pech voor jou, sorry Pekelquote:Op maandag 2 juli 2007 23:46 schreef pekel het volgende:
Bij deze adopteer ik Grégory Rast. 27 lentes jong, presteerde al aardig dit seizoen. Gaat verrassen in de Tour.
Dus laat iemand aub het topic maar mooi aanpassenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:09 schreef Frutsel het volgende:
Ik kende die eerlijk gezegd niet![]()
Jouw Iglinsky dan weer wel![]()
Maar goed...er blijft weinig over
Gregory Rast dan maar
Maxim Iglinsky was door mij gekozen voordat hij de Dauphine-rit won en Kazachs kampioen werdquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:57 schreef -skippybal- het volgende:
Maxim Iglinskiy
Alexander Efimkin
Johann Tschopp
Julian Dean
Christophe Le Mevel
Alexander Botcharov
Nicolas Portal
Francisco Perez
Staf Scheirlinx
And so on, so on...
Haha, gaat helemaal goedkomen!!!quote:
Maar wel 2 plaatsen achter Feillu.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef JelleS het volgende:
Benoit Salmon werd heel netjes 164e, nog voor klasbakken als Rasmussen, Juan Jose Cobe en Gadret. Allemaal mannen waarmee hij in de bergen het gevecht aan zal gaan.
Waar is z'n adoptieouder nu hij deze zo hard nodig had? Maar ach, opvallen doet ie wel op deze manier...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:15 schreef Bayswater het volgende:
Ruben Lobato, adoptierenner van Sloumy, presteerde het om maar liefst 18 seconden na de nummer enelaatst binnen te komen. De enige die heerlijk van het zonnetje heeft genoten en regelmatig zwaaide naar de toeschouwers.
Dat had hij dus ook al, is geen toeval. Barloworld moet zich dus extra bewijzen.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:08 schreef Bayswater het volgende:
De wind stond net verkeerd toen mijn Kanstantsin reed, maar waarschijnlijk spaarde hij zich ook voor morgen voor een lange ontsnapping![]()
wees maar gerust dat gaat Barloworld ook doen. Ik verwacht hun Brit, Geraint Thomas in de aanval morgenquote:Op zondag 8 juli 2007 01:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat had hij dus ook al, is geen toeval. Barloworld moet zich dus extra bewijzen.
quote:Op zondag 8 juli 2007 02:11 schreef 4-elements het volgende:
Isasi grote favoriet eerste etappe
LONDEN - Inaki Isasi heeft zijn proloog opgeofferd om zondag, tijdens de verwachte eerste massasprint, zijn slag te kunnen slaan. Gezien zijn kwaliteiten kan de Bask van Euskaltel makkelijk in de top vijftig van de proloog rijden, maar hij wil meer. Hij wil winnen in de massasprint. Door tijdens de proloog energie te sparen, hij werd 165e op 1:16, zal hij morgen meer kracht hebben voor de sprint. Niets lijkt dan ook zijn eerste etappezege in de weg te staan.
Valjavec ?quote:
Hij was net in een ontsnappinkje wegquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:23 schreef Storing het volgende:
Oh, en Charly Wegelius is natuurlijk de KONING
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:53 schreef Blawh het volgende:
174. GONZALO RAMIREZ Eduardo 135 AGRITUBEL 00:10:09 + 00:01:19
Wat een held.
Ik vind Valjavec ook echt niet kunnen. Is ook al vaker aangegeven door anderen geloof ik maarja.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Valjavec ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das toch een top 20 renner van verleden jaar ofzo?
Waar praten we over...En dan mocht Hausler niet
ja aan ene kant is de topic titel ook vaag. Vorig jaar heette het adopteer "hier" een onbekende tourrenner, nu is het woord onbekend weggelaten. Beetje verwarrendquote:Op zondag 8 juli 2007 14:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vind Valjavec ook echt niet kunnen. Is ook al vaker aangegeven door anderen geloof ik maarja.
Mijn Paolo Longo Borghini werd 181ste op 1:26 van CancellaraOok hij spaart zich dus. Maar niemand weet waarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |