abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51381150
Weet iemand wanneer het Nostradamus-topique komt? En wie het aanmaakt?
Hoi.
pi_51381339
Ik heb geen idee, maar lijkt me fair om te wachten wat dndiek en Bjoro willen etc.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_51381448
Ik zat er net aan te denken dat ik daar wel weer eens mee op de proppen kon gaan komen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_51381468
Daarom hier de vraag...heb wel weer zin mijn helderziende en voorspellende gaven toe te passen.
Hoi.
pi_51405833
Als je nog hulp nodig hebt met vragen verzinnen roep je maar dndiek.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51425574
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef rubbereend het volgende:
over Ajax graag
Nu edit je een volkomen terechte opmerking van Daggla weg, maar laat je:
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nope, moet werken. Hoogseizoen hier. Ga jij wel? En met wie ga je?
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:05 schreef Apfel. het volgende:

[..]

k weet niet man, abeltje gaat wel... maar ze vragen 15 punten entree man.
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Kraag, Astore, NFD enz gaan niet?

Gaan er nog een stel naar Schotland?
Die shit laat je staan. Maak er dan gelijk Ajax MSN SC #1 van.

Nu wel weg, maar dan nog .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:23:46 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51425759
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nu edit je een volkomen terechte opmerking van Daggla weg, maar laat je:
[..]

[..]

[..]

Die shit laat je staan. Maak er dan gelijk Ajax MSN SC #1 van.

Nu wel weg, maar dan nog .
ik was bezig ja, ben op pagina 1 begonnen met ruimen dan ben ik niet ineens op pagina 7.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:26:28 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51425867
voor de volledigheid, heeb eerste die opmerkng van Daggla weggehaald en ben toen op 1 begonnen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51425872
Ik was tegelijk bezig met rubber (wist niet dat hij ook bezig was) en ik heb die reacties die jij hier neerzet verwijderd, BS.

En ook die van de oefenwedstrijden, omdat het slowchat is.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:41:49 #110
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51426327
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
Ik was tegelijk bezig met rubber (wist niet dat hij ook bezig was) en ik heb die reacties die jij hier neerzet verwijderd, BS.

En ook die van de oefenwedstrijden, omdat het slowchat is.
Even een reactie op jou reactie in het ajax topic. Ik zie nu pas dat er een evaluatietopic is. Ga mrogen op vakantie maar daarna zal ik me erover gaan buigen.

Wij vinden dat eindeloze gelul van die teletekstgasten ook niet boeiend en andersom. Inhoudelijke reactie volgt dus nog.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_51426374
Het probleem is een beetje dat het gelul over eventuele aankopen ook SC is. Dat valt echter minder op als Seth en Apfel het over Schotland oid hebben. Want, je kan immers ook over een linksbenige rechtsbuiten uit Noord-Ierland die door AC Milan is verhuurd aan RC Lens maar misschien toch wel haalbaar is praten op MSN of Hyves. Dat zijn echt geen hoogstaande discussies die gevoerd worden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_51426400
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:41 schreef Sethje het volgende:

[..]

Even een reactie op jou reactie in het ajax topic. Ik zie nu pas dat er een evaluatietopic is. Ga mrogen op vakantie maar daarna zal ik me erover gaan buigen.

Wij vinden dat eindeloze gelul van die teletekstgasten ook niet boeiend en andersom. Inhoudelijke reactie volgt dus nog.
Okay, kijk er naar uit . Fijne vakantie!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:44:37 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51426413
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Het probleem is een beetje dat het gelul over eventuele aankopen ook SC is. Dat valt echter minder op als Seth en Apfel het over Schotland oid hebben. Want, je kan immers ook over een linksbenige rechtsbuiten uit Noord-Ierland die door AC Milan is verhuurd aan RC Lens maar misschien toch wel haalbaar is praten op MSN of Hyves. Dat zijn echt geen hoogstaande discussies die gevoerd worden...
niet echt hoogstaande discussies zijn er over het hele forum, als het maar Ajax gerelateerd is. Maar er is bij een aantal users ook de behoefte om te posten over de hyves van een bekende dat gaat te ver.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51426470
Dat is absoluut zo, alleen, posts met de vraag of Kraag, NFD of wie dan ook naar Schotland gaan kunnen toch gewoon? Juist dát is Ajax.
In Southern Sun
pi_51426549
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Aankopen vind ik niet offtopic, dat heeft met Ajax te maken. Kan ook nergens anders gepost worden, dus daar zie ik het probleem niet van in. Wel alle andere posts die niets met Ajax te maken hebben; dit keer Hyves, kloon van Jasza en gechat tussen HeinekenAFCA en Apfel. Volgende keer weer wat anders. Deze post vind ik wel een leidraad hoe er gepost moet worden, maar helaas is daar nooit een tegenreactie op gekomen. Nu kunnen we alleen wat met de reacties in het evaluatietopic, maar daarin hebben natuurlijk niet alle Ajaxtopicposters - zoals Sethje - hun mening gegeven. En dat is jammer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:49:18 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51426579
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is absoluut zo, alleen, posts met de vraag of Kraag, NFD of wie dan ook naar Schotland gaan kunnen toch gewoon? Juist dát is Ajax.
eens!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51426595
quote:
Kan prima ja, volgens mij heb ik enkele posts onnodig verwijderd . Excuses daarvoor.
pi_51426602
Niet veel hoor!
pi_51426632
Waarom is het gesprek tussen Seth en Apfel, dat overduidelijk Ajax-gerelateerd is, wel gechat en een gesprek tussen twee anderen over een ander Ajax-gerelateerd onderwerp niet? Ik vind een conversatie over een trip naar Ajax toe meer met Ajax te maken hebben dan bijvoorbeeld een hele 'discussie' over Krkic.

En laten we het er even over eens zijn dat iemand zijn hyves bespreken inderdaad niet in het Ajax topic hoort .
In Southern Sun
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:52:24 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51426670
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:49 schreef RayMania het volgende:

[..]

Kan prima ja, volgens mij heb ik enkele posts onnodig verwijderd . Excuses daarvoor.
waar gehakt worden vallen spaanders
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:55:41 #121
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51426762
Ik mag zeker geen tvp plaatsen hier, vind het eigenlijk wel interessant om even te volgen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51426933
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is het gesprek tussen Seth en Apfel, dat overduidelijk Ajax-gerelateerd is, wel gechat en een gesprek tussen twee anderen over een ander Ajax-gerelateerd onderwerp niet? Ik vind een conversatie over een trip naar Ajax toe meer met Ajax te maken hebben dan bijvoorbeeld een hele 'discussie' over Krkic.

En laten we het er even over eens zijn dat iemand zijn hyves bespreken inderdaad niet in het Ajax topic hoort .
Welk gesprek tussen Seth en Apfel bedoel je? Die ik heb verwijderd?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:01:11 #123
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51426977
Ja het was nu meer tussen Apfel en HeinekenAFCA dacht ik
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_51426985
Over de tripjes naar oefenwedstrijden...

Oh, oke, HAFCA dan .
In Southern Sun
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:01:47 #125
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51427003
quote:
Ik vind eigenlijk van niet. Waarom niet? Omdat de meesten nog nooit van hen hebben gehoord, en omdat het antwoord ook niets toevoegt behalve voor degene die de vraag stelt. Het is een incrowd-gesprek, waar het grootste deel van de users geen belangstelling voor hebben. Dat het toevallig over een actie gaat die gerelateerd is aan Ajax doet daar verder niets aan af.

Als je er dan wat over zegt of die gasten niet kent, dan krijg je gelijk weer geneuzel dat je een teletekstsupporter bent blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')