ja lelijk he...................quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:19 schreef mootie het volgende:
Hoe kan Amanda als gevierd visagiste toch altijd haar ogen ZO opmaken dat ze nog kleiner lijken en de hoeken nog meer naar beneden wijzen?![]()
Bart. Als we dan toch loos gaan speculerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
Even terug... die vriend van jaap heeft niet in het huis gezeten. Zelf dacht ik aan Nicolaas. (de man die interessant nieuws zou hebben)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:03 schreef wolferl het volgende:
Nadia wordt is echt een bitch let maar op.
Het ging toch om Jelte, die was aanwezig bij de bootcamp? Wat weet jij wat wij niet weten? Vertel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
Even terug... die vriend van jaap heeft niet in het huis gezeten. Zelf dacht ik aan Nicolaas. (de man die interessant nieuws zou hebben)
Ik weet er nog een van je die wel op een A op het eind had... Maar die zal ik niet herhalenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn Leandra komt van iets heel anders.... en dan zou dat ook niet meetellen
M'n echte naam eindigt overigens niet op een A
Geen van mijn 3 voornamen eindigt met een A... sterker nog: er zit geen enkele A in mijn naam![]()
Daar zitten we echt op te wachtenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Hallo lieve streamertjes! Ik ben er vanavond ook weer om jullie te entertainen!
![]()
Dacht ik ook aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
Lijkt mij dat Nicolaas dus wel getekend heeft voor geheimhouding e.d. dus die valt af..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:21 schreef itsme het volgende:
Doe dan maar Robbie Williams.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
![]()
Dan begin ik maar niet eens aan radenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn Leandra komt van iets heel anders.... en dan zou dat ook niet meetellen
M'n echte naam eindigt overigens niet op een A
Geen van mijn 3 voornamen eindigt met een A... sterker nog: er zit geen enkele A in mijn naam![]()
gezelliequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
![]()
Die begon ook met een A, maar die heb jij me gegeven, dus die telt nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet er nog een van je die wel op een A op het eind had... Maar die zal ik niet herhalen![]()
![]()
Ben wel nieuwsgierigquote:
Let meeeeeeeeeeeeeeeee entertain you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
is er een cap van Jelte (ken hem ..denk ik)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging toch om Jelte, die was aanwezig bij de bootcamp? Wat weet jij wat wij niet weten? Vertel.
LeandraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAquote:
Ze bereiden zich voor op Ome Fons.quote:
Oei... zoveel Jelte's ken ik niet ? Vertelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
is er een cap van Jelte (ken hem ..denk ik)
Heeft niemand het gehoord ????quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik dacht inderdaad ook aan Nicolaas maar ze hebben er niet bij gezegd of hij daar had gewoond..
there's an angel................quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Let meeeeeeeeeeeeeeeee entertain you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Toch geen Amanda hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
Mijn tweede naam begint met een A en de laatste letter is ook een A.
Neuh.. doe maar niet, 3 voornamen en 1 achternaam en allemaal minimaal 7 letters en dan ook nog eens allemaal zonder Aquote:
Ik heb er een.... even zoeken. Hier:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef milk-shake het volgende:
[..]
is er een cap van Jelte (ken hem ..denk ik)
Rock DJquote:
HIj lijkt zo van de zijkant wel op ADJEquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er een.... even zoeken. Hier:
[afbeelding]
ik iemand ontmoet op vliegveld can eilanden die vertelde vriend te zijn van Jaap ..had foto's om het te bewijzen ....heb dus wat dingen gehoord over dgk............niks schokkends hoor (helaas)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oei... zoveel Jelte's ken ik niet ? Vertel
Ahhhaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Mokum020 het volgende:
Aafke Abigail Ada Adèle Adelheid Adinda
Adrianne Adriënne Agatha Aggy Agnes Agnita
Aileen Aimee Aimée Aleida Aletta Alette
Alexa Alexandra Alice Aline Alisha Alissa
Almira Aloutte Alyssa Amalia Amanda Amber
Amy Angela Angelika Angelique Anita Anja
Anke Anna Anne Anneke Anneloes Annely
Anne-Marije Annemarie Annemarije Annemiek Annick Annie
Anniek Anouk Anouska Ans Antara April
Aranka Arianna Arianne Ariëlla Ashley Asmara
Astrid Audrey Aurelia Ayesha Aylin
Is het nu klaar?![]()
Antonia!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
Mijn tweede naam begint met een A en de laatste letter is ook een A.
JA DAT IS HEM DUSquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er een.... even zoeken. Hier:
[afbeelding]
Nee, ik heb al gekeken op de site van Q-Music, maar daar kun je niks terugvinden.quote:
Zie boven. Maar hij is hier wel een beetje vies.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Disana, jij hebt toch een cap van Jelte?
Ben je van adel?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.. doe maar niet, 3 voornamen en 1 achternaam en allemaal minimaal 7 letters en dan ook nog eens allemaal zonder A![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |