quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:26 schreef Belana het volgende:
ach ja, dat is natuurlijk helemaal afgestemd op die fles![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 06:48 schreef Belana het volgende:
PM girl, ik vind het nog steeds zo geweldig he dat je nog steeds bv geeftSimon is zelfs zonder hoedje gaan drinken toch na verloop van tijd?
Thx voor de tip.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:24 schreef Beaker het volgende:
P_iglet, ik heb de Medela swing kolf en dat is echt een waanzinnig ding! Hij is erg compact en werkt ook op batterijen!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef nebelung het volgende:
OT: Beaker, ik had rompers gekocht, je weet wel van die drie-in-pakje. En nou trek ik er 1 vanochtend uit en zie ineens dat het er 1 is met een schaapje! Heel erg leuk, wit met roze. Ik moest meteen aan Jet denken! Wil je hem hebben?
Tis maat 74/80 en 1 keer gedragen en gewassen (zit er nu in).
Ja, die kun je kopen. Even bij de medela-leverancier vragen. Hier heeft de thuiszorg ze, maar dat komt omdat die medela als uitleenpompen heeft. Mocht het niet lukken, laat het ff weten. Ik heb er sowieso wel eentje als reserve liggen. Zelf kolf ik nl. niet meer en anders heb ik nog altijd mijn avent handpomp.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:02 schreef Beaker het volgende:
Die witte flapjes kun je die kopen? Ik heb er maar 1 en dus geen reserve
P_iglet! Hij is mooi![]()
Zou goed kunnen. Ik wilde nl. net posten of jullie me de volgende keer willen vragen welke tijd van de maand het is voor me. Want dit had dus absoluut met ongesteldheid te maken. Ze drinkt nu de flessen minder en desto langer bij mij. En ik....? Ik vind het stiekum toch wel heel heel erg fijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:21 schreef PM-girl het volgende:
Hier gaan we door een soortgelijk iets, De voeding van 7:00 uur en 's nachts (jawel, ze zijn weer terug!) gaan erg goed, de andere zijn meer hap snap. Ik merk dat de plasluiers ook wat minder zijn momenteel. De wereld is gewoon te interessant voor zo'n kleintje!
Ook het kolven levert minieme hoeveelheden op. Maar wellicht wordt een en ander veroorzaakt door de menstruatie.
Wij voldoen ook niet meer aan die 'eisen' maar ik ben nog niet ongesteld geweest. Nu maar hopen dat het door de borstvoeding komt en niet door iets andersquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:56 schreef E.T. het volgende:
Verder is de kans op een menstruatie het kleinst als je op aanvraag voedt, er eenmalig niet langer dan 6 uur tussen twee voedingen zit en er minimaal 1 voeding tussen 2 en 6 uur 's nachts zit.
(is trouwens geen garantie, want ik voldeed overal aan, maar werd bij beide kinderen na een maand of 4 weer ongesteld)
Dan nog vind ik dat ze er te lang mee gewacht hebben. Je hebt er al zolang last van. Maar goed. Het is nu eindelijk gedaan en hopelijk is dan ook snel voorbij.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:28 schreef PM-girl het volgende:
Wij starten binnenkort met een kdv, 1 dag per week. Nu gekruiken ze daar een magnetron op advies van de GGD, om zowel fv als bv op te warmen.
Ik geloof dat ik toch liever heb dat ze de fleswarmer gebruiken, dat mag ook gewoon. Of moet ik me eroverheen zetten, nu de bv niet langer de enige voeding is die binnenkomt?
Overigens slik ik nu diflucan200, ik zag ineens op het etiket wat de prijs is, oh my god, 155 euro voor een 2 weken kuur!Nu snap ik waarom ze niet direct dit middel voor wilde schrijven!! (en waarom ik dit jaar ook echt mijn noclaim niet zal krijgen!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |