Ik weet niet. Het was wel zoeen bus van de TNTquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef Sebasser het volgende:
Heb je zijn naam gehoord?
Laten we hem in elkaar slaan.
eer-ik, zo gaat het gerucht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef Sebasser het volgende:
Heb je zijn naam gehoord?
Laten we hem in elkaar slaan.
Hoe zag de chauffeur eruit? Hark in zijn reet dan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het was wel zoeen bus van de TNT
Klapmongool
Nummerbord?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet. Het was wel zoeen bus van de TNT
Klapmongool
Dit was hem:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe zag de chauffeur eruit? Hark in zijn reet dan!
De kansloosheid straalt van dit topic af...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:32 schreef MPG het volgende:
Godver. Breng ik mijn neefje naar school, rijdt er zoeen achterlijke klapmongool met zijn TNT-sprinter met een achterlijke vaart door de straat van de school. Hij moet minstens 90 gereden hebben. Gelukkig was de politie alert en is de kerel aangehouden. Ik mag lijen dattie nooit meer achter een stuur mag plaatsnemen
.
Ik liet mijn neefje niet spelenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:35 schreef OA het volgende:
[..]
De kansloosheid straalt van dit topic af...![]()
Trouwens van heel KLB...![]()
Laat dat pokkejong lekker niet op straat spelen..![]()
wassie aangelijnd?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik liet mijn neefje niet spelen. Ik bracht hem naar school josti! Zodat hij NIET net als jij kansloos artikelen om moet boeken op een kantoor
.
gatverdamme, gladjakkerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is de enige echte Erik van Dijk uit Ter aar!
Ik hoef niet met mijn neefjes door de regen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik liet mijn neefje niet spelen. Ik bracht hem naar school josti! Zodat hij NIET net als jij kansloos artikelen om moet boeken op een kantoor
.
er zijn er meer in ter aar, die erik van dijk hetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is de enige echte Erik van Dijk uit Ter aar!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die man moet toch zijn werk doen? Huilie!
nog niet, dat is voor morgen, want op straat stonden van die olifant-moedersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoef niet met mijn neefjes door de regen...![]()
Maar ff serieus: had jij er daadwerkelijk last van? Ik neem aan dat je op de stoep liep en dat hij daar niet reed?!![]()
http://maps.google.comquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Ter Aars, waar legt da?
Die chauffeur betaald wel belasting zodat jou kut kind naar school kan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
.
quote:
quote:Resultaten 1 - 10 van ongeveer 160 voor ter aars - Zoekopdracht aanpassen
Institute for Genomic Research - meer informatie »
9712 Medical Center Dr, Rockville, MD
(301) 838-0200
DBGET Result: RefSeq NC_008711
... Class II amino acyl-tRNA synthetases (aaRS) share a common fold and generally attach an amino acid to the 3' OH of ribose of the appropriate tRNA; ...
genome.jp
Regan's Nursery - meer informatie »
4268 Decoto Rd, Fremont, CA
(510) 797-3222 - 4.6 van de 5.0
Making Light: Rosa Monday
... The modern tea roses in general were just awful, and the AARS annual selections, which had their own little section, practically deliquesced. ...
nielsenhayden.com
Vlakbij Rectum.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Ter Aars, waar legt da?
ah, ok.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die zooi werkt hier niet, internet komt met de postduif hier
Vlakbij mijn dorpjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Ter Aars, waar legt da?
jij woont in hoogmade, woubrugge, langeraar, korteraar, aarlanderveen, nieuwkoop, nieuwveen, papenveer, of ergens in die buurt?quote:
jij komt daar zeker ook met je busje eventjes langsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij woont in hoogmade, woubrugge, langeraar, korteraar, aarlanderveen, nieuwkoop, nieuwveen, papenveer, of ergens in die buurt?
ik heb wel zin om even te scheuren jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij komt daar zeker ook met je busje eventjes langs
Ik wilde net oversteken, en toen kwam die klapmongool aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik hoef niet met mijn neefjes door de regen...![]()
Maar ff serieus: had jij er daadwerkelijk last van? Ik neem aan dat je op de stoep liep en dat hij daar niet reed?!![]()
Het is mijn kind niet, het is het kind van mijn zusjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die chauffeur betaald wel belasting zodat jou kut kind naar school kan.
Hoogmadequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij woont in hoogmade, woubrugge, langeraar, korteraar, aarlanderveen, nieuwkoop, nieuwveen, papenveer, of ergens in die buurt?
dood of niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wilde net oversteken, en toen kwam die klapmongool aan
Kon nog net op tijd wegspringen. Maar voor onze ogen werd een moeder? met haar dochtertje aangereden.
[..]
Het is mijn kind niet, het is het kind van mijn zusje.
Waar maak je je dan druk om? Het is niet eens je eigen kind.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, moeten ze maar aan de kant gaan hoor...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Kon nog net op tijd wegspringen. Maar voor onze ogen werd een moeder? met haar dochtertje aangereden.
[..]
Uhuh....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:49 schreef MPG het volgende:
[..]
En je zusje is 11 en moet eigenlijk zelf nog aan de hand?quote:[..]
Mijn zusje is wel 19 hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef OA het volgende:
[..]
Uhuh....![]()
[..]
En je zusje is 11 en moet eigenlijk zelf nog aan de hand?![]()
Foto?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn zusje is wel 19 hoor![]()
Meisjes die met de 7 jaar al zwanger zijn
quote:
meest schandelijke idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef TwyLight het volgende:
Daarom is mijn pakket er dus nog nietkut politie [afbeelding]!
7 ja? Da's vrij jong idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn zusje is wel 19 hoor![]()
Meisjes die met de 7 jaar al zwanger zijn
Juist. Mijn zusje is niet zo'n sletjequote:
Nee. Wat denk jij wel niet van mijn familie manquote:
Eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:05 schreef D-Devil het volgende:
Vastnagelen aan de schandpaal, ohja en z'n baas moet dreigen met ontslag.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:05 schreef D-Devil het volgende:
Vastnagelen aan de schandpaal, ohja en z'n baas moet dreigen met ontslag.
maar 11 is toch wel prima zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Wat denk jij wel niet van mijn familie man.
Ze was 11 toen mijn beste mattie haar voor het eerst nam.
Dat dacht ik ook jaquote:
En meneer schopt de geloofwaardigheid van zijn eigen topic keihard onderuit...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Wat denk jij wel niet van mijn familie man.
Ze was 11 toen mijn beste mattie haar voor het eerst nam.
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
En meneer schopt de geloofwaardigheid van zijn eigen topic keihard onderuit... [afbeelding]
Daar twijfel ik niet aan!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Weet jij het weer beter, meneer kantoorpikkie?
Jij bent dus bekend met de gewoonten bij ons op het kamp?quote:
Oh.....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent dus bekend met de gewoonten bij ons op het kamp?
Had je wat? He? He? Wil je matten?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Oh.....Je bent een kamper...
![]()
Neuh.. die gewoonten ken ik niet, maar er naar raden is overbodig... [afbeelding]
quote:
Dat weet ik ja. Ik zal zo eens in de Mercedes S600 stappen met mn broer en mattiesquote:
Tot over 2 uurtjes!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik ja. Ik zal zo eens in de Mercedes S600 stappen met mn broer en matties.
Whehe.. Ik rij tenminste niet te hardquote:
Wat een idioot is het. Hopelijk wordt hij zwaar gestraftquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:32 schreef MPG het volgende:
Godver. Breng ik mijn neefje naar school, rijdt er zoeen achterlijke klapmongool met zijn TNT-sprinter met een achterlijke vaart door de straat van de school. Hij moet minstens 90 gereden hebben. Gelukkig was de politie alert en is de kerel aangehouden. Ik mag lijen dattie nooit meer achter een stuur mag plaatsnemen
.
Eens!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:37 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
Wat een idioot is het. Hopelijk wordt hij zwaar gestraft.
Zeikerd. Die TNT-bus-chauffeurs moeten gewoon de verkeersregeltjes respecterenquote:
Heb jij ooit één bestelbusrijder gezien, al dan niet in werkverband, die zich netjes aan de regeltjes hield...?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeikerd. Die TNT-bus-chauffeurs moeten gewoon de verkeersregeltjes respecteren.
Ik zeg ook niet dat ze het doen. Dat is mijn klacht juist. Ze MOETEN het doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij ooit één bestelbusrijder gezien, al dan niet in werkverband, die zich netjes aan de regeltjes hield...?![]()
Nee, vast niet... die bestaan nl ook niet....![]()
Immer bumperkleven, veel te hard rijden, etc...![]()
Ik vind er ook geen reet aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:10 schreef Dingest het volgende:
Pakketten bezorgen![]()
Helaas ook een tijdje gedaan, maar wij reden tenminste nog in fatsoenlijke Mercedes Vito-busjes. Pakketten bezorgen is niets aan, de echte sport is het aftrappen van die wagens. Niet zozeer hard rijden, maar wel optrekken en dat ding overal overheen laten denderen om zo dicht mogelijk bij de deur te komenAchteruit door paden/stegen/straten rijden met hooguit vijf centimeter speling. De tractie controle was ook waardeloos, bij de eerste druppel regen slipten de banden direct weg. Leuk vermaak voor een maand of 2.
Pakketten bezorgen![]()
In zo'n busje rond rijden![]()
dat hebben de busjes van TNT zelf ook niet hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:15 schreef Dingest het volgende:
Bij ons waren ze trouwens ook te lui om een achteruitrij-geluidsignaal in te jassen of dodehoekspiegels erop te plaatsen. Kostte te veel. Het ging ons ook alleen om de veiligheid van anderen, want direct achter je kon je niets zien. Het schijnt dus ook niet de bedoeling te zijn dat je op anderen let![]()
Dat kan eer-ik geweest zijn!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef Mark_Rutte het volgende:
Ik werd laatst ook afgesneden door zo'n proleet in een auto van de TNT, rijdt gewoon met 60+ km/h over de stoep dat achterlijke volk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |