Niets ernstigs hoop ik?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:09 schreef Memento-Mori het volgende:vanmiddag met Rosa naar de dierenarts
![]()
Met die pinda's. Heerlijk. Van het weekend heb ik 4 KitKat Chunky's weggewerktquote:
faculteit kan niet zomaar toch moet je verwijzing hebben enzo. Dus Adriaen van Ostadelaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
Welke dierenarts? Op de faculteit of ergens anders?
Ah gelukkig én verstandig.quote:
Je kan gewoon terecht als het moet, maar het is vrij duur volgens Annaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
faculteit kan niet zomaar toch moet je verwijzing hebben enzo. Dus Adriaen van Ostadelaan
KitKat Chunky's zijn goddelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met die pinda's. Heerlijk. Van het weekend heb ik 4 KitKat Chunky's weggewerkt.
4 maar?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat komt die dikke laag chocolade aan de uiteindes.quote:
niet voor inenten etc toch? ah well heb gebeld me ingeschreven, bus 12 komt best in de buurt, prijsindicatie 87 euro (consult+chippen+enten) viel me mee en het chippen wordt voor 81% vergoed door proteqquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan gewoon terecht als het moet, maar het is vrij duur volgens Anna.
En 6 Oreo's.quote:
Ja maar, jij bent CL. Daar kan níemand tegenop.quote:
Ja hoor, de pijntjes worden al wat minder en ik ben enorm verwend door allerlei familieleden dit weekend.quote:
Ik voel me een bouwvakker die verhuistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja hoor, de pijntjes worden al wat minder en ik ben enorm verwend door allerlei familieleden dit weekend.
Ik voel me net een prinsesje.![]()
En met u?
doet ze sowieso al; niet qua tand en nagel;gebruikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:26 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoi M-M
Succes bij de dierenarts alvast. Hopelijk gedraagt Rosa zich een beetje.
Ook leuk, voor de verandering!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik voel me een bouwvakker die verhuist.
De 10pack gaat nu best wel hardquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar wie weet vind ze de dierenarts heel indrukwekkend!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doet ze sowieso al; niet qua tand en nagel;gebruik
Doe maar, Rosa mag dan wel hier logeren!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben hard aan het denken om over 2 weken ene paar daagjes londe te doen
whehehe okquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Doe maar, Rosa mag dan wel hier logeren!!
Aks ik van te voren de data weet. Zodat ik kan controleren of het me wel uitkomt, dan ben ik je graag van dienst.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
whehehe okaangezien ik dan maandagavond moet werken en dan dinsdagvroeg vertrek
dus naar mn ouders brengen wordt dan lastig, dus het mag zo
hoe is het met u ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
Elleuh medevrouwmenschen.
moe, verkouden maar verder wel goedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Rustig, moe wel. En met u?
heeeeeeeerlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef Kuukske het volgende:
Hoe was de vakantie?
Yay, zo is ze er niet, zo is ze overalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:37 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
FF kop senseo maken..dat smaakt tenminste..
(wat een TT trouwens..)
Heej jij..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yay, zo is ze er niet, zo is ze overal.
Hoe is het nu? Al tijd voor jezelf ingepland om weer een beetje bij te komen van het vermoeid zijn?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Heej jij..![]()
Ja ben ff thuis, en heb wat bijgekeken en bijgewerkt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |