Dus hij gaat nu opeens wel winnen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef RedFever007 het volgende:
Iban Mayo
hincapiequote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:30 schreef Elwood1802 het volgende:
Wie denken jullie dat dit jaar zijn status niet waar kan maken?
Ik zelf houd het op Hincapie en Pereiro
2004. Maar dat kwam (mede) doordat ie gevallen was.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:06 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hamilton bij Phonak, weet alleen niet meer welk jaar dat was.
Bij hem is het niet zo erg. Hij rijdt zeer verdedigend en zijn klimvermogen is ook flink afgenomen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef RedFever007 het volgende:
Iban Mayo
Met z'n 'gebroken rib' bedoel je? Dat was in zijn CSC tijdperk..quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
2004. Maar dat kwam (mede) doordat ie gevallen was.
Vorig jaar was hij in elk geval nergens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:30 schreef icebliss het volgende:
Ik verwacht dat Pippo Pozzato geen kloot klaar gaat spelen.
Sindsdien is er natuurlijk ook nog maar 1 Tour verreden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Sinds Lance Armstrong met wielerpensioen is gegaan, heeft geen enkele kopman c.q. klimmer geen behoorlijk klassement gereden.
Landis reed voor Phonak hé ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Sindsdien is er natuurlijk ook nog maar 1 Tour verreden.
En daarin ontbraken ook nogal wat kopmannen.
(en was Landis geen kopman dan?)
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik voorzie nu al hele uren beelden van de bus met daaronder "Groupe Dessel" ...
Dessel is vorig jaar toch ook alleen maar zo hoog geeindigd, omdat hij in die ontsnapping zat met Perreiro?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik voorzie nu al hele uren beelden van de bus met daaronder "Groupe Dessel" ...
Nee, dat was in een eerder ontsnapping tijdens een Semi-Bergrit, Mercado won en Dessel pakte het geel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Dessel is vorig jaar toch ook alleen maar zo hoog geeindigd, omdat hij in die ontsnapping zat met Perreiro?
Wat bedoel je daar mee ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
De Fransen die genoemd worden (oké, een Fransman), zullen ook niet door het ijs zakken. De Fransen zijn wel blij als er een Fransman in de top-10 komt, maar ze stellen het wel op prijs als de gele trui thuis blijft.
NOS melde dat hij misschien niet meegaat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:41 schreef -skippybal- het volgende:
Freire met z'n dikke puist op z'n kont![]()
Wel de giro, waar 'ie vrij actief is geweest. Ik verwacht niet echt veel van 'm.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Iban Mayo kan zeker nog een kans maken het is ook wat joostmaghetweten zegt hij heeft de Dauphiné niet gereden, dus ik ben benieuwd.
Ik had hem hoger ingeschat hoor op dat kleine stukje. Viel me zwaar tegen. Net als Stefan Schumacher.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sinds wanneer is dat dan een echte proloog rijder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |