Hallo daarquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef Anthraxx het volgende:
Je methode heeft in ieder geval al een medestander Kuuksk. Er zit hier iemand naast mij die nu met een grote grijns probeert "te studeren" (en een half oog op mijn laptop).
Schoonmaken van het huis.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:18 schreef Litpho het volgende:
Ik offer me wel weer op. Waar moet ik voor beloond worden?
En ze stijgt nog een stapje in mijn achting.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoi terug. Maar ze wilt geen Fok! account maken.
Story of my lifequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Degene die de beloning geeft moet zich nog even melden.
Dus wij zijn maar gewoon gepeupel ofzo? Degene mét Fok! account?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
En ze stijgt nog een stapje in mijn achting.
Alleen boven de 30K.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dus wij zijn maar gewoon gepeupel ofzo? Degene mét Fok! account?
Die smiley ziet er uit alsof je mijn kale schedel probeert op te poetsenquote:
Dat zei Anna ook al. Alsof ik je kale schedel aan het ontstoffen was.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die smiley ziet er uit alsof je mijn kale schedel probeert op te poetsen.
Beter dat dan dat Kuuks wel even de Swiffer erbij paktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zei Anna ook al. Alsof ik je kale schedel aan het ontstoffen was.
Verstandigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:20 schreef Anthraxx het volgende:
Hoi terug. Maar ze wilt geen Fok! account maken.
Niets mis met de Swiffer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef Litpho het volgende:
Beter dat dan dat Kuuks wel even de Swiffer erbij pakt.
Ik heb je bijna ingehaald.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef JDude het volgende:
Oh, dan heb ik nog even.
Ze is toch te klein om je schedel op te kunnen poetsen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beter dat dan dat Kuuks wel even de Swiffer erbij pakt.
Daar is dus de Swiffer voor. Als verlengstuk van mijn arm.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef Anthraxx het volgende:
Ze is toch te klein om je schedel op te kunnen poetsen.
Die naar Rotterdam vertrekt over een paar minuten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zie nu net dat mijn postcount > 30.000. Waar is de prozac? Welke intercity kan ik voor springen?
In tegenstelling tot keukenkastjes buig ik wel handig naar voren bij een tedere klap op de juiste plaats, dus ik durf daar even niet vanuit te gaan als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is toch te klein om je schedel op te kunnen poetsen.
Ja, dat aantal was ook echt per ongeluk gekozenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zie nu net dat mijn postcount > 30.000.
Ja, na lang zeuren. Maar zoiets zal nooit wennen. En het was wel even een domper moet ik zeggen.quote:
Uitermate.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, na lang zeuren. Maar zoiets zal nooit wennen. En het was wel even een domper moet ik zeggen.
Maar, ik troost me met de gedachte dat jullie mij natuurlijk uitermate gemist hebben.![]()
Wel met de trein hoop ik?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens naar de dierenwinkel, de hond uitlaten, groningen, het ziekenhuis in Groningen en dan naar mijn ouders. En dat in die volgorde.
Dank je. Dat gaat wel lukken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:35 schreef Anthraxx het volgende:
Dankje Kuuksk. Jij veel succes met het 'werken'.
Liever niet Venlo-Den Haag, vanmiddag rond vijf uur.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
Welke intercity kan ik voor springen?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, na lang zeuren. Maar zoiets zal nooit wennen. En het was wel even een domper moet ik zeggen.
Maar, ik troost me met de gedachte dat jullie mij natuurlijk uitermate gemist hebben.![]()
Goodie! Wat eet je?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan jullie nog even gezelschap houden. Eerst nog even eten.
Chocolade.quote:
Werk ze Nietsje.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef nixxx het volgende:
en weer aan het werk
Niets ernstigs hoop ik?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:09 schreef Memento-Mori het volgende:vanmiddag met Rosa naar de dierenarts
![]()
Met die pinda's. Heerlijk. Van het weekend heb ik 4 KitKat Chunky's weggewerktquote:
faculteit kan niet zomaar toch moet je verwijzing hebben enzo. Dus Adriaen van Ostadelaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
Welke dierenarts? Op de faculteit of ergens anders?
Ah gelukkig én verstandig.quote:
Je kan gewoon terecht als het moet, maar het is vrij duur volgens Annaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
faculteit kan niet zomaar toch moet je verwijzing hebben enzo. Dus Adriaen van Ostadelaan
KitKat Chunky's zijn goddelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met die pinda's. Heerlijk. Van het weekend heb ik 4 KitKat Chunky's weggewerkt.
4 maar?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat komt die dikke laag chocolade aan de uiteindes.quote:
niet voor inenten etc toch? ah well heb gebeld me ingeschreven, bus 12 komt best in de buurt, prijsindicatie 87 euro (consult+chippen+enten) viel me mee en het chippen wordt voor 81% vergoed door proteqquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan gewoon terecht als het moet, maar het is vrij duur volgens Anna.
En 6 Oreo's.quote:
Ja maar, jij bent CL. Daar kan níemand tegenop.quote:
Ja hoor, de pijntjes worden al wat minder en ik ben enorm verwend door allerlei familieleden dit weekend.quote:
Ik voel me een bouwvakker die verhuistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja hoor, de pijntjes worden al wat minder en ik ben enorm verwend door allerlei familieleden dit weekend.
Ik voel me net een prinsesje.![]()
En met u?
doet ze sowieso al; niet qua tand en nagel;gebruikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:26 schreef TwistedDarling het volgende:
Hoi M-M
Succes bij de dierenarts alvast. Hopelijk gedraagt Rosa zich een beetje.
Ook leuk, voor de verandering!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik voel me een bouwvakker die verhuist.
De 10pack gaat nu best wel hardquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar wie weet vind ze de dierenarts heel indrukwekkend!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doet ze sowieso al; niet qua tand en nagel;gebruik
Doe maar, Rosa mag dan wel hier logeren!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben hard aan het denken om over 2 weken ene paar daagjes londe te doen
whehehe okquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Doe maar, Rosa mag dan wel hier logeren!!
Aks ik van te voren de data weet. Zodat ik kan controleren of het me wel uitkomt, dan ben ik je graag van dienst.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
whehehe okaangezien ik dan maandagavond moet werken en dan dinsdagvroeg vertrek
dus naar mn ouders brengen wordt dan lastig, dus het mag zo
hoe is het met u ?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
Elleuh medevrouwmenschen.
moe, verkouden maar verder wel goedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:28 schreef Kuukske het volgende:
Rustig, moe wel. En met u?
heeeeeeeerlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef Kuukske het volgende:
Hoe was de vakantie?
Yay, zo is ze er niet, zo is ze overalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:37 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag..
FF kop senseo maken..dat smaakt tenminste..
(wat een TT trouwens..)
Heej jij..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yay, zo is ze er niet, zo is ze overal.
Hoe is het nu? Al tijd voor jezelf ingepland om weer een beetje bij te komen van het vermoeid zijn?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Heej jij..![]()
Ja ben ff thuis, en heb wat bijgekeken en bijgewerkt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |