Heb jij ooit één bestelbusrijder gezien, al dan niet in werkverband, die zich netjes aan de regeltjes hield...?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeikerd. Die TNT-bus-chauffeurs moeten gewoon de verkeersregeltjes respecteren.
Ik zeg ook niet dat ze het doen. Dat is mijn klacht juist. Ze MOETEN het doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:25 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij ooit één bestelbusrijder gezien, al dan niet in werkverband, die zich netjes aan de regeltjes hield...?![]()
Nee, vast niet... die bestaan nl ook niet....![]()
Immer bumperkleven, veel te hard rijden, etc...![]()
Ik vind er ook geen reet aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:10 schreef Dingest het volgende:
Pakketten bezorgen![]()
Helaas ook een tijdje gedaan, maar wij reden tenminste nog in fatsoenlijke Mercedes Vito-busjes. Pakketten bezorgen is niets aan, de echte sport is het aftrappen van die wagens. Niet zozeer hard rijden, maar wel optrekken en dat ding overal overheen laten denderen om zo dicht mogelijk bij de deur te komenAchteruit door paden/stegen/straten rijden met hooguit vijf centimeter speling. De tractie controle was ook waardeloos, bij de eerste druppel regen slipten de banden direct weg. Leuk vermaak voor een maand of 2.
Pakketten bezorgen![]()
In zo'n busje rond rijden![]()
dat hebben de busjes van TNT zelf ook niet hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:15 schreef Dingest het volgende:
Bij ons waren ze trouwens ook te lui om een achteruitrij-geluidsignaal in te jassen of dodehoekspiegels erop te plaatsen. Kostte te veel. Het ging ons ook alleen om de veiligheid van anderen, want direct achter je kon je niets zien. Het schijnt dus ook niet de bedoeling te zijn dat je op anderen let![]()
Dat kan eer-ik geweest zijn!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef Mark_Rutte het volgende:
Ik werd laatst ook afgesneden door zo'n proleet in een auto van de TNT, rijdt gewoon met 60+ km/h over de stoep dat achterlijke volk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |