had hij 1 jaar eerder moeten doen, dan had hij mijn respect. Nu is het gewoon omdat anderen het ook gedaan hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dit. Er gaan er hoop ik nog veel volgen. Hij heeft mijn respect.
ik zie hetquote:
Hee schori-Moriquote:
quote:
Nog een leuke wedstrijd ookquote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker voetbal kijken op de late avond,Eurosport
.
dat dusquote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker voetbal kijken op de late avond,Eurosport
.
Zozo dat moet wennen zijn... Ik mag nog even 2 uur leren van mezelf, aangezien vandaag verder een kutdag was.quote:
thanx...en voor zij die ook gaan (waaronder ikzelf) eensgelijks !quote:Op maandag 2 juli 2007 23:56 schreef Beschouw het volgende:
Ook van mij een goede nachtrust toegewenst allemaal.
Je wenst het jezelf ook toe?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
thanx...en voor zij die ook gaan (waaronder ikzelf) eensgelijks !![]()
Ja waarom niet ? Is toch heerlijk, een goede nachtrust ?quote:
Dat is helemaal correct.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja waarom niet ? Is toch heerlijk, een goede nachtrust ?
quote:
ik zit in een polo'tje weg te vriezen hier, echt absurd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:50 schreef Bjoro het volgende:
het is gvd 3 juli en ik wou dat ik een trui aanhad ipv een overhemd !![]()
ik heb lekker een trui aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:50 schreef Bjoro het volgende:
Wat nou opwarming van de aarde, wat nou klimaat verandering....
het is gvd 3 juli en ik wou dat ik een trui aanhad ipv een overhemd !![]()
Klopt. Ik ook. Alleen een beetje jammer van het weerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:07 schreef borisz het volgende:
straks boeken wegbrengen naar school. Dan zal het ook de laatste keer zijn dat ik er kom.
quote:
Vriest het al? Heb je al elftstedenkoorts?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ik zit in een polo'tje weg te vriezen hier, echt absurd.
ik zet vanavond alle energievretende apparaten aan, ik wil lekker weer
De rayonhoofden hebben vanavond een vergadering geloof ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vriest het al? Heb je al elftstedenkoorts?![]()
Vergadering voor Friesch Carnavalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:02 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De rayonhoofden hebben vanavond een vergadering geloof ik.![]()
wat is er mis met 1625 kwaliteitsposts?quote:
als het niet regent 12 uurquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:40 schreef Damzkieee het volgende:
Hoelaat begint Wimbledon?
genoeg oude partijen die ze kunnen uitzendenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:48 schreef RayMania het volgende:
Denk dat er weinig tennis komt vandaag door al die regen.
Het is geen ESPN Classic Sportsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:49 schreef borisz het volgende:
[..]
genoeg oude partijen die ze kunnen uitzenden![]()
maakt geen drol uit, oude tennis partijen op de bbc, canvas of rtl7 zijn ze goed in als het regent.quote:
Je kunt niet even een drive by doen, ik bedoel het via de McDrive doorgeven?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:03 schreef DarkShine het volgende:
En bij Mac nemen ze nog steeds de telefoon niet op
Dan vernemen ze mijn ontslag maar via mijn aangetekende ontslagbrief!
quote:
Ik weet dat dit klopt, dat er niet met de tijden gerommeld is, maar toch. Het blijft wennen....quote:
Gefeliciteerd hequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
wat is er mis met 1625 kwaliteitsposts?
Ik kom er bij voorkeur nooit, maar om m'n vrouw te plezieren misschien 2 keer per jaar?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Mac'en. Gelukkig al lang niet meer gedaan. Ik heb er niet zoveel mee.
Ja, uitbreiding? Tis toch bij de konijnen af he.....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:30 schreef dndiek het volgende:
Goedemiddag Vaduz (2x)
1 1 2 3 5 8 13 21 34 55 89 144quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja, uitbreiding? Tis toch bij de konijnen af he.....
Me ma moest er toch langs dus die geeft mijn ontslagbrief meteen af.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je kunt niet even een drive by doen, ik bedoel het via de McDrive doorgeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |