Nou wil de rituitslag van vandaag na de eerste 30 (?) niks zeggen, door die valpartij. Iedereen reed in groepjes, gezellig praten enzo.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Claudio Corioni vandaag al 120e. Hij heeft de stijgende lijn te pakken. Morgen misschien wel in de top 100
Dat is waar, maar tochquote:Op maandag 9 juli 2007 21:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nou wil de rituitslag van vandaag na de eerste 30 (?) niks zeggen, door die valpartij. Iedereen reed in groepjes, gezellig praten enzo.
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:07 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nou wil de rituitslag van vandaag na de eerste 30 (?) niks zeggen, door die valpartij. Iedereen reed in groepjes, gezellig praten enzo.
Vanuit zijn hotelkamer doet een emotionele Tomas Vaitkus bericht aan zijn talrijke fans: “Als sprinter heb je het niet gemakkelijk in het Discovery team. De tour staat altijd in teken van de klassementsrenners, maar toch heb ik me in 2 etappes laten zien! In de eerste leverde een sterke spint plaats 10 op en etappe 2 was goed voor een vlucht van een meter of 10! De sponsor zal tevreden zijn!”quote:Op maandag 9 juli 2007 21:04 schreef Chiel-Montagne het volgende:
assie ziet z'n adoptierenner ook al snel verdwijnen: Vaitkus start morgen namelijk niet meer.
En gisteren weer 178e. Knap werk he, van mijn Paolo. Zeer constant, daar kan volgens mij geen adoptierenner tegenop. (in het klassement 171e)quote:Op zondag 8 juli 2007 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke bedankt, zo moet ik er dus komen.
Na gisteren 177e te zijn geworden reed Gianpaolo Cheula vandaag keurig naar plek 176! Nog 175 etappes en hij staat bovenaan bij de rondemissen.![]()
Wel minder van hem dat hij totaal geen werk verricht vooraan. Al dan niet expres.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:05 schreef Venga het volgende:
Wat een geweldige dag
Vroeg thuis van het werk en mijn held Ladagnous vooraan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |