abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51093560
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:23 schreef MPG het volgende:

[..]

Zeikerd. Die TNT-bus-chauffeurs moeten gewoon de verkeersregeltjes respecteren .
Heb jij ooit één bestelbusrijder gezien, al dan niet in werkverband, die zich netjes aan de regeltjes hield...?
Nee, vast niet... die bestaan nl ook niet....
Immer bumperkleven, veel te hard rijden, etc...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:31:05 #82
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_51093717
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:25 schreef OA het volgende:

[..]

Heb jij ooit één bestelbusrijder gezien, al dan niet in werkverband, die zich netjes aan de regeltjes hield...?
Nee, vast niet... die bestaan nl ook niet....
Immer bumperkleven, veel te hard rijden, etc...
Ik zeg ook niet dat ze het doen. Dat is mijn klacht juist. Ze MOETEN het doen .
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_51095126
Pakketten bezorgen
Helaas ook een tijdje gedaan, maar wij reden tenminste nog in fatsoenlijke Mercedes Vito-busjes. Pakketten bezorgen is niets aan, de echte sport is het aftrappen van die wagens. Niet zozeer hard rijden, maar wel optrekken en dat ding overal overheen laten denderen om zo dicht mogelijk bij de deur te komen Achteruit door paden/stegen/straten rijden met hooguit vijf centimeter speling. De tractie controle was ook waardeloos, bij de eerste druppel regen slipten de banden direct weg. Leuk vermaak voor een maand of 2.

Pakketten bezorgen
In zo'n busje rond rijden (maar wel voorzichtig hoor)
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:12:05 #84
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_51095170
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:10 schreef Dingest het volgende:
Pakketten bezorgen
Helaas ook een tijdje gedaan, maar wij reden tenminste nog in fatsoenlijke Mercedes Vito-busjes. Pakketten bezorgen is niets aan, de echte sport is het aftrappen van die wagens. Niet zozeer hard rijden, maar wel optrekken en dat ding overal overheen laten denderen om zo dicht mogelijk bij de deur te komen Achteruit door paden/stegen/straten rijden met hooguit vijf centimeter speling. De tractie controle was ook waardeloos, bij de eerste druppel regen slipten de banden direct weg. Leuk vermaak voor een maand of 2.

Pakketten bezorgen
In zo'n busje rond rijden
Ik vind er ook geen reet aan.
Wij rijden in sprinters, achterwiel aandrijving is leuk, vooral als het ietwat glad is.
Altijd wel een mooie sport om die dingen dwars te krijgen
Signature.
pi_51095296
Bij ons waren ze trouwens ook te lui om een achteruitrij-geluidsignaal in te jassen of dodehoekspiegels erop te plaatsen. Kostte te veel. Het ging ons ook alleen om de veiligheid van anderen, want direct achter je kon je niets zien. Het schijnt dus ook niet de bedoeling te zijn dat je op anderen let
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:16:54 #86
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_51095343
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:15 schreef Dingest het volgende:
Bij ons waren ze trouwens ook te lui om een achteruitrij-geluidsignaal in te jassen of dodehoekspiegels erop te plaatsen. Kostte te veel. Het ging ons ook alleen om de veiligheid van anderen, want direct achter je kon je niets zien. Het schijnt dus ook niet de bedoeling te zijn dat je op anderen let
dat hebben de busjes van TNT zelf ook niet hoor.
Het achteruitrijsignaal werkt 9 v/d 10 keer niet, en dooie hoek spiegels zijn schaars.
Signature.
pi_51096070
Ik werd laatst ook afgesneden door zo'n proleet in een auto van de TNT, rijdt gewoon met 60+ km/h over de stoep dat achterlijke volk.
pi_51096284
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef Mark_Rutte het volgende:
Ik werd laatst ook afgesneden door zo'n proleet in een auto van de TNT, rijdt gewoon met 60+ km/h over de stoep dat achterlijke volk.
Dat kan eer-ik geweest zijn!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_51096472
Er zullen er ook vast een paar tussen zitten die gewoon door blijven rijden, ongeacht wat. Stoepen opknallen is leuk, maar je moet wel kijken waar je mee bezig bent Taxichaufeurs zijn soms nog erger, trouwens.

TS zou zich niet alleen over de bezorgers maar ook over TNT zelf mogen beklagen. Meestal delen ze de wijken net iets te groot in, waardoor je als een bezetene moet rijden om al die zooi die dag kwijt te kunnen. Want anders mag het de volgende dag weer mee.

Zelf reed ik overigens liever wat te hard maar dat ik wel goed zicht had naar voren, dan met een slakkengangetje achteruit en dan een klein kindje alsnog raken omdat ik hem/haar niet kon zien en hij/zij mij niet kon horen omdat TNT te goedkoop was om piepers en spiegels te betalen (of te laten maken).

Zelfs een keer gehad dat een idioot achteruit in ging draaien met z'n dikke BMW om te fileparkeren. Hij wacht ook niet even tot wij weer weg gaan of vraagt niet even of wij iets meer aan de kant gaan, nee, gewoon indraaien en de neus gewoon vol in onze bus schuiven. Normale bestuurders kunnen net zo triest zijn.
  woensdag 4 juli 2007 @ 20:59:35 #90
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_51145266
Hier in de regio hebben bussen van TNT wel achteruit piep piep en dooiehoek spiegels, hebben ze wel goed voor elkaar, heb zelf er geen dooie hoekspiegels op zitten maar wel achteruit piep piep, en het klotp wat je zegt, wijken zijn soms net wat te groot om lekker relaxt te kunnen rijden, je moet soms wel jagen om alles weg te krijgen.

Maja, aan elke dag komt weer een eind he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')