Nouja, doe hem morgen wel op mijn werk. Daar heb ik nog ergens een systeempje staan met windows.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Tsjah, dan houdt het even op. Matig van die site trouwens.
Klopt ik zie het, het werkt niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.staatsinrichting.nl/Toets/Toe_begintoets.htm
Dat is goed om te horen.quote:
Ubuntu 7.04 + Firefox 2.0.0.4quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:04 schreef JohnDope het volgende:
wat voor systeem heb je dan?
quote:
Eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:44 schreef problematiQue het volgende:
Over slinks gesproken, ik erger mij echt mateloos aan de klimaathype van het moment. Bij mij op het werk staat een radiozender aan waarbij ze het woord klimaat minstens eens per 10 minuten moeten roepen, op TV is het klimaatweek ofzo, en zelfs autofabrikanten doen hip en trendy met zuinige voitures. Ik vind het zeer belangrijk dat we matigen met onze uitstoot, maar als het zó moet...
quote:Popularity blow for Japanese sumo
Japan's sumo organisation has been forced to cancel tests for new recruits after no-one applied, for the first time in its recorded history.
The Japan Sumo Association called off tests ahead of the 8 July Nagoya Grand Sumo Tournament, one of six annual tournaments in Japan.
Sumo has waned in popularity, unable to compete with the more modern pursuits of football and baseball.
Foreigners have recently come to dominate the sport in Japan.
The two reigning grand champions, Asashoryu and Hakuho, are both Mongolian.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/6264546.stm
Was een heel grappige discussie op radio1 hierover.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:44 schreef problematiQue het volgende:
Over slinks gesproken, ik erger mij echt mateloos aan de klimaathype van het moment. Bij mij op het werk staat een radiozender aan waarbij ze het woord klimaat minstens eens per 10 minuten moeten roepen, op TV is het klimaatweek ofzo, en zelfs autofabrikanten doen hip en trendy met zuinige voitures. Ik vind het zeer belangrijk dat we matigen met onze uitstoot, maar als het zó moet...
Ga je een sekte beginnen in China ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:27 schreef Apropos het volgende:
CWI.... ga je daar werken/solliciteren ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb me gedoucht, geschoren, s met de deo spuit onder m'n oksels gespoten, m'n haar in plooi gezet en een gestreken overhemd aangetrokken incluis een bijpassende nette broek. Ik ben klaar voor het gesprek bij het CWI.
Nee een uitkering aanvragen voor de maand augustus. Totnutoe is het een heel avontuur.quote:
Ik wil eigenlijk helemaal niet solliciteren voor die ene maand... Ik heb al een nieuwe baan, alleen begint die in september....quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:49 schreef Drugshond het volgende:
Intake... wachten.... wellicht een 2e intake. En na 6-8 weken krijg je met terugwerkende kracht geld uit de staatskas.
Je moet solliciteren. Dat je al een baan hebt en zelfs een contract kan tonen is voor hun niet relevant. REGELS ZIJN REGELS.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niet solliciteren voor die ene maand... Ik heb al een nieuwe baan, alleen begint die in september....
Die had ik ook fout en over dat 1e en 2e kamer amandementen in mogen dienen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
24 goed.
Alleen de stelling "Een minister vormt, samen met staatssecretaris en secretaris-generaal de politieke top op een ministerie." ging bij me fout.
En terecht ook waarom zou je je handje ophouden als je ook kan werken in die maand. Er is werk zat momenteel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet solliciteren. Dat je al een baan hebt en zelfs een contract kan tonen is voor hun niet relevant. REGELS ZIJN REGELS.![]()
je hebt die ene maand toch geen baan? Moet je daar maar voor zorgen. Doe je je best niet dan geen geld. Logisch en Eerlijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je moet solliciteren. Dat je al een baan hebt en zelfs een contract kan tonen is voor hun niet relevant. REGELS ZIJN REGELS.![]()
Ik heb ondertussen ruim voldoende WW-premie betaald om daar die ene maand van een uitkering te kunnen ontvangen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
En terecht ook waarom zou je je handje ophouden als je ook kan werken in die maand. Er is werk zat momenteel.
Je kunt afwijkende afspraken maken volgens mij. Maar dat is un geheimpjuh!quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja gek. En lekker betalen voor anderen die het er wel van nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
je hebt die ene maand toch geen baan? Moet je daar maar voor zorgen. Doe je je best niet dan geen geld. Logisch en Eerlijk.
Voordat je gaat bellen veel drinken. Geheid succes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Maar goed ik heb nu de afspraak om voor m'n vakantie nog uitzendbureaus te bellen om als reisleider te werken voor de maand augustus.
Ik ga iig zo laat mogelijk bellen, vrijdagochtend ofzo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Voordat je gaat bellen veel drinken. Geheid succes.
luie varkens en profiteurs zijn het. Hoogste tijd voor stempelplicht.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja gek. En lekker betalen voor anderen die het er wel van nemen.
Je bent nog niet naar G@W gestuurd om gordijnhaakjes in te pakken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Maar goed ik heb nu de afspraak om voor m'n vakantie nog uitzendbureaus te bellen om als reisleider te werken voor de maand augustus.
Oh, met een kater gaat het ook wel lukken, dan maak je altijd een bijzonder slechte indruk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ga iig zo laat mogelijk bellen, vrijdagochtend ofzo.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:13 schreef Napalm het volgende:
[..]
luie varkens en profiteurs zijn het. Hoogste tijd voor stempelplicht.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent nog niet naar G@W gestuurd om gordijnhaakjes in te pakken?
Bij stempelpicht (drie maal daags)zou die premie denk ik zo kunnen halveren. En ook goed voor de werklozen zelf; zo behouden ze ritme en komen ze nog eens ergens.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De hoeveelheid premie die je betaalt per maand rechtvaardigt een beetje uitkering zeker.
Denk je nou echt dat het dan ook zal halveren?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bij stempelpicht (drie maal daags)zou die premie denk ik zo kunnen halveren. En ook goed voor de werklozen zelf; zo behouden ze ritme en komen ze nog eens ergens.
Schoolverlaters in Stad (dus ook van de RuG) worden standaard naar zo'n project gestuurd waar ze de keuze hebben tussen bezig zijn met solliciteren of gordijnhaakjes inpakkenquote:
Met drie maal stempelen per dag hebben ze zo ongeveer geen tijd meer om te solliciteren. De premie zal dan verdubbelen vrees ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bij stempelpicht (drie maal daags)zou die premie denk ik zo kunnen halveren. En ook goed voor de werklozen zelf; zo behouden ze ritme en komen ze nog eens ergens.
Waar kies jij voor?quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Schoolverlaters in Stad (dus ook van de RuG) worden standaard naar zo'n project gestuurd waar ze de keuze hebben tussen bezig zijn met solliciteren of gordijnhaakjes inpakken
Heeft de overhied ooit prijzen lager gemaakt? Ik wacht nog steeds op mn tijdelijke kwartje van ome Wimpie Kok..quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:01 schreef Autodidact het volgende:
Denk je nou echt dat het dan ook zal halveren?
Naast het stempelkantoor kan je zo doorlopen naar het arbeidsbureau. Je bent dan toch wakker en nuchter want naast het stempelen moet je ook blazen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Met drie maal stempelen per dag hebben ze zo ongeveer geen tijd meer om te solliciteren. De premie zal dan verdubbelen vrees ik.![]()
Ik vind een chain gang eigenlijk veel beter. Je haalt ze thuis op en rijg ze aan de kettingquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:13 schreef Napalm het volgende:
Naast het stempelkantoor kan je zo doorlopen naar het arbeidsbureau. Je bent dan toch wakker en nuchter want naast het stempelen moet je ook blazen.
Niks ervan. Als de sodemieder je tentamens halen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:14 schreef Fastmatti het volgende:
Ik zit zo te twijfelen om gewoon NU vakantie te nemen. Gewoon alles doorschuiven naar september en verder.
Ik kan me een topic herinneren waarin werd voorgesteld om werklozen verplicht naar het gemeentehuis te laten komen en ze daar de hele dag in een lokaaltje neer te zettenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind een chain gang eigenlijk veel beter. Je haalt ze thuis op en rijg ze aan de ketting![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |