkt zo van de zijkant wel op ADJEquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er een.... even zoeken. Hier:
[afbeelding]
ik iemand ontmoet op vliegveld can eilanden die vertelde vriend te zijn van Jaap ..had foto's om het te bewijzen ....heb dus wat dingen gehoord over dgk............niks schokkends hoor (helaas)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oei... zoveel Jelte's ken ik niet ? Vertel
Ahhhaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
Aafke Abigail Ada Adèle Adelheid Adinda
Adrianne Adriënne Agatha Aggy Agnes Agnita
Aileen Aimee Aimée Aleida Aletta Alette
Alexa Alexandra Alice Aline Alisha Alissa
Almira Aloutte Alyssa Amalia Amanda Amber
Amy Angela Angelika Angelique Anita Anja
Anke Anna Anne Anneke Anneloes Annely
Anne-Marije Annemarie Annemarije Annemiek Annick Annie
Anniek Anouk Anouska Ans Antara April
Aranka Arianna Arianne Ariëlla Ashley Asmara
Astrid Audrey Aurelia Ayesha Aylin
Is het nu klaar?![]()
Antonia!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
JA DAT IS HEM DUSquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er een.... even zoeken. Hier:
[afbeelding]
Nee, ik heb al gekeken op de site van Q-Music, maar daar kun je niks terugvinden.quote:
Zie boven. Maar hij is hier wel een beetje vies.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Disana, jij hebt toch een cap van Jelte?
Ben je van adel?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.. doe maar niet, 3 voornamen en 1 achternaam en allemaal minimaal 7 letters en dan ook nog eens allemaal zonder A![]()
Amandaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
Verdomdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
HIj lijkt zo van de zijkant wel op ADJE
hij deed ook mee met Deal ore no deal..........en had best wat geld gewonnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:29 schreef petraa het volgende:
Nix maakt een soort van leuke opmerking tegen Amanda. Hoe oud was je dan toen je verloofd was 12!!!!!
Je zag Amanda balen.
[afbeelding]quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:30 schreef Mokum020 het volgende:
dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef petraa het volgende:[/b]
[..]
[afbeelding]quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:30 schreef Mokum020 het volgende:
dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef petraa het volgende:[/b]
[..]
Aafke Abigail Ada Adèle Adelheid Adindaquote:
Zij en De Nix passen goed bij elkaarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ik vraag me echt af of zij wel goed is voor dit programma.
Hij vertelde dus dat Jaap in zijn contract had dat hij Huub dwars moest gaan liggen.....hij zelf was ook gevraagd............maar ze twijfelde of hij Huub wel aan zou kunnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus: hij loopt er wel mee te koop, maar als hij op bezoek is ligt hij aan alle kanten dwars.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
Aafke Abigail Ada Adèle Adelheid Adinda
Adrianne Adriënne Agatha Aggy Agnes Agnita
Aileen Aimee Aimée Aleida Aletta Alette
Alexa Alexandra Alice Aline Alisha Alissa
Almira Aloutte Alyssa Amalia Amanda Amber
Amy Angela Angelika Angelique Anita Anja
Anke Anna Anne Anneke Anneloes Annely
Anne-Marije Annemarie Annemarije Annemiek Annick Annie
Anniek Anouk Anouska Ans Antara April
Aranka Arianna Arianne Ariëlla Ashley Asmara
Astrid Audrey Aurelia Ayesha Aylin
Is het nu klaar?![]()
Volgens Manada wel, ze doet het zooooooooooo goed op de streams, zelfs haar buik(je) valt niet op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Zou het kunnen dat hij kwaad wegliep omdat hij door "achter" gewaarschuwd werd?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus: hij loopt er wel mee te koop, maar als hij op bezoek is ligt hij aan alle kanten dwars.
Wat een tut-cap heb je nou toch weer gemaaktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Dennis is gewoon een klein stoertje die niet serieus te nemen valt.quote:
Dat lijkt me een redelijk logische verklaring.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat hij kwaad wegliep omdat hij door "achter" gewaarschuwd werd?
Al dan niet doordat hij zichzelf verlulde door zijn gedram over de rechten op KingJaap.nl en alle merchandise daaromheen en het constant over "Ton, Ton, Ton" had??
Het zou me niets verbazen als er achter iemand zat die 1 + 1 bij elkaar optelde en er zo achtergekomen is.
Ach, het zijn toch allemaal acteursquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een klein stoertje die niet serieus te nemen valt.
Nadia lijkt me erg onzeker en zelfs verlegen. Misschien moet ze nog loskomen, dat weet ik niet maar ze lijkt niet erg gelukkig te zijn daar.
Wat is die van jou dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:35 schreef milk-shake het volgende:
ik ben nog niet zo thuis in de caps anders had ik een foto van mij en Jelte op vliegveld kunnen laten zien![]()
Misschien helpt dit?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:35 schreef milk-shake het volgende:
ik ben nog niet zo thuis in de caps anders had ik een foto van mij en Jelte op vliegveld kunnen laten zien![]()
Jippiequote:
Voor het programma misschien niet maar het is een gewild capobjectquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
En we zijn er weer: Ons gefrustreerde Jaapje is boos op al het vrouwvolk dat hem ooit afgewezen heeft, danwel om zijn wanstaltige lichaam, danwel om de hufterige manier waarop hij met vrouwen omgaat, en dus zijn alle vrouwen weer hoeren.... en zo behandelt hij ze ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:37 schreef pony_pak het volgende:
"Als ik ergens niet op zitten te wachten dan zijn het hoeren, maar voor nadia maak ik een uitzondering"
Volgens jaap...
natasia?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef pony_pak het volgende:
Die vetzak mag zich wel eens scheren.
Daarom geloof ik nog steeds niet in het CORAverhaal. Je kunt mij niet wijsmaken dat je verliefd kunt worden cq blijven op een vrouwonvriendelijk figuur als Jaap. Buiten de Kooi zal hij misschien anders geweest zijn, maar hij moet toch een verdomde goed acteur zijn om dit allemaal te spelen. Hij viel door de mand op zijn 2e avond in de Kooi toen hij stomdronken was, en er de grootsmogelijke bagger uitkwam, met name richting Syl en Amanda.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De enige uitzondering daarop was Cora, en als er iemand geprobeerd heeft een centje aan hem te verdienen dan blijkt het juist Cora te zijn...
Ik ben bang dat ze het netjes houd vannavondquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:46 schreef F04 het volgende:
Wanneer komt Stilvia?
Ligt aan de toch niet al te hoge kwaliteit van de streams. BB had 750 kb/s streams. Deze gouden kooi streams zijn een stuk minder. Bij beweging merk je dat heel goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik begrijp nooit waarom mijn caps met meer afstand/beweging zo korrelig zijn.
Die van jou zijn toch altijd een stuk 'smoother'.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt aan de toch niet al te hoge kwaliteit van de streams. BB had 750 kb/s streams. Deze gouden kooi streams zijn een stuk minder. Bij beweging merk je dat heel goed.
Het zou me niets verbazen als hij zich tegenover haar wel vriendelijk en hoffelijk opgesteld heeft, juist omdat ze iets steviger is en toch wel uitstraalt geen wereldwijs kreng te zijn... en omdat ze waarschijnlijk oprechte aandacht voor hem had....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom geloof ik nog steeds niet in het CORAverhaal. Je kunt mij niet wijsmaken dat je verliefd kunt worden cq blijven op een vrouwonvriendelijk figuur als Jaap. Buiten de Kooi zal hij misschien anders geweest zijn, maar hij moet toch een verdomde goed acteur zijn om dit allemaal te spelen. Hij viel door de mand op zijn 2e avond in de Kooi toen hij stomdronken was, en er de grootsmogelijke bagger uitkwam, met name richting Syl en Amanda.
een turkse tokkiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef F04 het volgende:
Natasia lijkt een beetje op dit wijf. http://www.dumpert.nl/mediabase/16327/febcd577/index.html
Jammer dat 't geen 750kbps is, maar de DGK beelden zijn wel scherper dan ze uitzendingen online op 750kbps.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Die van jou zijn toch altijd een stuk 'smoother'.
Toch maken sommigen mooiere caps dan anderen - en het lijkt ook nog per keer te verschillen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Jammer dat 't geen 750kbps is, maar de DGK beelden zijn wel scherper dan ze uitzendingen online op 750kbps.
Stream 1 vertekend en stream 3 e 4 staan ook anders ingesteld, lijkt wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch maken sommigen mooiere caps dan anderen - en het lijkt ook nog per keer te verschillen.
SSSsstttttttt anders wordt robert2006 wakker...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Nix met zijn: Amandaaaaaaaaaaaaaaaaa, prinsesje.![]()
jaaaaahh, my little princessquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Ja, heel vervelend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:54 schreef Houtspeer het volgende:
Wat praat Dennis zoveel..
Te laatquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
SSSsstttttttt anders wordt robert2006 wakker...![]()
Laat hem haar lekker versieren....... Brian over de rooie, Amanda er "voor straf" gelijk uitgestemd en Dennis de ontslagronde daarnaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
hahaha... twee zielen .....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:56 schreef schatje het volgende:
Is Huub weg ofzo nu Dennis zo druk aan het praten is?
hihi *slurp* hihiquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:55 schreef MissSomebody het volgende:
Kleur rietje aangepast aan kleur overhemd offfff omgekeerd...![]()
[afbeelding]
Wat een lozerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:55 schreef MissSomebody het volgende:
Kleur rietje aangepast aan kleur overhemd offfff omgekeerd...![]()
[afbeelding]
Maar daarnaast vind ik de korreligheid van de mijn zo jammer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stream 1 vertekend en stream 3 e 4 staan ook anders ingesteld, lijkt wel.
Je hebt gelijk, maar die gast haalt het slechtste in mij naar boven.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat hem haar lekker versieren....... Brian over de rooie, Amanda er "voor straf" gelijk uitgestemd en Dennis de ontslagronde daarna![]()
Moet ie t wel ff goed plannen, zodat het net voor een ontslagronde is, bij voorkeur zo rond 23 juli, dan kan ze de 26ste gelijk op de stoel![]()
ja maar gisteren werd hij bij dit schandaalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat Nicolaas dus wel getekend heeft voor geheimhouding e.d. dus die valt af..
Sorry voor de overlast, ik ben een bitchquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
hihi *slurp* hihi
![]()
Hij weet wel heul veul van antm. Ook weer verdacht.
Ja. En foundationquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
Gebruikt Dennis eyeliner???
Wat snap je niet, bitch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sorry voor de overlast, ik ben een bitch![]()
Ik snap er geen drol van...
Het zou mij niks verbazenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
Waar zat het steekje ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:01 schreef wolferl het volgende:
Denniks komt helemaal los.
Hij zegt van niet. Tijdens het opnemen van de leader liep het uit, dat vond zij zo vervelend.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
Ze kost ook hooguit 3 cent.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef petraa het volgende:
Nadia vind Amanda goedkoop!
Ik hoop geen ¤ cent, maar de ouderwetse cent.quote:
Kunstmatig leeggezogen.. Wellicht de slang er te diep in geproptquote:
Had je geen lire centen? dat zou wel een dieptepunt zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop geen ¤ cent, maar de ouderwetse cent.
Kijk even bij Updates en Streamverslagen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef Houtspeer het volgende:
Is het hele Jaapmysterie trouwens opgelost?
Zou het joh? Ze heeft mooie ogen, maar het is allemaal zo... onpersoonlijk. Nietszeggend, geen karakter.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Kunstmatig leeggezogen.. Wellicht de slang er te diep in gepropt![]()
![]()
Lipposuctie toch ? 22 jaar ongelovelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het joh? Ze heeft mooie ogen, maar het is allemaal zo... onpersoonlijk. Nietszeggend, geen karakter.
Mooie omschrijving. Deze vorm van schoonheid verveelt, iedere dag hetzelfde gezicht.quote:
zo emmmm. zo Talpaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het joh? Ze heeft mooie ogen, maar het is allemaal zo... onpersoonlijk. Nietszeggend, geen karakter.
Ze gaat proberen heel ver te komen zonder iemand kwaad te maken volgens mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ga je vast ook niet van vrouwen verwachten dat ze dat doen toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef burtbeej het volgende:
Wtf, Huub heeft zn eigen kwakkie geproefd, en zegt dat iedere jonge dat wel eens heeft gedaan, ik ga hier echt bijna van over me nek :|
Nee, is beslist geen jaloezie. Als ze karakter had en zou durven/kunnen tonen, zou ze veel mooier zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie omschrijving. Deze vorm van schoonheid verveelt, iedere dag hetzelfde gezicht.
En nee, ik ben niet jaloers, voordat de mannen van Fok weer gaat reageren.
idd... Nena vond ik eigenlijk nog mooier en die vond ik wel leuk...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, is beslist geen jaloezie. Als ze karakter had en zou durven/kunnen tonen, zou ze veel mooier zijn.
Dat vertelde Huub dus laatst aan Natas. Hij had dat stripje ook gezien. Natasia moest er zelf hard om lachen.quote:
Aha bedanktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk even bij Updates en Streamverslagen.
Als je nagaat hoe ze gisteren reageerde, kan ik me dat niet echt voorstellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vertelde Huub dus laatst aan Natas. Hij had dat stripje ook gezien. Natasia moest er zelf hard om lachen.
Toch is het zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je nagaat hoe ze gisteren reageerde, kan ik me dat niet echt voorstellen.
Ja, daar hebben ze altijd last van, logisch maar soms een beetje verdrietig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
We krijgen natuurlijk wel een 'weemoed' Huub als ze weer weg is![]()
Een boel drank erin en een beetje leven... Gezelligheid, poker en andere kut spelletjes zitten we niet op te wachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
We krijgen natuurlijk wel een 'weemoed' Huub als ze weer weg is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |