Breng dat dan eens normaal naar voren. Nu pik je er weer één user tussenuit, houd het gewoon algemeen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het eeuwige gezeik van sommige users. Met een agenten vingertje wijzen op mensen en topics zonder zelf een bijdrage te leveren aan een leuk forum. Digger heeft wel gelijk als ie zegt dat ik te oud ben voor dit soort topics. Maar laat de azeinpissers eerst eens iets voor Fok doen.
Stond het daar niet eerst?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef rubbereend het volgende:
ff wat opgeruimd en even gevraagd of het niet beter in SPT kan
Volgens mij stond het in Sex. Dat lijkt me het meest logisch gezien de OP.quote:
lijkt me logisch gezien de kick van Klonk jaquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
De ? achter het AZ topic kan weg.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:35 schreef Beschouw het volgende:
Google VBL-quiz #7 kan slot krijgen.
Deel 8 is opgestart.
Gedaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #85 Met een kopgroep slotje graag
Nagevraagdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:35 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #313: In evenwicht Jorien?
Tuurlijk. Als het gebeurt gewoon naar KLB rennen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Als berichten van mij zonder tegenbericht verwijderd worden kan ik er van uit gaan dat het gewoon een bug op Fok is?
voor de volledigheid: ik heb je bericht verwijdert!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Als berichten van mij zonder tegenbericht verwijderd worden kan ik er van uit gaan dat het gewoon een bug op Fok is?
Dat ging over mijn vraag?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:29 schreef rubbereend het volgende:
ja, volgens mij is daar niks aan wat buiten de policy valt
uiteraardquote:
Okquote:
Als we toch gaan spelchecken, het is ervan uitgaanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |