Nu edit je een volkomen terechte opmerking van Daggla weg, maar laat je:quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nope, moet werken. Hoogseizoen hier. Ga jij wel? En met wie ga je?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:05 schreef Apfel. het volgende:
[..]
k weet niet man, abeltje gaat wel... maar ze vragen 15 punten entree man.![]()
Die shit laat je staan. Maak er dan gelijk Ajax MSN SC #1 van.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kraag, Astore, NFD enz gaan niet?
Gaan er nog een stel naar Schotland?
ik was bezig ja, ben op pagina 1 begonnen met ruimen dan ben ik niet ineens op pagina 7.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nu edit je een volkomen terechte opmerking van Daggla weg, maar laat je:
[..]
[..]
[..]
Die shit laat je staan. Maak er dan gelijk Ajax MSN SC #1 van.
Nu wel weg, maar dan nog.
Even een reactie op jou reactie in het ajax topic. Ik zie nu pas dat er een evaluatietopic is. Ga mrogen op vakantie maar daarna zal ik me erover gaan buigen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
Ik was tegelijk bezig met rubber (wist niet dat hij ook bezig was) en ik heb die reacties die jij hier neerzet verwijderd, BS.
En ook die van de oefenwedstrijden, omdat het slowchat is.
Okay, kijk er naar uitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
Even een reactie op jou reactie in het ajax topic. Ik zie nu pas dat er een evaluatietopic is. Ga mrogen op vakantie maar daarna zal ik me erover gaan buigen.
Wij vinden dat eindeloze gelul van die teletekstgasten ook niet boeiend en andersom. Inhoudelijke reactie volgt dus nog.![]()
niet echt hoogstaande discussies zijn er over het hele forum, als het maar Ajax gerelateerd is. Maar er is bij een aantal users ook de behoefte om te posten over de hyves van een bekendequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Het probleem is een beetje dat het gelul over eventuele aankopen ook SC is. Dat valt echter minder op als Seth en Apfel het over Schotland oid hebben. Want, je kan immers ook over een linksbenige rechtsbuiten uit Noord-Ierland die door AC Milan is verhuurd aan RC Lens maar misschien toch wel haalbaar is praten op MSN of Hyves. Dat zijn echt geen hoogstaande discussies die gevoerd worden...
Aankopen vind ik niet offtopic, dat heeft met Ajax te maken. Kan ook nergens anders gepost worden, dus daar zie ik het probleem niet van in. Wel alle andere posts die niets met Ajax te maken hebben; dit keer Hyves, kloon van Jasza en gechat tussen HeinekenAFCA en Apfel. Volgende keer weer wat anders. Deze post vind ik wel een leidraad hoe er gepost moet worden, maar helaas is daar nooit een tegenreactie op gekomen. Nu kunnen we alleen wat met de reacties in het evaluatietopic, maar daarin hebben natuurlijk niet alle Ajaxtopicposters - zoals Sethje - hun mening gegeven. En dat is jammer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Het probleem is een beetje dat het gelul over eventuele aankopen ook SC is. Dat valt echter minder op als Seth en Apfel het over Schotland oid hebben. Want, je kan immers ook over een linksbenige rechtsbuiten uit Noord-Ierland die door AC Milan is verhuurd aan RC Lens maar misschien toch wel haalbaar is praten op MSN of Hyves. Dat zijn echt geen hoogstaande discussies die gevoerd worden...
eens!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is absoluut zo, alleen, posts met de vraag of Kraag, NFD of wie dan ook naar Schotland gaan kunnen toch gewoon? Juist dát is Ajax.
Kan prima ja, volgens mij heb ik enkele posts onnodig verwijderdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is absoluut zo, alleen, posts met de vraag of Kraag, NFD of wie dan ook naar Schotland gaan kunnen toch gewoon? Juist dát is Ajax.
waar gehakt worden vallen spaandersquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan prima ja, volgens mij heb ik enkele posts onnodig verwijderd. Excuses daarvoor.
Welk gesprek tussen Seth en Apfel bedoel je? Die ik heb verwijderd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is het gesprek tussen Seth en Apfel, dat overduidelijk Ajax-gerelateerd is, wel gechat en een gesprek tussen twee anderen over een ander Ajax-gerelateerd onderwerp niet? Ik vind een conversatie over een trip naar Ajax toe meer met Ajax te maken hebben dan bijvoorbeeld een hele 'discussie' over Krkic.
En laten we het er even over eens zijn dat iemand zijn hyves bespreken inderdaad niet in het Ajax topic hoort.
Ik vind eigenlijk van niet. Waarom niet? Omdat de meesten nog nooit van hen hebben gehoord, en omdat het antwoord ook niets toevoegt behalve voor degene die de vraag stelt. Het is een incrowd-gesprek, waar het grootste deel van de users geen belangstelling voor hebben. Dat het toevallig over een actie gaat die gerelateerd is aan Ajax doet daar verder niets aan af.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |