Ik kan me zo gauw wel een paar dingen voorstellen, maar het overgrote deel van de tijd zou dat geen nadelen moeten hebben. Daarentegen is het natuurlijk niet bijzonder netjes om mee te liftenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar wat kan zo'n onbeveiligd netwerk voor nadelen voor mij hebben?
Het is knuddequote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe is het nu? Al tijd voor jezelf ingepland om weer een beetje bij te komen van het vermoeid zijn?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het is knudde![]()
En nee, ik heb nog geen tijd om op adem te komen..ben nu ff tussendoor hier omdat ze slaapt.
Niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan me zo gauw wel een paar dingen voorstellen, maar het overgrote deel van de tijd zou dat geen nadelen moeten hebben. Daarentegen is het natuurlijk niet bijzonder netjes om mee te liften.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het is knudde![]()
En nee, ik heb nog geen tijd om op adem te komen..ben nu ff tussendoor hier omdat ze slaapt.
Ik voorzag je volgende vraag, al voordat je dat zelf deed. En nu ga je hem uit koppigheid uiteraard niet meer stellenquote:
Ik ging helemaal geen vraag meer stellen lieverd. Maar als jij dat graag wil denken dan doe je dat toch gewoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik voorzag je volgende vraag, al voordat je dat zelf deed. En nu ga je hem uit koppigheid uiteraard niet meer stellen.
Nee, ook dat had ik intussen voorzienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:54 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ging helemaal geen vraag meer stellen lieverd.
quote:
Dankje..quote:
[insert burdie reactie]quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, ook dat had ik intussen voorzien.
Ja, lach maar. Ik geef alle "eer" voor die TT met liefde aan Twist.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:59 schreef _Cara_ het volgende:
"Toen Litpho nog een botte lul was"![]()
nou jah zeg.. daar kan ik me nu met de beste wil vd wereld niets bij voorstellen..
Kun jij van daaruit zien dat ik erom moest lachen? das knap van je..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Ik geef alle "eer" voor die TT met liefde aan Twist.
Ik meen me te herinneren dat je die aan jezelf had te danken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Ik geef alle "eer" voor die TT met liefde aan Twist.
Het is ongebruikelijk omquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Kun jij van daaruit zien dat ik erom moest lachen? das knap van je..![]()
Want in feite was ik aan het fronsen...dusssss....
Wat mij niet verhindert om jou alle eer te gunnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je die aan jezelf had te danken.
Wat ben je toch een schat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat mij niet verhindert om jou alle eer te gunnen.
Ik ben een vrouwbeestje... ik zeg niet gelijk wat ik denk/voel.. dat is soms giswerk..(voor manbeesten.)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is ongebruikelijk omte gebruiken om fronsen weer te geven
.
Minimaal dubbel zoveel in tekstvormquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik ben een vrouwbeestje... ik zeg niet gelijk wat ik denk/voel.. dat is soms giswerk..(voor manbeesten.)![]()
Jij bent nog nooit het slachtoffer geweest van mijn ruimschoots ontwikkelde directheid? Prijs je gelukkigquote:Maar geloof me in dit geval was het echt fronsen.. want ik geloof er geen barst van..
Nee ik geloof het niet, iig niet op een manier waarbij ik me ongemakkelijk voelde..laten we dat maar zo houden..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:07 schreef Litpho het volgende:
Jij bent nog nooit het slachtoffer geweest van mijn ruimschoots ontwikkelde directheid? Prijs je gelukkig.
Dealquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee ik geloof het niet, iig niet op een manier waarbij ik me ongemakkelijk voelde..laten we dat maar zo houden..![]()
Wijsneus is het enige wat ik probeer, lummel gaat blijkbaar geheel vanzelfquote:Jij blijft voor mij gewoon een lummel en een wijsneus..![]()
Elders. Hij zal het gezeik van afgelopen week wel weer zat zijn.quote:
Nee. Hij zit nog in minimaal twee andere SC's.quote:
Geheel toevallig ook SC's waar Kuuks zich in ophoudt. Ik zie een complotquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Hij zit nog in minimaal twee andere SC's.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:48 schreef Litpho het volgende:
Geheel toevallig ook SC's waar Kuuks zich in ophoudt. Ik zie een complot.
Sorry.quote:
Groene appelquote:
Tijd niet gegetenquote:
Dank je.quote:
Toe aan vakantiequote:
Hoewel 'teringzooi in open kast' er best interessant uit ziet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
Dat is enigszins storend inderdaad.
Ja jaquote:
Dat kan ik niet hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Ermz, kleding héél strak opvouwen. Enzo.
quote:
Het kan alleen nadelen hebben op het moment dat jij mappen op je harde schijf deelt. Daar kunnen anderen die gebruik maken van dezelfde verbinding ook bij. Verder is een goede firewall en virusscanner ook wel aan te raden, maar die moet je sowieso wel hebben...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:43 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ik zag net dat er een aantal onbeveiligde draadloze internetdingesen zijn hier. Wat natuurlijk best handig kan zijn omdat ik dan niet steeds m'n internetkabel van pc naar laptop en andersom zou hoeven doen.
Maar wat kan zo'n onbeveiligd netwerk voor nadelen voor mij hebben?
Ah oké. Ordenen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat kan ik niet hoor.
Maar m'n kleding is nog best aardig weggestopt in een inbouwkast, waar een andere kast half voor staat.
Die andere kast met boeken, platen, andere rotzooi is mijn grootste probleem.
Die heeft m'n broer er gisteravond nog opgezet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan alleen nadelen hebben op het moment dat jij mappen op je harde schijf deelt. Daar kunnen anderen die gebruik maken van dezelfde verbinding ook bij. Verder is een goede firewall en virusscanner ook wel aan te raden, maar die moet je sowieso wel hebben...
Dat heb ik al 30 keer geprobeerd.quote:
Yup, dus je kan het nu alsnog doen. Voor die momenten dat je in bed ligt een geen zin hebt om je kabel te pakken terwijl je laptop wel binnen handbereik ligt...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Die heeft m'n broer er gisteravond nog opgezet.
Maar m'n eigen kabel heb ik al achter m'n bureau vandaan gehaald, zodat ik in m'n eigen slaapkamer gewoon over kan zitten met dit ding.
Alleen in de woonkamer bijvoorbeeld heb ik daar dus niets aan.
Niet dat er veel bijzonders op m'n laptop komt te staan. Maar toch. Privacy is best fijn soms.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, dus je kan het nu alsnog doen. Voor die momenten dat je in bed ligt een geen zin hebt om je kabel te pakken terwijl je laptop wel binnen handbereik ligt...
Tja, je hebt meer overeenkomsten met Hime dan je wellicht zou denken...quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, je hebt meer overeenkomsten met Hime dan je wellicht zou denken...
En als de verbinding gebruikt wordt voor illegale zaken. En als er onderdelen van je internetverkeer gelogd worden waarvan je dat liever niet hebt. Legio redenen om voorzichtig te zijn met het gebruiken van andermans verbinding.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kan alleen nadelen hebben op het moment dat jij mappen op je harde schijf deelt.
quote:
Vooruitgang. Yayquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Weuw. NKCV belde net dat ze me sneller kunnen behandelen. Volgende week ineens al eerste intake gesprek. Terwijl ik net nog in de veronderstelling was tot minstens 2008 te moeten wachten.
Spannend, eng. Enzo!
We hebben het over Twist, die FOK't en zoekt af en toe eens op Hello Kitty plaatjes...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als de verbinding gebruikt wordt voor illegale zaken. En als er onderdelen van je internetverkeer gelogd worden waarvan je dat liever niet hebt. Legio redenen om voorzichtig te zijn met het gebruiken van andermans verbinding.
Op Fok! logt ze in. Eenvoudig genoeg om die identiteit te kapen. Ook als je hem niet zelf net hebt aangemaaktquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben het over Twist, die FOK't en zoekt af en toe eens op Hello Kitty plaatjes...
Spannend!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:08 schreef TwistedDarling het volgende:
Weuw. NKCV belde net dat ze me sneller kunnen behandelen. Volgende week ineens al eerste intake gesprek. Terwijl ik net nog in de veronderstelling was tot minstens 2008 te moeten wachten.
Spannend, eng. Enzo!
Dat is dan weer een verschil met Hime!quote:
Ja een beetje verschil hier en daar kan geen kwaad natuurlijk.quote:
Surfen via een proxy dan... Man, doe niet zo ingewikkeld...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op Fok! logt ze in. Eenvoudig genoeg om die identiteit te kapen. Ook als je hem niet zelf net hebt aangemaakt.
Er is maar één Twist, en dat ben jij!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:16 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja dat bedoelde ik ook met nadelen. Ik wil niet dat iemand anders ineens TD gaat lopen zijn.
Ik doe niet ingewikkeld. Twist vroeg zich af wat de risico's waren en ik gaf aan dat dit de meest vergezochte (maar uitstekend mogelijk) waren.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Surfen via een proxy dan... Man, doe niet zo ingewikkeld...![]()
Dit verschil is goed... Ik kon ternauwernood voorkomen dat wij in één keer een Hello Kitty douchegordijn zouden hebben...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja een beetje verschil hier en daar kan geen kwaad natuurlijk.
Air doet ingewikkeld, he? Zeg maar jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Via een wat?
Voor zover de 'is Twist wel echt een vrouw?' test...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Via een wat?
Ja. Maar ik vind dingen al snel ingewikkeld.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Air doet ingewikkeld, he? Zeg maar ja.
* TwistedDarling doet nieuwe pumps ook maar aan om het compleet te maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover de 'is Twist wel echt een vrouw?' test...
![]()
Ik had het tegen jou en ik nam aan dat jij het wel begreep...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Air doet ingewikkeld, he? Zeg maar ja.
Ziehier de overeenkomst met de door Air voorgestelde oplossing.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet dat ik daar wat aan heb. Natuurlijk.
Ook wel een typisch vrouwentrekje... 'What's in it for me'...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet dat ik daar wat aan heb. Natuurlijk.
Dat went.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook wel een typisch mensentrekje... 'What's in it for me'...![]()
Mannen hebben dat niet? Laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook wel een typisch vrouwentrekje... 'What's in it for me'...![]()
In mijn geval is dat de karaktertrek waarvan ik heb besloten om die verder te ontwikkelen in het kader van het 'in contact komen met je vrouwelijke kant'.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Mannen hebben dat niet? Laat me niet lachen.
In dat geval: je hebt aanlegquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn geval is dat de karaktertrek waarvan ik heb besloten om die verder te ontwikkelen in het kader van het 'in contact komen met je vrouwelijke kant'.
Goede zaak. Jou gun ik die eigenschap evenveel als ik hem mijzelf gun.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn geval is dat de karaktertrek waarvan ik heb besloten om die verder te ontwikkelen in het kader van het 'in contact komen met je vrouwelijke kant'.
Ah, ik zie dat jij ook goed op weg bent met het ontwikkelen van je mannelijke kant, vrijgevigheid en saamhorigheid!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Goede zaak. Jou gun ik die eigenschap evenveel als ik hem mijzelf gun.
Dat weet jij al langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat jij ook goed op weg bent met het ontwikkelen van je mannelijke kant, vrijgevigheid en saamhorigheid!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:33 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat weet jij al langer dan vandaag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |