I stand corrected.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:08 schreef qonmann het volgende:
Michelangelo
Zo is dat! De gevilde huid stelt de heilige Bartolomeus voor, maar Michelangelo heeft er zijn eigen gezicht in geschilderd. Zo van: kijk mij eens moe zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:09 schreef SaskiaR het volgende:
hij heeft zijn eigen gezicht geschilderd in een gevilde huid (rechtsonder)
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:33 schreef steekbal het volgende:
st andreas
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:37 schreef ChopperMick het volgende:
dat de NS dat goed vond....
M'n Frans is echt bagger....quote:
dez reken ik goed, was l'autoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:52 schreef qonmann het volgende:
L'automobile
Yes, mooie foto welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:03 schreef SaskiaR het volgende:
helsinki?
Dit klopt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef steekbal het volgende:
naam weet ik niet meer, hij woonde bij de beren en werd vervolgens opgegeten
Geen Andy. Ook geen andere naam beginnend met A.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:18 schreef Yurithemaster het volgende:
shit laatst nog zitten kijken op discovery en die reclame komt daar ook 10x langs
andy nog iets
Dan weet ik het niet, heb alleen stukjes van de docu gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:29 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Geen Andy. Ook geen andere naam beginnend met A.
Opperkwal +1quote:
Opperkwal, misschien handig als je de openingspost effe lees....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:53 schreef Opperkwal het volgende:
Wie is/zijn de officieële oprichter(s) van Google?
FormerlyKnownAs +1quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:56 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Larry Page en Sergey Brin
Jawelquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:00 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
In welke 8 steden wordt zaterdag Live Earth gehouden?
Jeejquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ytm +1
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:43 schreef SaskiaR het volgende:
van de national geographic
Wie?quote:( meaning Foremost of Noble Ladies) was the fifth pharaoh of the Eighteenth dynasty of ancient Egypt. She is generally regarded by Egyptologists as one of the most successful female pharaohs of Egypt, reigning longer than any other female ruler of an indigenous dynasty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |