Auw... pijnlijk Randa!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:17 schreef Randa_v het volgende:
Fijn Mwana dat je uitslagen goed waren.![]()
Heb een wondje op mijn tepel, grmbl, en dat doet zeer. Bij liggend voeden pikt Merlijn niet niet als hij er andersom aan moet dus met zijn beentje naast mijn hoofd. Zal de leeftijd wel zijn, dus hier wordt nu nog minder gevoed. Morgen even de Avent tepelcreme halen, iemand had er tijdens de zwangerschap veel baat aan gehad, dus even proberen. Ik vind het niet erg dat hij veel minder drinkt nu en eigenlijk ben ik wel blij dat zoveel minder is. De nachtvoedingen lijken nu echt gestopt en overdag vraagt hij nu op een nette manier om de borst. Ik heb hem geleerd om met zijn vingertje aan te wijzen wat hij wil. Hij maakt ook geen probleem er van als ik nee zeg. Het valt me reuze mee. Helemaal stoppen kan ik me nog niet voorstellen, iedere dag wat drinken bij mamma is toch ook wel erg gezellig.
Nee, ik heb gelukkig nog nooit last gehad van spruw. deze lijkt wel een beetje op een afklopsmiley :quote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef PM-girl het volgende:
Gebruik je nu zelf ook gentiaanviolet?
alsof je zelf dan nog zo lekker slaapquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:50 schreef chacama het volgende:
en.... "nog steeds nachtvoeding?" .... gewoon laten huilen.....![]()
Daar had ik dus mee moeten openenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
alsof je zelf dan nog zo lekker slaap![]()
Iris gaat dan alleen maar harder blèren, dus op een gegeven moment geef je (ik wel iig) toch wel toe. En als ze wat te eten krijgt (borst of fles, net hoe mijn pet staat), ligt ze met een kwartiertje weer lekker te slapen
Mwana, fijn dat je gewoon nog bv kan blijven geven!
Hier ook!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
Iris gaat dan alleen maar harder blèren, dus op een gegeven moment geef je (ik wel iig) toch wel toe. En als ze wat te eten krijgt (borst of fles, net hoe mijn pet staat), ligt ze met een kwartiertje weer lekker te slapen
Grappig is dat he, Quinten pakt nu vaak zijn polsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:43 schreef PM-girl het volgende:
Overigens hebben we hier weer een nieuwe truc, wanneer de melk niet meer interessant genoeg is, draai je toch gewoon je hoofd om tot je iets anders aanhapbaar ziet? Een stukje arm, blote buik of je eigen teen bijvoorbeeld en dan net zo lekker door blijven drinken!![]()
Drinkt ie niet slapend. Maud drinkt de laatste voeding (tenzij ze zelf wel wakker wordt) slapend.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:18 schreef beefcake het volgende:
Hier is het net andersom, ik moet Quinten wakker maken als hij slaaptMet geen stok wakker te krijgen dat kind, slaapt rustig 12 uur achter elkaar. Maar vier weken terug bleek op het cb dat hij afgevallen was en nu hebben we de late voeding weer ingevoerd. Gelukkig heeft het wel het gewenste effect, maar ik vind het nog steeds sneu om het wakker te moeten maken
For what's worth it...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:50 schreef chacama het volgende:
Saffier, inderdaad 1 voeding per week. En met kolven was het geloof ik....alleen de druk eraf kolven, omdat je anders blijft vragen. Check even bij Moonah, die is heel gericht gestopt met bv geven ivm medicijnen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:39 schreef nebelung het volgende:
pssss Moonah, jij zegt altijd BVN, maar het is VBN![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |