heequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef nebelung het volgende:
[..]
Hee tante Bepje, ik heb je nog niet gezien! Gefeliciteerd met Iris!!(en een jaar bv toch ook?!)
Ze ging ook weer meer drinken, want we hebben de gekolfde melk na het avondeten vervangen door een live voeding. Alleen is ze sinds twee weken helemaal om en drinkt ze heel veel bij het eten. Ik vind het te onpraktisch om mezelf om de drie happen uit te kleden, dus ze krijgt water of diksap. Buiten het eten drinkt ze nu nog maar weinig. Is snel gegaan ineens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef LadyS het volgende:
Yppy, ik dacht dat Anna juist weer meer was gaan drinken (maar dat was voor mijn internetloze tijd, dus ik heb ongetwijfeld wat gemist)
oeps....niet goed opgeletquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:34 schreef nebelung het volgende:
En wat ik vandaag al eerder schreef: ....
Is wel fijn als ze het zelf regelen he, dan hoef je je niet meer te bedenken hoe je het nu weer moe doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:36 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ze ging ook weer meer drinken, want we hebben de gekolfde melk na het avondeten vervangen door een live voeding. Alleen is ze sinds twee weken helemaal om en drinkt ze heel veel bij het eten. Ik vind het te onpraktisch om mezelf om de drie happen uit te kleden, dus ze krijgt water of diksap. Buiten het eten drinkt ze nu nog maar weinig. Is snel gegaan ineens.
Ja, daar kan ik me wat bij voorstellen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:36 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ze ging ook weer meer drinken, want we hebben de gekolfde melk na het avondeten vervangen door een live voeding. Alleen is ze sinds twee weken helemaal om en drinkt ze heel veel bij het eten. Ik vind het te onpraktisch om mezelf om de drie happen uit te kleden, dus ze krijgt water of diksap. Buiten het eten drinkt ze nu nog maar weinig. Is snel gegaan ineens.
Ze zijn 12 mei geboren, dus komend weekeinde 8 wk. 5 wk te vroeg, dus als je vanaf uitgerekende datum telt, dan zijn ze 3 wk. Weet niet hoe je het moet zien mbt fases edquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:51 schreef nebelung het volgende:
Hoe oud zijn je flensjes nou precies K-P? Het kan zijn dat ze regeldagen hebben, ze regelen dan de vraag en aanbod. Ze voeren zo ook je produktie wat op naar het, door hun gewenste, niveau.
Het is ook niet gek dat degene die de borst live heeft gehad het meest voldaan is. Live halen ze veel meer uit de borst. Laat dat sommetje maar vallen en kijk op je gevoel wat ze zo ongeveer willen drinken.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:36 schreef owlet het volgende:
En Nebelung, ik vind dat je altijd zo goed advies kan geven. Echt de stuwende (ghehe) kracht achter dit topic
Ik bedoelde eigenlijk meer als je "de boekjes" leest. Het ene boek geeft aan te tellen vanaf geb. datum, terwijl de ander de uitgerekende datum hanteert.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:13 schreef Jelief het volgende:
Dat ze te vroeg geboren zijn maakt daarvoor niet uit volgens mij, ze zijn gegroeid en willen meer drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |