Hey Arma, jij hebt ook geen zak te doen op je werk geloof ik of wel?quote:
Er ligt wel wat, maar dat kan ook tot morgen wachten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey Arma, jij hebt ook geen zak te doen op je werk geloof ik of wel?
Ja niet dus. Haal er maar weer uit. koeiehol.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:39 schreef alexalex het volgende:
hahaha okee leuk
hahah heel volwassen zak, ik heb wel een beetje scheit aan de meningen van al jullie 40+ ers... Vind jullie zowiezo vrij kansloos.. Ga werken ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja niet dus. Haal er maar weer uit. koeiehol.
ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:40 schreef alexalex het volgende:
zijn toch meer de meningen van de vrouwen die me intresseren...
Leer Nederlands, gore kut vmbo'er die je er rond loopt. Haal die piercing uit je lijf, ga een vak leren en hou voorlopig je smoel. Dag drol.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:44 schreef alexalex het volgende:
[..]
hahah heel volwassen zak, ik heb wel een beetje scheit aan de meningen van al jullie 40+ ers... Vind jullie zowiezo vrij kansloos.. Ga werken ofzo
Hahah valt wel mee hoor... Zolang ik en me meisje het leuk vinden, vind ik het best. Vroeg het me gewoon af... Ieder zijn ding toch.. Als ik iets populairs wou had ik wel een tribal tattoe genomen net als iedereen....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:45 schreef Armageddon het volgende:
Zal ik ook nog wat vrouwen vragen? Of is het wel genoeg zo denk je?
Ik zie die gozer nu al sip achter zijn pc zitten in z'n blote bast, kijkend naar zijn piercing.![]()
hahaha je moest is weten ouwe..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Leer Nederlands, gore kut vmbo'er die je er rond loopt. Haal die piercing uit je lijf, ga een vak leren en hou voorlopig je smoel. Dag drol.
Ja maar technisch gezien zegt ze gewoon op een volwassen manier dat het kansloos is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:03 schreef alexalex het volgende:
in elk geval 1 volwassen reactie....
Neem jij nog een breezer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:47 schreef Puck1 het volgende:
jemig wat een negatieve opmerkingen allemaal..
durf er zelf maar eens een te nemen..dat doet volgens mij heel erg veel pijn..
vindt het erg mooi, staafje of ringetje..trek je maar niets aan van die stomme opmerkingen over dat je dan wel een 'vmbo er moet zijn' slaat werkelijk nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |