Steekbal +1quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef steekbal het volgende:
scheikundige ?
soort ali chemicaliquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:27 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, het was een wetenschappelijk beroep
sorry, maar kwam erachter dat antwoord nogal dubieus en poly-interpretabel wasquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:41 schreef Flitspaal het volgende:
WAAROM STEL JE OPEENS EEN ANDERE VRAAG?
En wat was het antwoord dan dat je had willen horen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef steekbal het volgende:
[..]
sorry, maar kwam erachter dat antwoord nogal dubieus en poly-interpretabel was
aardappels, maar zoals gezegd, de berekening was nogal dubieusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En wat was het antwoord dan dat je had willen horen?
Er gaan zorgelijke stemmen op dat we in de volgende eeuw een tekort aan schoon zoet water zullen hebben. Je wilt een waterzuinige maaltijd bereiden. Wat kost om te verbouwen per kilo het minste water?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:59 schreef PhysicsRules het volgende:
ben nu ook wel nieuwsgierig naar je vraag
daar dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:28 schreef ChopperMick het volgende:
Turkije?
Noordzee, Middelandse zee, Atl. Oceaan, Grote Oceaan, Indische Oceaan zijn goed nog twee dusquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:38 schreef Yurithemaster het volgende:
zuiderzee, noordzee, middelandse zee, atlantische oceaan, oostzee, grote oceaan, indische oceaan
Onzin!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:50 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Noordzee, Middelandse zee, Atl. Oceaan, Grote Oceaan, Indische Oceaan zijn goed nog twee dus
hmmm, zelfs wiki geeft meerdere varianten zie ik (modern, grieks etc.) ik had de mijne van twee andere bronnen die beide hetzelfde lijstje gaven....Nieuwe vraag dan maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:54 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Onzin!![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Seven_seas
Beringzee bestaat wel degelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:54 schreef ChopperMick het volgende:
volgens mij is het de Beringtraat niet zee maar je zit wel warm (of koud gezien de lokatie)
Keileweg-ethicus +1quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:59 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Bikinibroek/Bikini Bottom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |