omdat ik hem nog niet gezien had.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:28 schreef Doc het volgende:
Waarom blijft zo''n post staan?
Liverpool FC, # 15 Peter Crouch
tja....quote:Niet dat het verwijderen uit een dicht topic zinvol is, maar dat typeert het post gedrag van DAM. Dit was niet een reactie op iemand die hem een volkomen autisttisch idioot noemt, maar een zeikerige post in het LFC topic zoals hij er al vele gemaakt heeft. Het is zo irritant. Kunnen jullie daar niet eens wat aan doen ... ?
Tja...quote:Tot op heden helaas nog geen suces met Argentinie, maar daar gaat hopelijk snel verandering in komen. Verder was Pekerman een mongool om Sorin/Burdisso te verkiezen boven Zanetti
Tsja! Ik denk dat je simpelweg wat kritischer naar die post kan kijken - ieder dag even een DAM check en alles wat-ie aan bagger post resoluut verwijderen-, want die gast levert alleen maar extra offtopic gelul op.quote:
ook wegquote:Op zondag 15 juli 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Enige eigen tekst van DAM in de OP van het Zanetti-topic:
[..]
Tja...
Tsja het is wel terecht, maar toch heeft een forum eigenlijk wel zulke anti helden nodig.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:40 schreef rubbereend het volgende:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Inhoudelijk kan hij bet zinvolle dingen zeggen, maar het komt zo verrot uit z'n muil dat het dan allang niet meer om de inhoud gaat. Dat is juist jammer.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tsja het is wel terecht, maar toch heeft een forum eigenlijk wel zulke anti helden nodig.
Het is een beginquote:Op zondag 15 juli 2007 23:40 schreef rubbereend het volgende:
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Bedankt, werd er al op gewezen door Bliksem @ IRC.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
Corruptieschandaal in Engeland?
Veel te laat, had het andere topic niet gezien.
Het is helemaal geen feit, want de clubs zijn er nog niet uit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:
Dit is geen gerucht. Dit is een feit. Alleen de handtekening moet nog worden gezet.
Ik vind het hartstikke prima.quote:Maar goed een minuut nadat de handtekening definitief is neergekrast zal ik hem opnieuw openen.
Dan kan hij prima in het bevestigde transfer topic!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:55 schreef tong80 het volgende:
Dit is geen gerucht. Dit is een feit. Alleen de handtekening moet nog worden gezet. Maar goed een minuut nadat de handtekening definitief is neergekrast zal ik hem opnieuw openen.
Zal daar een linkje posten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan hij prima in het bevestigde transfer topic!
Grote transfers verdienen best een apart topic, niet allemaal, maar gewoon bijzondere.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan hij prima in het bevestigde transfer topic!
Preciesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Grote transfers verdienen best een apart topic, niet allemaal, maar gewoon bijzondere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |