Ik kan me zo gauw wel een paar dingen voorstellen, maar het overgrote deel van de tijd zou dat geen nadelen moeten hebben. Daarentegen is het natuurlijk niet bijzonder netjes om mee te liftenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar wat kan zo'n onbeveiligd netwerk voor nadelen voor mij hebben?
Het is knuddequote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe is het nu? Al tijd voor jezelf ingepland om weer een beetje bij te komen van het vermoeid zijn?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het is knudde![]()
En nee, ik heb nog geen tijd om op adem te komen..ben nu ff tussendoor hier omdat ze slaapt.
Niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me zo gauw wel een paar dingen voorstellen, maar het overgrote deel van de tijd zou dat geen nadelen moeten hebben. Daarentegen is het natuurlijk niet bijzonder netjes om mee te liften.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het is knudde![]()
En nee, ik heb nog geen tijd om op adem te komen..ben nu ff tussendoor hier omdat ze slaapt.
Ik voorzag je volgende vraag, al voordat je dat zelf deed. En nu ga je hem uit koppigheid uiteraard niet meer stellenquote:
Ik ging helemaal geen vraag meer stellen lieverd. Maar als jij dat graag wil denken dan doe je dat toch gewoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik voorzag je volgende vraag, al voordat je dat zelf deed. En nu ga je hem uit koppigheid uiteraard niet meer stellen.
Nee, ook dat had ik intussen voorzienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ging helemaal geen vraag meer stellen lieverd.
quote:
Dankje..quote:
[insert burdie reactie]quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ook dat had ik intussen voorzien.
Ja, lach maar. Ik geef alle "eer" voor die TT met liefde aan Twist.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:59 schreef _Cara_ het volgende:
"Toen Litpho nog een botte lul was"![]()
nou jah zeg.. daar kan ik me nu met de beste wil vd wereld niets bij voorstellen..
Kun jij van daaruit zien dat ik erom moest lachen? das knap van je..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Ik geef alle "eer" voor die TT met liefde aan Twist.
Ik meen me te herinneren dat je die aan jezelf had te danken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Ik geef alle "eer" voor die TT met liefde aan Twist.
Het is ongebruikelijk omquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Kun jij van daaruit zien dat ik erom moest lachen? das knap van je..![]()
Want in feite was ik aan het fronsen...dusssss....
Wat mij niet verhindert om jou alle eer te gunnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je die aan jezelf had te danken.
Wat ben je toch een schat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat mij niet verhindert om jou alle eer te gunnen.
Ik ben een vrouwbeestje... ik zeg niet gelijk wat ik denk/voel.. dat is soms giswerk..(voor manbeesten.)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is ongebruikelijk omte gebruiken om fronsen weer te geven
.
Minimaal dubbel zoveel in tekstvormquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben een vrouwbeestje... ik zeg niet gelijk wat ik denk/voel.. dat is soms giswerk..(voor manbeesten.)![]()
Jij bent nog nooit het slachtoffer geweest van mijn ruimschoots ontwikkelde directheid? Prijs je gelukkigquote:Maar geloof me in dit geval was het echt fronsen.. want ik geloof er geen barst van..
Nee ik geloof het niet, iig niet op een manier waarbij ik me ongemakkelijk voelde..laten we dat maar zo houden..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:07 schreef Litpho het volgende:
Jij bent nog nooit het slachtoffer geweest van mijn ruimschoots ontwikkelde directheid? Prijs je gelukkig.
Dealquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee ik geloof het niet, iig niet op een manier waarbij ik me ongemakkelijk voelde..laten we dat maar zo houden..![]()
Wijsneus is het enige wat ik probeer, lummel gaat blijkbaar geheel vanzelfquote:Jij blijft voor mij gewoon een lummel en een wijsneus..![]()
Elders. Hij zal het gezeik van afgelopen week wel weer zat zijn.quote:
Nee. Hij zit nog in minimaal twee andere SC's.quote:
Geheel toevallig ook SC's waar Kuuks zich in ophoudt. Ik zie een complotquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Hij zit nog in minimaal twee andere SC's.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:48 schreef Litpho het volgende:
Geheel toevallig ook SC's waar Kuuks zich in ophoudt. Ik zie een complot.
Sorry.quote:
Groene appelquote:
Tijd niet gegetenquote:
Dank je.quote:
Toe aan vakantiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |