Het is een lamborghini he, wel kwaliteit.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vind Valjavec ook echt niet kunnen. Is ook al vaker aangegeven door anderen geloof ik maarja.
Mijn Paolo Longo Borghini werd 181ste op 1:26 van CancellaraOok hij spaart zich dus. Maar niemand weet waarvoor
Ik was al bezig met de bijgewerkte lijst, alleen ik had er overheen gekeken dat iemand hem al had.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:35 schreef icebliss het volgende:
Ja. Helaas is die al geadopteerd. In de kopgroep zitten op dit moment 3 lieve renners die nog zitten te wachten op adoptie, ik zou zeggen: kies er daar één uit.
Tevens is dit de laatste adoptie, ik heb geen zin om elke dag die lijst bij te werken met nieuwe renners nl.
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:52 schreef methodmich het volgende:
We leven met Blawh mee. Zijn renner de eerste uitvaller, dat is altijd pijnlijk. Stuur hem maar gauw een cadeautje tegen de pijn!
En dan heb ik net het begin niet gezien.quote:
En Herbert noemt hem 'de grote onbekende'.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:44 schreef Wackyduck het volgende:
Wow Feillu 5e, hij werd helaas verrast door een duistere Austaliër, anders had hij zeker gewonnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Herbert volgt dan ook geen andere koersen buiten de grote koersenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:47 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
En Herbert noemt hem 'de grote onbekende'.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee ik wil graag Simon Gerrans van AG2R adopteren
Maar vooruit. Ná vandaag geen inschrijvingen meer!quote:Op zondag 8 juli 2007 14:35 schreef icebliss het volgende:
Ja. Helaas is die al geadopteerd. In de kopgroep zitten op dit moment 3 lieve renners die nog zitten te wachten op adoptie, ik zou zeggen: kies er daar één uit.
Tevens is dit de laatste adoptie, ik heb geen zin om elke dag die lijst bij te werken met nieuwe renners nl.
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:13 schreef 4-elements het volgende:
Isasi verslaat Pozzato in de sprint
CANTERBURY - In een chaotische sprint wist Inaki Isasi het grote talent Filipo Pozzato te verslaan. Een knappe prestatie van de Baskische sprinter. Helaas waren 44 andere renners wel sneller dan hem. Volgens de Bask is dit echter allemaal tactiek. Door zijn persbericht van gisteren, waarin hij aankondigde in Canterbury te gaan winnen, werd hij vandaag voortdurend in de gaten gehouden door bijvoorbeeld Tom Boonen en Thor Hushovd. Dat brak hen uiteindelijk op, want ze hielden geen rekening meer met McEwen. Door slechts 45e te finishen zal morgen niemand meer rekening met Isasi houden, om vervolgens uit het niets winnend over de streep te komen in Gent.
Isasi![]()
Dacht ik dus ook, daarom was ik ook zo verrast dat er werd verteld dat hij 4e zou zijn geworden, maar dit werd al weer snel rechtgezet.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:06 schreef Bartoli het volgende:
Ladagnous is dan ook geen sprinter
quote:Beste adoptie ouder,
Deze morgen werden we al vroeg gewekt voor de bloedcontrole die gebeurt bij elke renner die aan de start staat. Daarna was er een medische controle waarbij vooral het hart gecontroleerd werd…de nodige pers was daar al aanwezig. Het ziet er naar uit dat het inderdaad een groot spektakel gaat worden en het moet allemaal nog beginnen. Na dit alles was het tijd om te gaan rijden met de nieuwe fietsen die speciaal voor de tour gemaakt werden zodat de nodige aanpassingen nog kunnen gedaan worden. De training bestond uit een rustige rit van 3 uur. (100km) we moesten wel eerst een verplaatsing van 1uur maken met de wagen om het drukke Londen te verlaten om rustige wegen te vinden. Na de training kwam er nog een massage en wanneer die voorbij was, was de dag dat bijna ook…avondeten…slapen en uitkijken naar morgen, want Parijs is nog ver Oxylus, maar met jou steun moet ik het kunnen halen!
Groeten vanuit Londen
Haha, leukquote:Op zondag 8 juli 2007 21:39 schreef oxylus11 het volgende:
Stad Scheirlinckx heeft vandaag alweer zijn krachten gespaard in het peloton, om in Belgie te kunnen vlammen. Inmiddels is hij wel opgerukt in het algemeen klassement naar de 155ste plaats, vlak voor reuzendoder Rasmussen. Hier een foto van de held:
[afbeelding]
Inmiddels heeft Staf laten weten dat hij zijn persoonlijke mails met het Fok publiek wil delen. Hier de eerste mail van vrijdag:
[..]
Weer een mooie prestatie.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:44 schreef Wackyduck het volgende:
Wow Feillu 5e, hij werd helaas verrast door een duistere Austaliër stel dubieuze Belgen, anders had hij zeker gewonnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou wil de rituitslag van vandaag na de eerste 30 (?) niks zeggen, door die valpartij. Iedereen reed in groepjes, gezellig praten enzo.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Claudio Corioni vandaag al 120e. Hij heeft de stijgende lijn te pakken. Morgen misschien wel in de top 100
Dat is waar, maar tochquote:Op maandag 9 juli 2007 21:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nou wil de rituitslag van vandaag na de eerste 30 (?) niks zeggen, door die valpartij. Iedereen reed in groepjes, gezellig praten enzo.
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nou wil de rituitslag van vandaag na de eerste 30 (?) niks zeggen, door die valpartij. Iedereen reed in groepjes, gezellig praten enzo.
Vanuit zijn hotelkamer doet een emotionele Tomas Vaitkus bericht aan zijn talrijke fans: “Als sprinter heb je het niet gemakkelijk in het Discovery team. De tour staat altijd in teken van de klassementsrenners, maar toch heb ik me in 2 etappes laten zien! In de eerste leverde een sterke spint plaats 10 op en etappe 2 was goed voor een vlucht van een meter of 10! De sponsor zal tevreden zijn!”quote:Op maandag 9 juli 2007 21:04 schreef Chiel-Montagne het volgende:
assie ziet z'n adoptierenner ook al snel verdwijnen: Vaitkus start morgen namelijk niet meer.
En gisteren weer 178e. Knap werk he, van mijn Paolo. Zeer constant, daar kan volgens mij geen adoptierenner tegenop. (in het klassement 171e)quote:Op zondag 8 juli 2007 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke bedankt, zo moet ik er dus komen.
Na gisteren 177e te zijn geworden reed Gianpaolo Cheula vandaag keurig naar plek 176! Nog 175 etappes en hij staat bovenaan bij de rondemissen.![]()
Wel minder van hem dat hij totaal geen werk verricht vooraan. Al dan niet expres.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef Venga het volgende:
Wat een geweldige dag
Vroeg thuis van het werk en mijn held Ladagnous vooraan![]()
We hadden zo'n gezellig team samen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef assie het volgende:
[..]
Vanuit zijn hotelkamer doet een emotionele Tomas Vaitkus bericht aan zijn talrijke fans: “Als sprinter heb je het niet gemakkelijk in het Discovery team. De tour staat altijd in teken van de klassementsrenners, maar toch heb ik me in 2 etappes laten zien! In de eerste leverde een sterke spint plaats 10 op en etappe 2 was goed voor een vlucht van een meter of 10! De sponsor zal tevreden zijn!”
Kopman Leipie kon kort zijn: “Ach die sprinters, zo gauw ze de bergen zien of ruiken weten ze niet hoe snel ze van die fiets af moeten…..”
![]()
En vandaag 74equote:Op maandag 9 juli 2007 20:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Claudio Corioni vandaag al 120e. Hij heeft de stijgende lijn te pakken. Morgen misschien wel in de top 100
Ik lees je stukjes altijd met een hele grote lach... Hoe verzin je het weer...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:24 schreef 4-elements het volgende:
Cancellara verwart Isasi
oermensquote:Op zondag 8 juli 2007 21:25 schreef Ericr het volgende:
Vandaag knalde Alex de rassprinter en oermens Rasmussen voorbij, daarmee een keurige 128ste plek gehaald in de etappe. Het schijnt overigens dat de vader van Alexander Efimkin een mountainbiker was, vooral afdalen ging hem goed af. Tegenwoordig is hij een kanoeer. Veelzijdige familie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |