abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 december 2006 @ 12:16:29 #1
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_44324161

Heb jij er een? Hoeveel? Waar? Wat vinden je ouders ervan? Of weten ze het niet? Wil je er een maar durf je niet? Heb je vragen?

Centraal Piercing Topic

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen. __________________________________________________________________________________

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt. Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt. Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn). Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is. Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is. __________________________________________________________________________________

***Let op!*** - Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden. - Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV. - Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn. - De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon. - Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts). - Maak je sieraden regelmatig schoon. - De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing. __________________________________________________________________________________

Vorige delen: Centraal Piercing Topic #1 Centraal Piercing Topic #2

zie ook de centrale piercing topics in LIF

Reminder: als je de 300ste post maakt, moet je een nieuw topic openen! - Hier kun je de OP vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door saaw op 18-12-2006 14:15:32 ]
an urge to help mankind overcomes me
  maandag 11 december 2006 @ 12:24:54 #2
105263 Litso
Interlectueel.
pi_44324274
*meldt

Ik heb een piercing in mijn derde tepel. Tof genoeg om op BMEzine te staan

Laten zetten bij l'Extremiste in Arnhem. Goede tattoo- en piercingshop, staat ook jaarlijks op Lowlands

-edit-
Ik zit op school dus ik heb niet echt de behoefte uitgebreid tussen de foto's te zoeken, maar ik geloof dat ik er nog wel tussen sta.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  maandag 11 december 2006 @ 12:42:32 #3
74276 saaw
pi_44324532
ik heb zelf een tepelpiercing [links]
gewoon een staafje met 2 [redelijk grote] zwarte bolletjes
verder in mn rechter oor een traguspiercing en 3 oorbellen
in mn linker oor ben ik bezig met stretchen, tot 8 mm

binnenkort een lippiercing aan de [voor mij] rechterzijkant
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 12 december 2006 @ 13:35:38 #4
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_44355066
Leuk! Ik neem deze even mee in MyAT. Heb zelfs geen Piercings maar goed vind het leuk om de verhalen te lezen van anderen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_44401960
Ik heb een labret, en drie tongpiercings( achter elkaar ) Oh, en een mini-navelpiercing
pi_44404098
8 oorbellen, 1wenkbrouw..
Maar ik wil nog wel een tongpiercing
pi_44504462
piercins zijn vies vind ik
off the wall
  zondag 17 december 2006 @ 13:34:54 #8
74276 saaw
pi_44504940
quote:
Op zondag 17 december 2006 13:19 schreef jors het volgende:
piercins zijn vies vind ik
vies? hoezo dat?
pi_44513491
Ik heb bijna 2 jaar een tepelpiercing en een clithoodpiercing, alebei ringetjes en ben er nog steeds erg blij mee Alleen hier blijft het wel bij, meer hoef ik er niet En heb er ook geen behoefte aan om een staafje ipv een ringetje ofzo te nemen. Ik heb ze trouwens allebei tegelijkertijd laten zetten bij Tattoo Bob
  maandag 18 december 2006 @ 14:31:01 #10
74276 saaw
pi_44536960
pi_44553561
Ik heb van de een op de andere dag een labret genomen.. maar spijt.. echnie!!

Was alleen beetje bang dat hij zou ontsteken omdat ik naar Afrika ging op safari.
Maar dat is gelukkig niet gebeurt.

Of ik er meer wil.. ik heb geen idee waar eigenlijk.
In het gezicht vind ik wel de leukste piercings, maar ik vind het wel goed zo. Niet te druk enzo
pi_44558301
Ik zal morgen ff foto's posten Heb een lippiercing, horizontale wenkbrauw, industrial en tong
† The 3 Kings †
pi_44558928
Met wat voor producten maak je een pas gepiercede/geschoten oorgaatje (oorlel) dan wel schoon?
pi_44558942
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 01:01 schreef ShowChat het volgende:
Met wat voor producten maak je een pas gepiercede/geschoten oorgaatje (oorlel) dan wel schoon?
Bij de shop kan je zo een flesje kopen
  dinsdag 19 december 2006 @ 01:12:41 #15
74276 saaw
pi_44559074
voorzichtig wassen met antibacteriele zeep [unicura, sebamed, oid]
pi_44559162
Mijn werd geadviseerd eerst met unicura en daarna met zo'n speciaal flesje wat ze bij de piercingshop verkopen( zo een klein wit flesje)
pi_44559198
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 01:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Bij de shop kan je zo een flesje kopen
ik kreeg gewoon 2 flesjes ( voor allebei piercings 1 )
  dinsdag 19 december 2006 @ 01:29:32 #18
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_44559240
geen
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_44559304
Oké, morgen wat antibacteriele zeep zoeken dus, of ff langs de piercingshop! Dankje.
  dinsdag 19 december 2006 @ 07:13:07 #20
74276 saaw
pi_44560023
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 01:38 schreef ShowChat het volgende:
Oké, morgen wat antibacteriele zeep zoeken dus, of ff langs de piercingshop! Dankje.
niet of!
allebei!
zeep haal je gewoon bij de etos/kruidvat odi
en dan ook zo een flesje
pi_44561469
Ik heb sterilon gebruikt, en je kan zeggen wat je wil, maar t heeft perfect gewerkt
† The 3 Kings †
pi_44564322
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 07:13 schreef saaw het volgende:

[..]

niet of!
allebei!
zeep haal je gewoon bij de etos/kruidvat odi
en dan ook zo een flesje
! Oké!
pi_44566544
ff gekopieërd uit t andere topic
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:05 schreef TheSorrow het volgende:

Lippiercing, industrial, en een horizontale wenkbrauw

En mn tongpiercing (hier zie je de horizontale ook beter ^^)
-edit-
tat's even eruit gevist. daar gaat het hier niet over wel goed idee voor een nieuw topic!

[ Bericht 27% gewijzigd door saaw op 19-12-2006 15:14:11 ]
† The 3 Kings †
  zondag 4 februari 2007 @ 15:20:07 #24
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_45972670
nou ik kwam op een site veel fotos van allerhande piercings en nog wat vreemde dingen.

http://www.bmezine.com/pierce/05-lips/bme-pg05.html

Er zijn dus mensen die een staaf vanaf het tandvlees helemaal naar de onderkant van de kin laten schieten en ook nog wat fotos van lipplates dus een tunnel in je lip. Vraag me af of dat in Nederland ook al gebeurd. Ik vind het vooral heel erg smerig. Misschien ben ik met mijn ene lippiercing gewoon erg conservatief

Maar nu the real deal. Ik zoek een nieuwe lippiercing hij zit aan de zijkant van mn lip. Het liefst heb ik een roze ringetje helemaal rond of een ringetje met aan de twee uiteinde een kleindobbelsteentje van rood plastic. Heb ik nu teveel eisen of niet? Ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken. Dus weet iemand goede winkels?
Life is easy with your eyes closed
  maandag 5 februari 2007 @ 22:22:30 #25
74276 saaw
pi_46023785
kijk eens op alloverpiercings.nl
veel segmentringen in verschillende maten [geen kleuren geloof ik, helaas]

ik twijel nogsteeds tussen een tongpiercing en schuine lip, kom er maar niet over uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')