Niet liegen je wilt dat stiekem ook zienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:23 schreef Ordinair het volgende:
[..]
OH MIJN GOD!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Schijnt naar een 3e divisie club in Spanje te gaan..
Kon Kaka niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:23 schreef Nashje het volgende:
Perez schijnt in een ruil met Van der Vaart te worden betrokken.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:28 schreef Chivu het volgende:
Volgens mij is Damián nog lang niet klaar voor het eerste.
Nee, hij aast op een vertrek naar Chelsea..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:36 schreef BB-boy het volgende:
Benni wil weg bij Blackburn (kan me er wel iets bij voorstellen met de hete adem van Righters in je nek).
[afbeelding]
Ik zeg halen!
Enig idee waarom hij weg wil?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:36 schreef BB-boy het volgende:
Benni wil weg bij Blackburn (kan me er wel iets bij voorstellen met de hete adem van Righters in je nek).
[afbeelding]
Ik zeg halen!
Haha, dan zou je serieus lijken op iemand die naar elke uitwedstrijd gaat. Misschien dat sommigen die ook wel es een uitwedstrijdje bezoeken weet wie ik bedoel.quote:
Nou je 't zegtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dan zou je serieus lijken op iemand die naar elke uitwedstrijd gaat. Misschien dat sommigen die ook wel es een uitwedstrijdje bezoeken weet wie ik bedoel.![]()
Niet haalbaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:36 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Ik zeg halen!
Zonde, mooie reden om onder suffe familiaire verplichtingen uit te komen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:51 schreef Silenus het volgende:
Ajax - FC Twente is dus níet op tweede kerstdag, maar een dag later. Wel relaxt natuurlijk.
Klopt, ben je het ook met me eens? Zo niet, dan komt dat nog wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Leuk die rugnummers, ik gok alleen dat Montana het anders zou doen . . . .
Serieus, weet ook meteen wie je bedoelt. Niet echt vrouwelijk, nogal lang enzo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, dan zou je serieus lijken op iemand die naar elke uitwedstrijd gaat. Misschien dat sommigen die ook wel es een uitwedstrijdje bezoeken weet wie ik bedoel.![]()
Jup, doen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:59 schreef Luco het volgende:
Perez vs V.d. Vaart? Doen??
Rot toch op met die onzin berichten. VdV komt echt niet terug naar Ajax.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:59 schreef Luco het volgende:
Perez vs V.d. Vaart? Doen??
Na Spanje wel..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:31 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Rot toch op met die onzin berichten. VdV komt echt niet terug naar Ajax.
Zeg nooit, nooit. Gudjohnsen schijnt naar de kakkerlakken te gaan.quote:
Dan ruilen we een 37-jarige Perez tegen Van der Vaartquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:37 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Na Spanje wel..Maarja, kan je nog minstens 4 jaar wachten..
ajax hoeft niet zo nodig, wij werden niet 9e.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:16 schreef TC03 het volgende:
Waar blijven de echte aankopen jognesn!?11 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:16 schreef TC03 het volgende:
Waar blijven de echte aankopen jognesn!?11 [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Amen. En de eerstvolgende klapmongool die nu weer serieus oppert waar de 'echte aankopen' blijven, die hangen we aan zijn ballen op aan hek van het trainingsveld.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
ajax hoeft niet zo nodig, wij werden niet 9e.![]()
Nepsupporters zijn het, opeens wil iedereen een seizoenskaart daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:25 schreef Silenus het volgende:
Mede Ajacieden, prent deze schijtlollige berichtjes van onze vriendelijke arbeiders uit Rotterdam even goed in jullie hoofd.
En haal ze weer tevoorschijn als we ze op 11 november weer as always vernederd hebben in de Kuip. Humor op afbetaling, zo moet je het zien!
Niks verhuren. Kopen gvd.quote:Sparta wil Krohn-Dehli opnieuw huren 3 juli 2007
Michael Krohn-Dehli is opnieuw in beeld bij Sparta, zo meldt het Algemeen Dagblad. Technisch directeur Danny Blind van de Kasteelclub is nog op zoek naar een linksbenige middenvelder. Krohn-Dehli, die nog tot medio 2009 onder contract staat bij Ajax, speelde het afgelopen half jaar al op huurbasis voor Sparta.
De Deens international is nu wederom in beeld om op huurbasis naar Rotterdam te verkassen. Blind haalde Krohn-Dehli als trainer van Ajax in de zomer van 2006 naar De Arena. In de hoofdmacht van Ajax kwam de middenvelder echter slechts tot drie officiële wedstrijden. Ook voor het komend seizoen zijn de kansen op speeltijd voor Krohn-Dehli minimaal.
Aldus de zo betrouwbare site voetbalmax.nlquote:Onlangs werd er in vele media vermeld dat Boudewijn Zenden in vergevorderde onderhandelingen was met Ajax. De speler van Liverpool mag vertrekken en het afronden van de transfer lijkt nu, enige tijd later, slechts een kwestie van tijd.
De middenvelder zou bij Ajax een sterk vierkant moeten gaan vormen met Edgar Davids, Gabri en Wesley Sneijder.
Jezus man, wat een pauper site is datquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef BB-boy het volgende:
Wie kwam er nog meer volgens voetbalmax?
Ow ja Fowler
duhquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil even kort wat rechtzetten.
Gisteren werd ik door PizzaSalami aangesproken op een zogenaamde spelfout: KLIK
Ik typte namelijk de zin:
"Ben ik de enige die het liefdadigheidsgehalte van het werk in Cape Town ook wel gewoon mooi vindt?"
Vindt met 'dt' dus. En dat klopt dus wel! Ik werd er d.m.v. een PM, van een zeer gewaardeerde user, op geattendeerd dat het grammaticaal gezien dus gewoon klopt.
Ik wilde jullie deze correctie niet onthouden, misschien voorkom ik zo dat jullie het in de toekomst wel fout zouden schrijven.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:38 schreef Flashwin het volgende:
[..]
duh
maw Pizzasalami ik ben een nerd die in het vervolg zn bek moet houden![]()
Gelukkig worDT hij geen journalistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil even kort wat rechtzetten.
Gisteren werd ik door PizzaSalami aangesproken op een zogenaamde spelfout: KLIK
Ik typte namelijk de zin:
"Ben ik de enige die het liefdadigheidsgehalte van het werk in Cape Town ook wel gewoon mooi vindt?"
Vindt met 'dt' dus. En dat klopt dus wel! Ik werd er d.m.v. een PM, van een zeer gewaardeerde user, op geattendeerd dat het grammaticaal gezien dus gewoon klopt.
Ik wilde jullie deze correctie niet onthouden, misschien voorkom ik zo dat jullie het in de toekomst wel fout zouden schrijven.
Oh ja, en AJAX!![]()
slechtste.tvp.ooit.
Ja maar donderdag is al de eerste training!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef denthemen het volgende:
het is verdomme net Juli, we hebben tot September hoor
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:07 schreef Messenga het volgende:
Transfernieuws waar blijf je.
Ja nog iets minder dan 2 maand ja.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:29 schreef Luco het volgende:
Ajax!
Maar goed, nog geen spraakmakende transfers tot nu toe dus?
In positieve zin dus
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is wel heeeeeeeeeeel angstvallig stil rondom onze club![]()
quote:
ZzzZzZzZzzZzZzzz....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef w00h00 het volgende:
ontopic weer dames?
Waar blijven die aankopen en verkopen??
Zijn ze met vakantie in de ArenA?
Ik weet niet of je de eerste bent, maar jij krijgt de twijfelachtige eer:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:16 schreef w00h00 het volgende:
ontopic weer dames?
Waar blijven die aankopen en verkopen??
Zijn ze met vakantie in de ArenA?
Ik zie je bij de eerste thuiswedstrijd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:22 schreef Blight het volgende:
Amen. En de eerstvolgende klapmongool die nu weer serieus oppert waar de 'echte aankopen' blijven, die hangen we aan zijn ballen op aan hek van het trainingsveld.
Moet dit zo langzamerhand niet in het schoeneet topic?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:22 schreef Blight het volgende:
.:
Amen. En de eerstvolgende klapmongool die nu weer serieus oppert waar de 'echte aankopen' blijven, die hangen we aan zijn ballen op aan hek van het trainingsveld
Ik eis dat je dat terugneemt DD:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kan wel zijn, er wonen wel lelijke wijven.
oke geilquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:51 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de eerste bent, maar jij krijgt de twijfelachtige eer:
[..]
Ik zie je bij de eerste thuiswedstrijd.
Ik had dezelfde gedachten.quote:
Neequote:Op woensdag 4 juli 2007 00:41 schreef BB-boy het volgende:
In een Ajax.netwerk topic werd Adu al geopperd. Zou een aardige vervanger voor Sneijder kunnen zijn.
Rigters was ook topscorer dus zegt niks.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:48 schreef BB-boy het volgende:
Gehyped of niet, hij heeft er toch weer 3 inliggen vanavond.
Moeten ze jou ook vastbinden?quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:49 schreef PizzaSalami het volgende:
Waar blijven de echte aankopen?
Te duur lijkt mij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:53 schreef BB-boy het volgende:
Van wat ik vanavond heb gezien is het gewoon een goede voetballer. En of hij onhaalbaar is weet ik niet, zijn manager zei een half jaar geleden nog dat hij naar Ajax of psv moest gaan omdat het beter voor zijn carriere zou zijn.
En Rigters is ook gehyped...quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Rigters was ook topscorer dus zegt niks.
En haalbaar zal Adu toch niet zijn.
Mooi Kenneth blijft. Prima bankzitter.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Perez zou niet in meer in beeld zijn bij PSV: http://www.ad.nl/sport/article1482290.ece
Is dat een nieuwe tactiek van PSV of krijg ik een kratje van PyThje?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:44 schreef Badabingea het volgende:
Wij willen aankopen!
GTST is er niets bij.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
Kenneth Perez zou niet in meer in beeld zijn bij PSV: http://www.ad.nl/sport/article1482290.ece
Is dat een nieuwe tactiek van PSV of krijg ik een kratje van PyThje?
Zelfs Tom de Mul en Kenneth Perez niet, waar ik al een soort afscheid van had genomen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geen nieuws is goed nieuws. Vooralsnog is er nog niemand verkocht.
quote:Charisteas kwam afgelopen zomer over van Ajax en werd in zijn eerste seizoen clubtopscorer met negen goals.
Dat zal komend seizoen wel anders zijn vrees ik...quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:34 schreef Longmen het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=94384/sc=f29a37
[..]
Even goedlachs als Roger?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:58 schreef Ordinair het volgende:
Ben benieuwd of Kenneth met een lach zal verschijnen op de training..
Ik denk dat Ten Cate harder lachtquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:58 schreef Ordinair het volgende:
Of mag ie plaats nemen op de tribune?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Mooi Kenneth blijft. Prima bankzitter.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/fun/bizar/article1482092.ece![]()
Misschien dat De Mul het niet droog houdt, vanwege de harde sfeer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:58 schreef Aanvoerder het volgende:
Er valt ook echt niets te melden he? Zal het morgen droog blijven tijdens de training?
Ik ben blij dat ie blijft en ik hoop dat hij en HTC een goed gesprek zullen voeren om het voor beiden plezierig te maken. Perez is gewoon van grote klasse en het zou dood zonde zijn om die jongen niet optimaal te benutten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:58 schreef Ordinair het volgende:
Amsterdamrijnkanaal is dichtbij!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien dat De Mul het niet droog houdt, vanwege de harde sfeer.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien dat De Mul het niet droog houdt, vanwege de harde sfeer.
Lijkt me geen goede competitie voor hem. Materazzi en Co. hebben binnen drie maanden zijn korte wonderpootjes permanent onder z'n lichaam vandaan geschopt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Kut.
Fiorentina zou interesse hebben in Wesley Sneijder.
Ik weet wel zeker vn niet..quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Daar gaat 'ie niet heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |